Aprilia RSW250 GP motor

Heb van de winter wel een nieuw zitje gekocht. *O*
full
 
Vandaag een test gedaan....hij loopt nu goed.
Binnenkort ff fine tune.
 
ik test bij PS tuning, als ie helemaal goed is ga ik eerst op assen 1 a 2 circuitdagen doen om vriendjes met de Aprilia te worden.
 
Laatste test vanmiddag afgerond.
In juni een dagje vrij rijden om de Aprilia eigen te maken
 
Laatst bewerkt:
Is dit wel een Aprilia RS250 ? die hebben normaal gesproken toch een ander/mooier frame ?

Ik heb wat Aprilia's RS250 gezien in Italie op het circuit tijdens een tweetakt evenement op Franciacorta, en die zagen er anders uit, ook de achterbrug is anders.

rs-left.jpg


bikepics-989022-full.jpg
 
Jawel hoor dat is er wel een, die is volgens mij van het oude Kiefer Bos team, ze hebben verschillende frames, kijk maar naar het frame van Anand die is weer heel anders.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn iets van 5 verschillende frames en 3 achterbruggen
 
Ahh Ok, dit type heb ik nog niet eerder gezien, is dit een eigenbouw frame of ooit door Aprilia zelf geleverd ?

een Italiaanse Nico Bakker ? de origineel geleverde frame staan toch wel bekend als goed sturende frames, de enige mij bekende positieve verandering is de zgn Witteveen achterbrug, die lijkt me bij jouw er ook in te zitten. niet 100% zeker ivm met de cover die erop zit.
 
De cnc delen zijn rsw fabrieks delen.
De balken zijn door een Italiaanse nico bakker gemaakt, frame heeft de dimensie van een rsw250 LE
Achterbrug is een witteveen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan