EHE en zij(n)spannen; deel 2

ja, het stuur mag wel een iets lager exemplaar worden, maar deze zat er nu eenmaal op toen Dasher hem kwam brengen en ik heb zelf even geen superbikestuur los liggen.


maar wat me wel 100 punten mee valt is de tank nu de hele voorkant erop zit.
het balhoofplaten geheel is best aanwezig en de tank geeft hem een mooi bullig gedrongen uiterlijk.

full
 
ja, dat denk ik ook; maar dat is aan Dasher zelf.

ik ga nu de schuur uitvegen en mijn cafefighter op de brug schuiven, want die moet half februari toch echt mee naar t AET (als solo... dat dan helaas nog weer wel... een schwenker bouwen laat ik maar voor wat het is. Dat ga ik echt niet voor de tijd redden)
 
Als het zo'n weer blijft is een zijspan niet echt nodig voor het AET
 
Laatst bewerkt:
Mooie vork geworden Ehe, en netjes afgewerkt. Dat ziet heel wat er beter uit dan van die plestiek doppen boven in de vorkpoten.
 
Dank voor al die lovende woorden.

Ik ben er ook wel tevreden mee hoe die er nu bij staat.
Ding heeft wel veel potentie om er een dik span van te bouwen
 
gisteren de stoute schoenen maar eens aangetrokken en het GLPG10/12 span uit elkaar getrokken.
Ik wil de carbs en de kabelboom gebruiken om mijn cafefighter op de straat te krijgen, dus leek het me wel handig om dan maar gelijk de hele fiets te demonteren.
gelijk een mooie inventarisatie van wat er nu allemaal echt de kliko in kan

full
 
achterbrug heeft de ontsteking in de vernieling gedrukt
full
 
rotortje zou niet eens meer vrij kunnen draaien en de ene pulsopnemer is ook vernield
full
 
achterste blokophaning boven op het blok afgebroken en ontzet
full
 
heb de kop ook even gelicht, maar binnen in is het goed gegaan. Geen kleppen die zuigers hebben geraakt.
blok heeft dus vrij snel stil gestaan
full
 
verschillende kabels (waaronder deze van de dynamo) door geknepen
full
 
framebuis waar ooit in een middenbok aan heeft gezeten is in de rechter onderhoek losgescheurd
full
 
blok opengescheurd linksonderaan, net achter de startmotor
full
 
aan de binnenkant van die scheur bij de startmotor loopt de scheur gewoon door
full
 
het koppelingshuis deksel waar de kromme uitgaande as ook in zat heeft waarschijnlijk een stukje naar links willen gaan, want ik haalde er een paar van dit soort bouten uit en eentje was er ook gewoon afgeschoven
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan