Yamaha MT-10

Heb vandaag de Akra voorzien van een dB-killer.

Handig voor op vakantie of om naar Assen te gaan.
 
Heb vandaag de Akra voorzien van een dB-killer.

Handig voor op vakantie of om naar Assen te gaan.

Hallo .
Aangezien ik bijna dezelfde opties ga aanbrengen als jou .
Ben ik ook benieuwd naar die db killer . Die is volgens mij niet te koop toch.
Heb je daar een afbeelding van toevallig.
 
21ro9.jpg
 
Gister op de mt09 en mt10 gereden op de yamaha dag bij motorport,

Man man man wat een lekkere nakeds, ik kwam zelfs aan de grond met mijn knap 1.70 ;p
 
Bestellen: V-TUV002/1

Moertje zit er met twee TIGjes ingelast.

Ik mag aannemen dat m'n MT-10 met een originele Akrapovic demper welke door Yamaha geleverd is toch wel aan de wettelijke eisen voldoet als de rest van de uitlaat qua demper en katalysator nog gewoon hetzelfde is als toen 't apparaat van de band rolde?

Ik neem voor de zekerheid 't keuringsbewijsje van Akra maar even mee bij de papieren O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik mag aannemen dat m'n MT-10 met een originele Akrapovic demper welke door Yamaha geleverd is toch wel aan de wettelijke eisen voldoet als de rest van de uitlaat qua demper en katalysator nog gewoon hetzelfde is als toen 't apparaat van de band rolde?

Ik neem voor de zekerheid 't keuringsbewijsje van Akra maar even mee bij de papieren O-)

Ja dat zal wel kloppen neem ik aan . Maar als je er een kat vervanger tussen zet gaat die vlieger niet meer op denk ik :+
 
Krijg je geen gezeik als je in Germanica rijdt met zo'n kat vervanger? Van elke 100km rij ik er 80 in Duitsland en dan liefst in Eifel of Sauerland.
 
Laatst bewerkt:
Zit ook een sticker op de katvervanger dat ie niet voor op straat geschikt is.

Met dB-killer is ie prima.
 
Vandaag me zelf maar een verjaardags kadootje gegeven :+ .

Brembo radiaalpomp
Brembo koppelingshendel
brembo reservoir
brembo remvloeistof
Brembo remblokken
Brembo spiegel stuurklem
Barracuda variabel stuur ( rood )
Barracuda risers (zwart ) + xtra verhogers

Bmc race luchtfilter
Akra pipe collector ( Katvervanger )
Dynojet power Commander
+ Afstellen op de testbank .

Dit zal in de aankomende weken gemonteerd worden .
Daar wordt ik heel blij van *O* *O* :+
full
 
Vandaag me zelf maar een verjaardags kadootje gegeven :+ .

Brembo radiaalpomp
Brembo koppelingshendel
brembo reservoir
brembo remvloeistof
Brembo remblokken
Brembo spiegel stuurklem
Barracuda variabel stuur ( rood )
Barracuda risers (zwart ) + xtra verhogers

Bmc race luchtfilter
Akra pipe collector ( Katvervanger )
Dynojet power Commander
+ Afstellen op de testbank .

Dit zal in de aankomende weken gemonteerd worden .
Daar wordt ik heel blij van *O* *O* :+ [afbeelding]

Kan je meteen die "fraaie" reflector van je voorvork verwijderen *O*
 
Pasvorm is 100% goed natuurlijk, ga geen halfbakken ding in de uitlaat stoppen.

Mooie machine!
 
Vandaag me zelf maar een verjaardags kadootje gegeven :+ .

Brembo radiaalpomp
Brembo koppelingshendel
brembo reservoir
brembo remvloeistof
Brembo remblokken
Brembo spiegel stuurklem
Barracuda variabel stuur ( rood )
Barracuda risers (zwart ) + xtra verhogers

Bmc race luchtfilter
Akra pipe collector ( Katvervanger )
Dynojet power Commander

+ Afstellen op de testbank .

Dit zal in de aankomende weken gemonteerd worden .
Daar wordt ik heel blij van *O* *O* :+ [afbeelding]

Nice :P

Ben heel erg benieuwd naar het geluid met de katvervanger! Ik heb ook de Akra slip-on maar de rest van het leidingwerk nog origineel, afgezien van de exup-klep die ik vastgezet heb op standaard open. Het mag van mij wel iets harder maar ben bang dat ik met katvervanger wel erg in de gaten loop....
 
Ben heel erg benieuwd naar het geluid met de katvervanger! Ik heb ook de Akra slip-on maar de rest van het leidingwerk nog origineel, afgezien van de exup-klep die ik vastgezet heb op standaard open. Het mag van mij wel iets harder maar ben bang dat ik met katvervanger wel erg in de gaten loop....

Het geluid is wel heel flink met katvervanger. Nu zit de exup-klep bij mij in de katvervanger gelast. Iets minder geluid maar met gas geven is het echt wel heel bruut en hard. En hierbij het voordeel met DbKiller voldoet die aan alle eisen. Heb het filmpje ff snel op youtube gezet!


Hoe heb je de exup-klep trouwens standaard open gezet? Is dat eenvoudig te doen zonder foutmeldingen etc.? Wil wel eens het verschil horen met de klep open.
 
Laatst bewerkt:
Het geluid is wel heel flink met katvervanger. Nu zit de exup-klep bij mij in de katvervanger gelast. Iets minder geluid maar met gas geven is het echt wel heel bruut en hard. En hierbij het voordeel met DbKiller voldoet die aan alle eisen. Heb het filmpje ff snel op youtube gezet!


Hoe heb je de exup-klep trouwens standaard open gezet? Is dat eenvoudig te doen zonder foutmeldingen etc.? Wil wel eens het verschil horen met de klep open.

Ik heb de kabels losgehaald en de klep met een ijzerdraadje vastgezet in de open stand. Dat is vrij simpel te doen.
Als je de kabels aan de behuizing van de klep laat zitten is er verder niks aan de hand. Ik heb de kabels en de servo eruit gehaald (scheelt weer een paar ons) maar dan moet er wel een servo-eliminator op. En die moet aangesloten zijn voordat je het contact aanzet want hij schiet meteen in foutmelding en dat verdwijnt ook niet meer...... Kostte mij een ritje dealer |( met een paar gevulde koeken... ;)
 
Het verwijderen of openzetten van je exup klep kost vermogen.

Ik geloof er helemaal niets van.... Zou JIJ dat eens kunnen ná meten in geval MIJN MT-10 op 't moment dat je tijd hebt? })

P.S. Uiteraard niet serieus bedoeld, maar wat ik wel wil vragen: Kun jij het ding wat "zuiniger" krijgen qua brandstof misbruik bij legale snelheden zónder dat er allerlei exotische spullen gemonteerd moeten worden? Op toeren loopt 't apparaat écht wel zuinig genoeg alleen staan de kosten van de foto's van 't landelijke team "Leuk op de Foto" dan niet meer in verhouding tot de prijs van extra een litertje BP-Ultimate méér of minder :P
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof er helemaal niets van.... Zou JIJ dat eens kunnen ná meten in geval MIJN MT-10 op 't moment dat je tijd hebt? })

P.S. Uiteraard niet serieus bedoeld, maar wat ik wel wil vragen: Kun jij het ding wat "zuiniger" krijgen qua brandstof misbruik bij legale snelheden zónder dat er allerlei exotische spullen gemonteerd moeten worden? Op toeren loopt 't apparaat écht wel zuinig genoeg alleen staan de kosten van de foto's van 't landelijke team "Leuk op de Foto" dan niet meer in verhouding tot de prijs van extra een litertje BP-Ultimate méér of minder :P

Heb er net 1 gedaan...
Resultaat met en zonder exup klep.



full
 
Ik geloof er helemaal niets van.... Zou JIJ dat eens kunnen ná meten in geval MIJN MT-10 op 't moment dat je tijd hebt? })

P.S. Uiteraard niet serieus bedoeld, maar wat ik wel wil vragen: Kun jij het ding wat "zuiniger" krijgen qua brandstof misbruik bij legale snelheden zónder dat er allerlei exotische spullen gemonteerd moeten worden? Op toeren loopt 't apparaat écht wel zuinig genoeg alleen staan de kosten van de foto's van 't landelijke team "Leuk op de Foto" dan niet meer in verhouding tot de prijs van extra een litertje BP-Ultimate méér of minder :P

Helaas.. afstellen kost best wel wat geld, is ook veel werk.
En als hij zuiniger wordt? ik moet nog even afwachten op de eerste redelijke rit van de MT10 die ik gedaan heb.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij veel zuiniger gaat of kan worden.
 
Helaas.. afstellen kost best wel wat geld, is ook veel werk.
En als hij zuiniger wordt? ik moet nog even afwachten op de eerste redelijke rit van de MT10 die ik gedaan heb.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij veel zuiniger gaat of kan worden.

Dammn.... })

Moet ik toch maar vriendjes proberen te blijven met de lokale pomphouder én m'n rechter hand 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan