Beschermfolie/sticker

tobitronics

Die hard MF'er
12 jan 2015
328
11
Hallo allemaal,

Ik heb een barst in mijn kuipruit. Deze heb ik reeds met industriele lijm geplakt en aan de voorzijde is een decoratieve sticker eroverheen gegaan. Echter aan de achterzijde wil ik ook nog iets plakken voor extra bescherming. Nu zie ik dat de vorige eigenaar aan de andere kant ook een barst op deze manier heeft weggewerkt. Wat ik me afvraag, wat is dit voor stickerplastic/materiaal dat hij gebruikt heeft? Het is matzwart, het voelt grof/ruw aan en is niet erg makkelijk te buigen (bij buigen zit er gelijk een vouw in). Lijkt me niet dat dit gewoon plakplastic van de gamma is?

Wie o wie kan me dus vertellen wat dit is :+

photo_2015_11_30_15_49_24.jpg


Alvast bedankt!
 
Is het niet van dat ruwe papier wat ook op de bladen van skateboards geplakt zit?
Ik heb het spul ook wel eens gebruikt voor de kolf van mijn pistool (schietsport) te beplakken. Voelt aan als schuurpapier en vouwt idd makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet van dat ruwe papier wat ook op de bladen van skateboards geplakt zit?
Ik heb het spul ook wel eens gebruikt voor de kolf van mijn pistool (schietsport) te beplakken. Voelt aan als schuurpapier en vouwt idd makkelijk.

Zo ruw voelt het nou ook weer niet aan, het voelt meer als het plastic van een toetsenbord.

Ziet er uit als raamfolie wat ze gebruiken voor het blinderen van autoruiten.

Het is niet doorzichtig :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan