EHE en zij(n)spannen; deel 2

bedankt voor de felicitaties.

ondertussen bouw ik rustig aan verder.

achter spatter passend gemaakt op het GL frame
full
 
ik wil de koffers er veel lager aan hebben dan standaard en zo'n recht toe rechtaan kofferrek is ook geen pronkstuk.
dus begonnen zelf iets te maken wat meer de lijnen van de achterkant volgt
full
 
spattertje zit er nu strak en in het "midden" op
tussen aanhalingstekens omdat de achterkant van een GL niet exact symmetrisch is...

full
 
Laatst bewerkt:
ben wel happy met hoe het tot dusver samen komt

van de week nog even twee onderste bevestigingen maken en dan kan die andersom en kan ik met de kuip aan het passen
full
 
wel grappig dat je dat zegt, want ik had hetzelfde gevoel toen ik hem vanmorgen hoog op de brug zag staan.

als ik de koffers nog veel lager had gehangen dan vond ik het niet echt mooi staan in verhouding tot bovenkant spatbord en subframe.
De koffers hangen nu net boven de achteras. Als het goed is kan die achteras er nog net uit zonder de koffers te demonteren.

vanochtend twijfelde ik nog wel even of de hele motor wellicht nog zou moeten laten zakken, maar toen de brug eenmaal op de grond stond bleek dat dit toch echt niet nodig hoeft te zijn.
Hij is echt wel laag van zichzelf en de koffers hangen ook echt wel veel lager dan normaal.
Het kan natuurlijk altijd nog gekker... maar ik denk dat het zo goed is.

Het valt alleen idd niet zo mee om dat gevoel ook op de gevoelige plaat vast te leggen.
als je er naast staat is het toch anders.

Maar voor het vergelijk heb ik de Duc er even naast gezet. En dan moet je ook zeker even bedenken dat de GL ook nog op een verhoging staat van ruim 8 cm
full
 
mooie stijl dat spatbord met die koffers. het doet me een beetje aan een chip motor denken, die oude politie tv serie met agenten op motoren.
nog zo'n zwaailicht op een staander en het is af ;)
 
Vandaag koningsdagochtend maar eens proberen te misbruiken voor een the final details op het kofferrek.

Dan heb ik gelijk ook wat houvast om mijn uitlaten aan op te gaan hangen.

Dat gaat ook nog een leuk puzzelstukje worden, want ik wil ze natuurlijk niet te smal aan de motor hebben, maar heel breed gaat er ook maar raar uitzien vrees ik...
Eigenlijk zou ik er nog twee moeten hebben en dan een 4-2-4 er van te maken.... Hmmm... Dat zou wel dik kunnen staan, maar ook gelijk weer de kans geven op weken lang puzzelen...
Keep focussed EHE, keep focussed; je wilt snel weer rijden!
 
Niet te veel puzzelen maat, dubbele uitlaten kan altied nog
basis staat er al, nu nog wat tlc en joe kan rijde
 
Daarom we willen die naaf duc ook nog een keer zien rijden voordat Erwin 50 is :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan