Yamaha MT-10

En weer wat gekocht om na de winter aan de fiets te hangen :Y

Tevens ook de zwarte handles meegeteld van Barracuda.

O, en wat mooi weer besteld om het lekker te monteren ;)

[afbeelding]


Vandaag deze covers proberen netjes te monteren .
Staat de bout scheef op het plaatje , geen porum .

Terug naar de dealer , daar op een andere mt10 gezet , ook scheef .
Heb ze dus maar achter gelaten .

Mijn vraag hoe was jou ervaring hier mee Hyro
 
Even aan de klus geweest:

- navigatiehouder en Zumo 590 gemonteeerd, voeding bij de accessoire poort weggehaald
- Originele kentekenplaathouder (verkort) gemonteerd
- Bobbins gemonteerd

Inmiddels alweer 400km op de teller en begin een steeds grotere glimlach te krijgen

ekDDvuqmmLuTxjTDA8GobNZ-ZHYoO3Eu8YEWCSa-ldw


6q5G0pAiu-mAhzF7omgzKpN2EFLYsHEvGE3fydjpdSI
 
Laatst bewerkt:
Vandaag deze covers proberen netjes te monteren .
Staat de bout scheef op het plaatje , geen porum .

Terug naar de dealer , daar op een andere mt10 gezet , ook scheef .
Heb ze dus maar achter gelaten .

Mijn vraag hoe was jou ervaring hier mee Hyro

ook scheef, heb wat ringetjes gekocht om uit te testen.
Alleen nog geen tijd voor gehad.
 
ook scheef, heb wat ringetjes gekocht om uit te testen.
Alleen nog geen tijd voor gehad.

Oke , dat bedoel ik.
Dacht ff dat het aan mij lag :+
Bedankt voor je reactie.
Ringetjes verlegt alleen het probleem , tenzij je teflon ringetjes neemt .
Maar dat is ook niet mooi , dan graaft een kant van het boutje zich in het ringetje .
Na wat denken heb ik ze toch terug gehaald , en er op gezet met blanke polymax kit (die had ik nog liggen :Y goei stuf ) .
Om ze netjes vlak ertegen aan te krijgen , moest ik ook de onderkant licht verbuigen.
 
ben ik weer, heb er nu ruim 400k opstaan en ben verslaafd aan de qs, wat een geweldige accessoire ;-)

heb al het een en ander gemonteerd en zal binnenkort ff foto's plaatsen, nu ff een vraag, voor mijn acra heb ik een db-killer gekocht, er zit een boutje bij maar vraag me serieus af hoe deze vast te zetten :/

hoop dat 1 van jullie het antwoord heeft

Gr. Richard
 
Ik heb vandaag ondervonden dat de mobiliteits service van Yamaha prima werkt. Stond vandaag om even na 9:30 met een kapotte achterband (schroef) in Zweifall in de Eifel. Eerst met dealer van Sleeuwen gebeld om te verifieren of ook dat bij de mobiliteits service hoorde. Dat bleek het geval. Gebeld met Yamaha en netjes (en gratis) opgesleept naar de dichtsbijzijnde dealer (in het Yamaha systeem was dat vreemd genoeg Motoport Echt). We zijn weer mobiel. Bij deze bedankt Yamaha.
 
Ik heb vandaag ondervonden dat de mobiliteits service van Yamaha prima werkt. Stond vandaag om even na 9:30 met een kapotte achterband (schroef) in Zweifall in de Eifel. Eerst met dealer van Sleeuwen gebeld om te verifieren of ook dat bij de mobiliteits service hoorde. Dat bleek het geval. Gebeld met Yamaha en netjes (en gratis) opgesleept naar de dichtsbijzijnde dealer (in het Yamaha systeem was dat vreemd genoeg Motoport Echt). We zijn weer mobiel. Bij deze bedankt Yamaha.

Mooi dat het werkt :Y
Weten we dat ook weer , wat geruster op pad zou ik zeggen :+
 
ben ik weer, heb er nu ruim 400k opstaan en ben verslaafd aan de qs, wat een geweldige accessoire ;-)

heb al het een en ander gemonteerd en zal binnenkort ff foto's plaatsen, nu ff een vraag, voor mijn acra heb ik een db-killer gekocht, er zit een boutje bij maar vraag me serieus af hoe deze vast te zetten :/

hoop dat 1 van jullie het antwoord heeft

Gr. Richard

400K ?? :?

Doe je snel _O-
 
~
Ik heb vandaag ondervonden dat de mobiliteits service van Yamaha prima werkt. Stond vandaag om even na 9:30 met een kapotte achterband (schroef) in Zweifall in de Eifel. Eerst met dealer van Sleeuwen gebeld om te verifieren of ook dat bij de mobiliteits service hoorde. Dat bleek het geval. Gebeld met Yamaha en netjes (en gratis) opgesleept naar de dichtsbijzijnde dealer (in het Yamaha systeem was dat vreemd genoeg Motoport Echt). We zijn weer mobiel. Bij deze bedankt Yamaha.[/quote

Mijn zoon reed twee weken geleden lek , ijzerdraad van zo'n onkruid borstelmachine in zijn band , nu eergisteren weer hetzelfde verhaal in zijn nieuwe band.
Wij hebben nu dit gehaald , https://shop.ride-on.com/nl/applications/motorcycles-quads ,
Ride-on, behandeling uitgevoerd en de band is perfect dicht dus , niet weer 186 euro uitgeven aan een nieuwe , altijd makkelijk om bij je te hebben wanneer je op reis/pad gaat want alle trammelant van wachten transport en einde rit daar word je niet vrolijk van.
 
Nice, heb de linkpijp van scorpion eronder zitten, de einddemper van Akra/yamaha zelf, maar dit ziet er prima uit.
Al gehoord hoe die klinkt?

Ja heb youtube even afgestruind klinkt super. Weet er iemand of gewone transparante siliconenkit voldoet als afdichtmiddel tussen de demper en pijp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan