Afstand onderzijde kuip tot wegdek???

kost1965

MF'er
27 okt 2014
57
0
Maassluis
Ik heb een volle kuip onder mijn Bandit en vraag aan jullie advies over de minimale afstand van onderzijde kuip tot het wegdek. Dit in verband met verlaging van de motor.
 
Ik had een slappe voorvering en reed zo mijn voorbochten aan de grond.
Na het beter afstellen was dat over.
Moraal.. de vering doet ook mee. ;)

Ga eens met vier man meten, eentje op de motor, twee voor de hellingshoek - schuin houden tot de lefknopjes en eentje met een duimstok. Oh nee een vijfde die dit moet filmen. :+

En reken dan ook nog wat voor hobbels / verder inveren.
 
gewoon proberen

5mc.jpg


Is de kuip niet bedoelt/gefabriceerd voor dit specifieke model dan ?
 
Laatst bewerkt:
Ja dat wel, maar ik wil beide voeten plat op de grond kunnen zetten.
Waarom? Eén voet plat of beide de hak net van de grond is voor de meesten ruim genoeg. Het is soms even wennen maar twee voeten plat is nauwelijks stabieler dan twee voorkanten voet of één voet plat. En voor dat laatste moet ik al iets uit het zadel schuiven :+
 
Waarom? Eén voet plat of beide de hak net van de grond is voor de meesten ruim genoeg. Het is soms even wennen maar twee voeten plat is nauwelijks stabieler dan twee voorkanten voet of één voet plat. En voor dat laatste moet ik al iets uit het zadel schuiven :+
Ja normaal sta je toch maar met 1 voet op de grond bij het stoplicht..
Ook wel handig met een hellingsproef, voet op het rempedaal. :)

Maar ik weet niet of TS een kleine (lieve) Aziaat is die wat extra reserve wil hebben. *O*
 
Waarom zou een klein persoon meer reserves nodig hebben dan een langere kwiebus?
Hefboom?

Ik heb wel eens een motor verkocht aan een dame, een SZR660, ze was daarvoor met een Bandit 600 gevallen tijdens het in/uitparkeren omdat die motor topzwaar zou zijn.
Nou is het wel een hoog blok, maar verder was het mij niet opgevallen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan