Opnieuw spaken van wielen. Waar?

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.579
1.905
Rotterdam
De spaken van mijn KTM Adventure zijn niet de allermooiste meer, daarom wil ik ze laten vervangen en wel door zwarte exemplaren.

Nu weet ik dat ik daarvoor bij Haan in Schijndel terecht kan.
Maar zijn er ook nog andere gerenommeerde bedrijven?
 
Waar je ook naar toe zou willen, probeer eerst recensies en reviews te vinden. Maar duidelijke afspraken met he bedrijf, en controleer de wielen voor afrekenen.

Ik heb al best wat zeer beroerde wielen en erg teleurgestelde klanten gezien, die dachten bin een vakman te zijn geweest.
 
Nu wil ik dit topic niet verpesten, maar ik heb een soortgelijke vraag.

Ik wil graag een 18 inch voorwiel in mijn xt600z zetten. Nu is mijn vraag of ik de naaf kan behouden en er een andere velgrand omheen zetten met nieuwe spaken of dat het makkelijker is om op zoek te gaan naar een 18 inch spaakwiel en deze pas te maken. Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag (en ook het kostenplaatje uiteraard, ben nog student :$)
 
Okee, maar leer het op een fiets. Stel je hebt een vaart van 150 km/pu en het gespakte wiel gaat slobberen :?
:?
full

Even zonder gekheid, het eerste wiel dat ik ooit gespaakt heb was een voorwiel van een 250cc crosser. Het is geen rocket-science, vaak ben je te bang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan