EHE en zij(n)spannen; deel 2

Ach ja, al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding...

Maar dit is nogal smaakafhankelijk...

Het blijft een grote bak, het blijft een lompe motor, maar ik kan door t geheel al wel mijn ideaal plaatje zien en dat zal vast niet die van iedereen zijn, en het blijft een compromis, maar t meest blij ben ik dat ik straks met gemak de beide jongens naast elkaar in de bak kan zetten.

Een minimalistisch span gaat er straks met de duc wel weer komen.



@roesten: Het span is net onder de 2 meter. Mijn deuren zijn 2,75m dus dat gaat wel passen. De schoren doen hun werk prima, maar achter onder krijgt als alles getest is nog wel een vaste driehoek, want door t verlagen zit daar nu een beetje rare krachthoek
 
Dat is mooi, 2 meter is tegenwoordig ook de maximale breedte voor een combinatie :+


Dat wist ik *D

Om precies te zijn is die 192cm van buitenkant kofferbeugel tot buitenkant bakwiel, dus er mag zelfs nog een spatbord op ;)
 
Dat van die 2 meter max. breedte wist ik niet. Maar goed, gelijk even gemeten, en bij bij 1,90 meter breed. Inclusief de linker spiegel.
 
Als ze in gebruik zijn genomen voor 1 November 1996 mag hij 2,55 m breed zijn.
Moet je dat dan zelf zien te bewijzen of hoe gaan ze daarmee om?

Ooooh, dan heb ik nog wat ruimte om uit te breiden. Dubbellucht onder de bak frotten misschien? :+
 
Laatst bewerkt:
Heb er nog een inlegvel bij van vroeger en toch moest ik m zelf nog op L4 zetten... Dus misschien mag die dan wel 255 zijn, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet echt handig. Is ook breed zat zo ;)
 
Dat zonder meer, ik zou ook geen zijspan van meer dan 2 meter breed willen.

Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat bij een eventuele aanhouding de politie niet echt een poot heeft om op te staan. (als het kenteken van de motor tenminste van voor 1996 is)
Op mijn pasje staat helemaal niet vanaf wanneer het L4 is geworden. Ik weet ook niet of de rdw deze informatie opslaat.
 
mooi, dat is dan ook weer helemaal duidelijk :)



(vraag ik me nu wel opeens af hoe die gast met die dubbele klomp naast zijn BMW daar mee weg komt)
 
Dat kan hij wisselen. Tweede klomp hangt buiten zijspan wiel.

Mooi geheel en mooie vooruitgang Erwin.
 
chopchop....

*D
full
 
zelf vind ik m op de foto nog wel een beetje tegenvallen... oprecht lastig om hem net zo op de foto te krijgen als dat ik m zelf zie als ik de schuur in loop
 
maar als je nog even terugkijkt naar hoe die er uit zag toen ik m kocht....


full
 
kun niet iets met de ruit doen, dat die hoek iets schuiner word, dan word het al iets fraaie...
al is dit misschien lastig te realiseren
 
Terug
Bovenaan Onderaan