Antie roest van Holz zonder staalborstel >> schoon/beschermt

CeeBeeX

MF'er
16 jan 2015
109
8
Wat denken julie van dit product,zonder staalborstel je plaatwerk brandschoon in tegenstelling met alle andere producten/zuren waarbij geschuurd/geborsteld moet worden!
HOLZprof Eco Anti Roest *O*

In het eerste filmpje schijnt 15 minuten genoeg te zijn.




In het tweede filmpje duurt het wat langer.

Reken op 4 tot 12 uur weken in dit goedje waar je gewoon met je handen in kan.



Alleen een stukje tekst erbij heb ik herleid als Lets volgens Google vertalen,misschien is het dus enkel in dat land te verkrijgen.




Ik heb het adres van de fabrikant Holz,ze zitten in Letland

Produkti - Holz Prof - visvairāk testētais aizsarglīdzeklis kokam misschien kom ik op vakantie in de buurt :


Vertaling stukje tekst(Lets) van hun Site



TOEPASSINGEN

ANTI ROEST - Materiaal roest transformatie die het metaal beschermt tegen corrosie. Breng nieuwe metalen, alsmede gecorrodeerde metalen onderdelen. Iteicams gebruiken automibile, boten, tuin inventaris en andere metalen. Anticorrosief materiaal mag niet worden gebruikt voor voorwerpen bedekt met lak of andere filmvormende materialen.


VOORDELEN

Bijzonder succesvol, verbeterde formule tegen corrosie schade en stoppen van de verspreiding.

Betere milieuprestaties. Kleurloos, reukloos. Niet te spoelen - chemisch bindt met het metaal, goede hechting. Antiroest gevormd op het metaaloppervlak van een stevig, duurzaam en beschermend oppervlak, dat de sterkte en veerkracht van het metaal in een agressieve omgeving toeneemt. Het materiaal verhoogt de brandwerendheid van metaal tot 1500 ° C. Stopt het begin van corrosie processen, voorkomt roest verschijnen. Brand, explosie bescherming materiaal.

Ik heb ze gemaild en gevraagd of het hier ook ergens verkrijgbaar is.
En of je idd niet hoeft te borstelen nadat het voorwerp uit het badje gehaald word.
 
Laatst bewerkt:
Je kan toch ook gewoon schoonmaak azijn gebruiken, kost paar cent de liter.

En dit product bescherm metaal tegen brand en explosie????? :P :?

De bijzonderheid van Holz is dat je het in een benzinetank kan gebruiken een plek waar je niet met een staalborstel kunt komen.
Bij gebruik van azijn moet je alsnog borstelen of schuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan