Ram's XS750E Scrambler / Tracker project

Dag des Heeres, maar vandaag toch lekker wat in de garage gerommeld! De brandstofkranen moesten er aan geloven :P Met een borsteltje op de Dremel alle gietstukken goed schoon gemaakt en dan de revisie sets maar eens bovengehaald:
IMG_20160501_131056_zpslcw8s5di.jpg


En assembleren gaat snel, dus:
IMG_20160501_145314_zpss4skqitq.jpg


Die kunnen er weer tegenaan! :] Komende week wil ik de te coaten delen (frame / velgen) naar de poedercoater brengen, maar coaten met de lagers er nog in mag natuurlijk niet.. Dus de lagers uit de velgen en achterbrug gehaald en ook meteen de cardan gesplitst:
IMG_20160501_172647_zps4upjrumi.jpg


Morgen na het werk nog even alles afplakken / afdoppen en dan dinsdag het zooitje afgooien bij de coater :)

Fijne avond nog! :W
 
Gisteren na het werk het frame, de velgen en verschillende toebehoren afgegooid bij de poedercoater. Vanaf nu heb ik dus nog ongeveer 2 weken om het motorblok te cleanen en te spuiten, de koplamp af te werken en dan kan ik terug monteren!

Vandaag ook nog een pakketje gaan ophalen bij het postkantoor:
IMG_20160504_170133_zps0q4dnr2d.jpg


Kom ik thuis, liggen er nog 2 briefjes van gemiste pakketten in de brievenbus. Aangezien het morgen een feestdag is zal het dus voor vrijdag zijn om die op te halen. Normaal zit daarin een set nieuwe wiellagers en ook een nieuwe stroomtang/multimeter.

Binnenkort meer! :W
 
Daar zijn we weer met een mini update! Vorige week op hemelvaartsdag naar Nederland gecrossed om bij een bepaalde motorkledingwinkel een nieuwe outfit aan te kopen:
IMG-20160505-WA0000_zpsxfy00wbq.jpeg


Schuberth C3 integraal helm met een lederen EVO vest. Had best voor een iets "cooler" modelletje willen gaan, maar veiligheid (pot / evo helm) wilde ik niet echt offers in maken. Dus nu maar een helm die open kan als het even te warm is / bij het tankstation en anders gewoon lekker dicht :)

Ook nog 2 pakketjes binnen gekomen:
IMG_20160507_115741_zpsjpsc8ots.jpg


Een multimeter met stroomtang (makkelijk om lekstromen te meten en dergelijke) en ook een set nieuwe lagers voor het voor- / achterwiel. Nu nog een set banden op de kop tikken en dan heb ik zo goed als alles denk ik!

:W
 
Daar zijn we weer! Niet volledig stil gezeten de afgelopen dagen, eerst een steun gemaakt voor het motorblok:
1462980459457_zpslxvezlnx.jpg

1463400787940_zps1qzqr5sq.jpg


Dat is een stuk gemakkelijker om het blok te poetsen / spuiten! :Y Dus daar maar meteen werk van gemaakt:
IMG_20160517_192008_zpszoz7lpq0.jpg

IMG_20160517_192018_zpstpungqys.jpg

IMG_20160517_192025_zpsrd9ptosh.jpg


Bij het terug monteren maar meteen de aandrijving van de toerenteller aangepakt. Die leek wat te zweten. Aandrijving met nieuwe seals:
IMG_20160518_182917_zps65dfpmjs.jpg


Asje er uit:
IMG_20160518_183241_zpsj9l71kvj.jpg


Dan moet het stukje schroefdraad er uit. Normaal gebruik je daarvoor een extreem brede schroevendraaier, maar een sluitring werkt ook perfect:
IMG_20160518_183742_zpsgzj5afpm.jpg

IMG_20160518_183823_zps8jsxfveb.jpg


Binnen in zit een seal verstopt:
IMG_20160518_183833_zpsubifptix.jpg

IMG_20160518_183951_zps6lu4ax6t.jpg


En na de seal aan de buitenkant ook vervangen te hebben mag hij weer terug in het blok:
IMG_20160518_185206_zpsqbpvkpcn.jpg


Gisteravond nog een beetje verder gemonteerd, maar ik kwam er al snel achter dat de set met RVS inbus bouten via eBay niet helemaal genoeg bouten heeft voor de volledige motor, laat staan het volledige blok.. Dus ik moet nog wat bouten bij kopen, maar al vast een paar foto's van het motorblok in verder afgewerkte staat:
IMG_20160518_193331_zpszlmwonvy.jpg

IMG_20160518_193340_zpsh3ajwpqw.jpg

IMG_20160518_194805_zpsddml4jt5.jpg


Hopelijk morgen mijn frame, velgen, etc. ophalen van de poedercoater en dan kunnen we eens tempo beginnen te maken! *O*

Tot de volgende! :W
 
Mag ik daar anders over denken... :?

Je laat werken aan je frame, nadat je het zelf hebt aangepast. Ondertussen werk je verder aan het motorblok en jij vindt dat het langzaam gaat (is niet mijn beeld :+ )

Weet niet wat mijn snelheid dan is voor de 850 :$ , maar dat komt niet boven slaktempo uit.

Ziet er overigens goed uit :Y
Wat voor lak heb jij gebruikt voor het motorblok ?
Oogt namelijk zeer goed !
 
Mag ik daar anders over denken... :?

Je laat werken aan je frame, nadat je het zelf hebt aangepast. Ondertussen werk je verder aan het motorblok en jij vindt dat het langzaam gaat (is niet mijn beeld :+ )

Weet niet wat mijn snelheid dan is voor de 850 :$ , maar dat komt niet boven slaktempo uit.

Ziet er overigens goed uit :Y
Wat voor lak heb jij gebruikt voor het motorblok ?
Oogt namelijk zeer goed !
Goh, als je het zo bekijkt misschien.. :P Voor mijn gevoel had het een stuk sneller kunnen gaan, maar de motivatie was eventjes weg na het afwerken van de tank. Maar nu weer met frisse moed aan de slag! "Deadline":
PF_fly1_670.jpg


Verf is trouwens gewone zwarte hittebestendige verf van de Gamma! Ik had wel VMT willen gebruiken, of alles laten coaten, maar als het blok niet uit elkaar is geweest vind ik dat wat zonde. Moest het ooit nodig zijn om het blok open te trekken dan kan ik dat altijd nog doen, voor nu heeft het me aan verf 35 euro gekost, we blijven Nederlander hé ;)
 
Geen probleem met slim omgaan met de euro's. Je kan ze maar éénmaal uitgeven (ik tenminste wel :+ ).

Zal zeker niet aanwezig zijn bij De Kruitfabriek (ben dan namelijk met de Fazerclub richting de Franse Alpen, 10 dagen motorvakantie :9~ ).

Weet dat het werken met een deadline op zich wel handig is. Kan je ergens naar toe werken.

En we kunnen dus op korte termijn de nodige foto's verwachten ;)
 
Ziet er zeker goed uit die lak! En de voortgang is trouwens ook niks om over te klagen. Laatste compliment dan nog, niet voor jou, maar voor de designer van het aanplakbiljet; top gedaan!
 
tja zeker niet om te zeiken (Wim) maar het ziet er bijna altijd goed uit na het spuiten, maar hoe ziet het eruit nadat je er wat bouten uit en in gedraaid hebt, en met de motor een jaartje gereden hebt, dat zegt pas echt wat over de lak.
Moet zeggen dat daar mijn ervaringen met spuitbuslakken niet al te denderend mee waren.
Ook VHT die ik heb gebruikt heb is niet echt hard en slijtvast...
 
Zover reikt mijn ervaring nog niet....

Wel weet ik dat hittebestendige lak op uitlaatbochten ook niet heel veel corrosiebescherming biedt (ondanks dat de lak was uitgehard mbv heteluchtbrander die door de uitlaat geblazen heeft).
Moet wel vermelden dat ik mijn Fazer (waarop de gespoten uitlaatbochten zijn gemonteerd) jaarrond gebruikt, dus ook ze krijgen ook pekel te eten.

Maar wat moet je dan op uitlaatbochten spuiten ?
 
Zover reikt mijn ervaring nog niet....

Wel weet ik dat hittebestendige lak op uitlaatbochten ook niet heel veel corrosiebescherming biedt (ondanks dat de lak was uitgehard mbv heteluchtbrander die door de uitlaat geblazen heeft).
Moet wel vermelden dat ik mijn Fazer (waarop de gespoten uitlaatbochten zijn gemonteerd) jaarrond gebruikt, dus ook ze krijgen ook pekel te eten.

Maar wat moet je dan op uitlaatbochten spuiten ?
Helemaal niets blijkbaar! Kaal maken, kachelpoets erover, afblijven. Aldus een motor restaurateur hier in de omgeving.

Wat betreft de verf op het blok en hou dat gaat houden, ja, uiteraard gaat het beter zijn als het met autolak is gedaan. Of zelfs gepoedercoat. Maar daarvoor moet het blok volledig uit elkaar en daar zat ik niet op te wachten..

Net telefoontje gedaan met de poedercoater, of ik morgen met de auto naar het werk moest komen, of met de fiets. Blijkbaar sta ik pas "in de loop van" volgende week op de planning |( |( |(

Goed, dan zal ik morgen maar vast voor banden gaan shoppen, koplamp verder afwerken en misschien al eens in de richting van een zadelpan denken (alhoewel ik daarvoor natuurlijk weer mijn frame nodig heb..).
 
nee dat is inderdaad nogal wat (heel t blok uit elkaar) en in grote lijnen zal het best goed komen en anders is bijwerken ook niet zo'n punt.
maar van zo'n foto kan je eigenlijk niet goed oordelen, was mijn voornaamste doel te zeggen. Je moet het toch in het echie zien!

en met verven.. de kwaliteit zit grotendeels in de voorbehandeling!
 
Daar zijn we weer, jammer genoeg niet alleen maar met goed nieuws.. Net nog eens een telefoontje gedaan naar de poedercoater.. Nog altijd niet klaar.. "We gaan er zeker voor zorgen dat het volgende week klaar is". :')

Maar goed, ik zal nog wel iets vinden om me dit weekend bezig te houden, er zijn nog wel wat kleine dingetjes om te doen (al dan niet motor gerelateerd) :) Maar of ik mijn geplande datum van 11 juni nog ga halen..

Ander slecht nieuws.. Bij het verwijderen van het linker deksel kwam de as van het startertandwiel mee. Dus die aan de kant gezet. Blokdelen gespoten, terug gemonteerd.. Ja.. je voelt hem al aankomen:
IMG_20160520_134915_zpszybe3rqi.jpg


Die was ik uiteraard terug vergeten te monteren :/ Toen nog mijn (Aldi) ratel kapot gedraaid bij het openen en terug sluiten van het blok :N Dus heb ik mezelf maar blij gemaakt met wat materiële goederen:
IMG_20160525_173823_zpsobs31zbd.jpg


Klein beetje duurder dan de Aldi-kwaliteit, maar als het goed is hoef ik nooit in mijn leven meer een andere te kopen *D Goed, dan zat het blok weer volledig in elkaar, kon ik verder met de koplamp. Deze gespoten samen met nog een paar beugeltjes:
IMG_20160520_142236_zpsmrj5beax.jpg


En de ring uiteraard ook (staat nu al in het zwart, straks nog blanke lak er op zetten):
IMG_20160525_190348_zpsjdni0bkc.jpg


Het binnenwerk ook volledig uit elkaar gehaald, schoon gemaakt, glas gepoetst en terug in elkaar:
IMG_20160525_190247_zpsi1jvmo6w.jpg


Om af te ronden, afgelopen week nog een setje nieuwe Dunlop Arrow Streetsmarts besteld, dewelke ik straks op kan gaan halen.
streetsmart_packshot_large_tcm425-132557.jpg


Jammer genoeg geen velgen om ze omheen te monteren, maar dat zal dus voor volgende week zijn..

Prettig weekend allemaal! :W
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn we weer met een mini update! Vorige week op hemelvaartsdag naar Nederland gecrossed om bij een bepaalde motorkledingwinkel een nieuwe outfit aan te kopen:
[afbeelding]

Schuberth C3 integraal helm met een lederen EVO vest. Had best voor een iets "cooler" modelletje willen gaan, maar veiligheid (pot / evo helm) wilde ik niet echt offers in maken. Dus nu maar een helm die open kan als het even te warm is / bij het tankstation en anders gewoon lekker dicht :)

:W

Gaaf man, een helm met ingebouwde snor *O*
 
Gaaf man, een helm met ingebouwde snor *O*
Ingebouwde zonnebril? Ja. Ingebouwde snor? Daarvoor moet je toch echt zelf moeite doen :+

Weekend, dus weer wat geklust! Banden zijn binnen:
IMG_20160528_102739_zpsji1rmvgl.jpg


Ook het oliefilter maar eens gemonteerd vandaag. Want je weet hoe dat gaat, blok vol met olie, hmm.. Ben ik niet iets vergeten :?
IMG_20160528_103921_zpsdqxbdjq7.jpg

IMG_20160528_104636_zpsyagozcl9.jpg


Zo, nu is het blok écht "klaar". Verder met de uitlaat:
IMG_20160528_120247_zpsuoim0ryp.jpg


Jammer genoeg had de demper nogal wat "overtuiging" nodig om los te komen:
IMG_20160528_120744_zpsh8exof8v.jpg


Goed excuus voor een andere demper, me dunkt }) Toen het zware werk voorbij was, de bochten schoongemaakt met de staalborstel op de slijptol. Fun fact: die staaldraadjes zijn projectielen die overal in blijven hangen. Gelukkig niet in mijn oog, want bril + veiligheidsbril 8-)
IMG_20160528_132225_zpshvm8gy4f.jpg


Bij aankoop en het proberen starten van de motor kwam ik er achter dat de uitlaatflenzen nogal on-recht waren:
IMG_20160528_134923_zpssx5p0ccz.jpg


Dat moet natuurlijk opgelost worden! Jammer genoeg kun je ze er niet af halen om plat te slaan, dus dan maar op de creatieve manier O-) Burn, baby, burn!
IMG_20160528_163917_zpszwj5lzrj.jpg


Niet aankomen met je handjes! }) Maar wel met een goede tang en dan wordt het na een paar keer stoken ongeveer zo:
IMG_20160528_164632_zpsxf6brtku.jpg


Niet perfect, maar stuuuuukken beter! Om af te werken, het hele handeltje nog in de kachelpoets gezet (tip van de motor restaurateur):
IMG_20160528_165946_zpskxujqxdr.jpg


Nog even opwrijven als dat droog is en dan kan hij er weer tegen! Om af te sluiten, nog een nieuwe aanwinst voor de garage, vond dat ik die wel verdiend had :9
IMG-20160528-WA0001_zps2ugbt7p3.jpeg


En dat was het weer voor vandaag! Prettig weekend nog allemaal! :W
 
In afwachting van het frame en de velgen nog maar eens wat geld uitgegeven, als het goed is heb ik nu alles wat er nog nodig is (buiten een zadel). Maar dat is natuurlijk niet met 100% zekerheid te zeggen voor dat alles in elkaar zit :+

full
 
Gisteren en vandaag weer lekker wat gesleuteld! Aangezien ik het frame en de rest deze week terug verwacht (lees: hopen dat ik morgen een telefoontje krijg dat ze klaar zijn..) nog maar eens een werkje gedaan dat ik nog kan doen: de veerpoten vullen.

Eerst even de koper seal van de vork afvoer uitgloeien zodat ik hem kan hergebruiken:
IMG_20160601_180842_zpsolcpotpa.jpg


SAE30 (iets dikkere dan standaard) vorkolie met fancy maatbeker:
IMG_20160601_181604_zpswbz2ufby.jpg


En voor je het weet zit hij weer in elkaar! (Lees: uit elkaar halen is al een gekloot met de circlip bovenin, terug plaatsen is nog iets meer uitdaging..)
IMG_20160601_183441_zpsp0km4xhl.jpg


Maar meteen op de zwaarste voorspanning gezet, zal wel nodig zijn met mijn adonislichaam :+

Ook nog even de koplamp in elkaar geschroeft:
IMG_20160531_183126_zpslcpj5nif.jpg


En dat was het voor gisteren :) Vandaag na het werk mijn pakketje met nieuwe onderdelen gaan halen:
IMG_20160602_182840_zpsojm5qpdw.jpg


Bestelling via caferaceronderdelen/custombikeonderdelen (geen aandelen), zeer tevreden mee. Binnen 2 dagen had ik alles binnen vanuit Nederland naar België. :} Zoals je kunt zien, ook een nieuwe uitlaatdemper:
IMG_20160602_183224_zpsah2xgz7i.jpg


Alleen blijken dat nogal herriepijpen te zijn O-) En daar gaan de buren natuurlijk niet mee lachen (alsook oom agent..), dus..
IMG_20160602_183416_zps45vwja7a.jpg


Eindkapje er af en..
IMG_20160602_183742_zpspc7dgkgn.jpg


De ingewanden er uit gehaald :o De demper was "redelijk goedkoop", hetgeen gedeeltelijk te verklaren is door het schaamlapje demper wol dat er standaard in zit -O- Maar goed, zoals je op de overzichtsfoto kon zien heb ik ook meteen demperwol over laten komen uit Nederland. Maar eerst, ik heb ook meteen een DB-killer mee besteld. Jammer genoeg is dat een universele en past deze niet 1-2-3. De handleiding op de website zegt dat je hem een stuk moet inkorten en dan vast zetten, maar waarom zou ik betalen voor een hele killer, als ik maar de helft ga gebruiken? :?

Patiënt maar eens opereren dus! Eerst moet dit schotje in het midden van de pijp er uit:
IMG_20160602_184103_zpsmii1msft.jpg


De lasjes aan de zijkant wat uitgeboord en dan met een dop op een verlengstuk hem er uit getikt:
IMG_20160602_184541_zps85sv1afv.jpg


Op de website had ik gelezen dat mensen een gaatje maakten aan de zijkant van de demperbuis om de DB-killer zo vast te zetten, maar dat was niet helemaal naar mijn "goesting". Dus de TIG boven gehaald en de DB-killer netjes vast gelast:
IMG_20160602_190826_zpsx3je9maz.jpg


Die zal niet meer los komen! }) Vervolgens de nieuwe mat demperwol doormidden gesneden (pro-tip: het is vezelig en die troep blijft overal in hangen, dus handschoentjes, oude kleding, etc.) en om de buis gerold. Natuurlijk het stukje ijzerdraad van de originele wol gebruikt, ons ben zunnig :9
IMG_20160602_192743_zps5fvcj2vw.jpg


En zo zit alles er weer ingepropt:
IMG_20160602_193201_zps3lwd6qj7.jpg


Ohja, nog een andere pro-tip: de rand van de afsluitconus is vlijmscherp, daar kun je dus beter niet met je vinger langs gaan..
IMG_20160602_193716_zpsbwnruxqr.jpg


Och, kunnen ze weer zien dat ik "gewerkt" heb O-) Goed, dat was het weer, hopelijk de volgende update van een mooi gelakt frame, set velgen en nog wat toebehoren :Y

Fijne avond nog! :W
 
Goed, dat was het weer, hopelijk de volgende update van een mooi gelakt frame, set velgen en nog wat toebehoren :Y
Belofte maakt schuld:
IMG_20160603_164842_zpswznqx4kd.jpg

IMG_20160604_144324_zpshgmwtaa8.jpg


Ein-de-lijk! *O* *O* *O* Vandaag dus, ondanks een stevige kater, toch maar de garage ingekropen om wat werk te verrichten. First things first, er moet plek komen op de werkbank. Aangezien dat gebrek aan plek er is door het motorblok op een steun, heb ik dat maar eerst aangepakt:
IMG-20160604-WA0003_zpsgprqbpfs.jpeg


Ik moet nog een batterijbak ontwerpen/maken, maar om een zicht te krijgen op hoe/waar ik die moet maken moet de achterbrug er in. Patiënt op de werkbank:
IMG_20160604_185726_zpsu4w55jvg.jpg


Alles goed schoongemaakt (ondanks het afplakken zat er toch nog hier en daar wat straalgrid) en de cardan er in ploppen:
IMG_20160604_190020_zpserqhefvi.jpg


Lagertjes er terug ingezet, rubber gemonteerd et voila:
IMG_20160604_195050_zpsioix5nmy.jpg


Heb hem met een touwtje omhoog moeten hangen omdat de demper niet wilde passen :/ Ik had netjes de oude dempers gemeten, die waren 14mm zowel onder als boven. Dus ik die natuurlijk ook besteld, blijkt dat de bout maar een M10 is.. Goed, daar moeten we nog maar iets op vinden..

Bobines al gemonteerd, alsook wat rubbertjes en dingetjes:
IMG_20160604_200816_zpsbpagplmz.jpg


Lagers gemonteerd, alles ingevet en dan zat het balhoofd ook al snel terug op zijn plek:
IMG_20160604_221303_zpsdjaezxtl.jpg


Het doel is uiteraard om hem zo snel mogelijk weer op zijn wielen te hebben zodat hij van de werktafel af kan. Hoe snel zo snel mogelijk is, daar gaan we achter komen :+ Om af te sluiten nog een overzichtsfoto met de eindstand van vandaag:
IMG_20160604_221312_zps5c9zh3ux.jpg


Ja, aan de linkerkant paste de schokdemper wel gewoon zoals het moet.. Goed, morgen weer verder knutselen! Fijne avond nog! :W
 
Laatst bewerkt:
kijk, dat schiet op, volgende week proefrijden :+ .. mooi hoor!!
Bedankt! Wie zal het zeggen.. ;)

Vandaag weer een uurtje of 10 doorgebracht in de garage. Eerst de claxon gemonteerd:
IMG_20160605_102949_zpsqqfptqcp.jpg


Veerpoten, spatbordhouder, etc. gemonteerd:
IMG_20160605_110039_zpsflc5dyh5.jpg


Dan nog flink wat tijd verscheten met het schoon maken van de naaf van de velgen. Wederom, ondanks het afplakken komt dat straalgrid o-ver-al :/ Maar voor je het weet zitten de nieuwe lagers er al in:
IMG_20160605_170641_zpsjerrqztm.jpg


Schijven er op, met nieuwe borgplaatjes voor de bouten:
IMG_20160605_175610_zpsjvvnu40j.jpg

IMG_20160605_201329_zpsbogjlxfw.jpg


Dan nog de meet LED voor de batterijspanning ingebouwd in de klokkenwinkel (bovenaan in het midden):
IMG_20160605_140325_zpsq9ziqz6p.jpg


Zo zit hij goed in het zicht en ga ik het zeker meteen zien als er iets mis is met de laad-/batterijspanning. Wel zo makkelijk met een kostbare lithium accu :Y En dan al weer de eindfoto voor vandaag:
IMG_20160605_202253_zpsveju7kqi.jpg


Waar geen losse foto's van zijn, maar wel gemonteerd: schakelpedaal, rempedaal, rempedaal as, inlaatrubbers, KM-teller, koplamp oren, remklauwhouders van de voorvork, voetsteuntjes voor de passagier, remsensor. En ook nog de achterbrug uitgelijnd.

Dat was het weer voor vandaag, morgen de telleraandrijving en plastic beschermkap van het achterwiel (over het diff) schuren en spuiten en dan kan hij hopelijk woensdag weer op zijn eigen benen (/banden) staan *D

Fijne avond nog! :W
 
Tempo maken deze week, dus wederom een update! Gisteren nog een paar van de laatste onderdelen gespoten:
IMG_20160606_190033_zpsdkrvumn8.jpg


Zo kon ik vandaag monteren :) Eerst de luchthapper:
IMG_20160607_181932_zpsmskp6mpc.jpg


Dan het probleem met de onderkant van de rechter demper opgelost. Busje gefixed, 12mm aan de buitenkant, 9 aan de binnenkant. Dus een boor van 10 er door, inkorten et voila:
IMG_20160607_175601_zpszr4aljcu.jpg


Rubber en bus nog vervangen door de originele (van 12 mm) en dan floepte hij er zo in :+
IMG_20160607_181325_zpstd1mhcpg.jpg


Kap op het achterwiel ook gespoten gisteren, dus die mocht er op met een paar nieuwe boutjes:
IMG_20160607_182801_zps1rlgszpj.jpg


Reactieplaat en remklauwhouder ook gemonteerd:
IMG_20160607_184038_zpszwhgxkew.jpg


Nog even verder knallen en zowel voor als achter zitten er in *O* *O* *O*
IMG_20160607_201251_zpsj71iqzc2.jpg


Alleen het probleem dat 1 van de schijven aanloopt vooraan :/ Maar daar had ik al eens over gelezen dat er een "way of doing things" is. Dus morgen even fixen, danwel een spacertje er tussen steken :) Morgen komt ook een van mijn "grote maten", zodat we met zijn tweetjes de motor van de werktafel kunnen halen. En dan kan ik weer verder knallen! Stuur, carburateurs, ..

Tot de volgende! :W
 
Jij gaat hard ;)

En voor je de motor van de werkbank tilt, lijkt het mij handig om je jiffy te monteren :P

Kan de motor namelijk echt zelfstandig staan op z'n verse banden
 
Jij gaat hard ;)

En voor je de motor van de werkbank tilt, lijkt het mij handig om je jiffy te monteren :P

Kan de motor namelijk echt zelfstandig staan op z'n verse banden
Dat sowieso! Maar zoals je kan zien zit er een houten balkje in de weg 😉 Morgen dus van de tafel, jiffy er onder en dan kunnen we verder werken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan