Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het idee dat de prijs wat aan de hoge kant is maar verder lijkt het geen gek ding. Vast vooral woon/werk gebruikt.
 
Knappe kilometerstand. De 4 mille vraagprijs is vast een verlate 1 april grap.

Als hij inderdaad goed is onderhouden en een DCT versie is 4.000 euro als vraagprijs niet zo'n gekke prijs.

Een NC kan makkelijk 2 a 3 ton mee bij normaal gebruik en onderhoud.

:]
 
Als hij inderdaad goed is onderhouden en een DCT versie is 4.000 euro als vraagprijs niet zo'n gekke prijs.

Een NC kan makkelijk 2 a 3 ton mee bij normaal gebruik en onderhoud.

:]
Dacht ik ook, mits goed onderhouden. Je moet niet denken dat je zo'n motor
met deze km stand voor 2000 uuro heb. 4000 is een mooie prijs denk.
 
Dacht ik ook, mits goed onderhouden. Je moet niet denken dat je zo'n motor
met deze km stand voor 2000 uuro heb. 4000 is een mooie prijs denk.
Je ziet datzelfde bij auto's.. ondanks hoge km stand hebben relatief nieuwe modellen gewoon nog steeds een vrij hoge bodemprijs. Of het slim is zoiets te kopen is vers 2, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
 
Je ziet datzelfde bij auto's.. ondanks hoge km stand hebben relatief nieuwe modellen gewoon nog steeds een vrij hoge bodemprijs. Of het slim is zoiets te kopen is vers 2, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Ja ik snap t wel, wilde zelf ook niet veel uitgeven aan een 2014 model met dct. Dan kom je vanzelf in de hogere kmstand. Toekomst leert of t slim was of niet.

Rijd nu een Volvo S60 2.5t met 270 duizend km op teller. Al jaar veel plezier van en weinig onderhoud. Veel auto voor weinig geld. En als er iets stuk gaat dan niet zeuren.
 
Vandaag de NC afgehaald :)
Jammer genoeg nog geen mooi genoeg weer om een deftige foto te nemen, maar het is echt wel een prachtfiets.
Lekker veel koppel, gaat ook lekker snel, maar mijne is begrensd tot 160kmh :/

Stuurt wel makkelijker dan m'n XF *D
Moet wel zeggen dat rijden met de ixil pijp zonder dB killers nog steeds heel beschaafd klinkt.

En die ABS, ik heb eens alles vol ingeknepen, en vloog bijna over het stuur :')
De originele spiegels zijn ook wel stevig, en vibreren niet zo hard.

Ik heb trouwens risers van 50mm (5cm), zou dat passen of zijn de kabels te kort?
Ook wil ik handbeschermers (tegen de wind) monteren, maar ik heb een Givi D1111ST windscherm erop staan. De huidige handkappen die ik heb zijn praktisch onmogelijk om te monteren.
 
Lekker veel koppel, gaat ook lekker snel, maar mijne is begrensd tot 160kmh :/

Hmmm waar ik eerst idd 190 op de teller in Duitsland heb gereden had ik gister avond moeite om boven de 160 te komen...
Mijn achterband is wel aan vervanging toe en dat word de 28e gedaan, dan maar eens onderzoeken waar t aan zou kunnen liggen...
Had niet 't gevoel dat ik erg veel tegenwind had (in ieder geval volgens mij niet meer dan de 190 op de teller toen)

Ach ja... rij de laatste tijd toch meer binnendoor dus harder dan 90 hoeft niet xD
 
Laatst bewerkt:
Hmmm waar ik eerst idd 190 op de teller in Duitsland heb gereden had ik gister avond moeite om boven de 160 te komen...
Mijn achterband is wel aan vervanging toe en dat word de 28e gedaan, dan maar eens onderzoeken waar t aan zou kunnen liggen...
Had niet 't gevoel dat ik erg veel tegenwind had (in ieder geval volgens mij niet meer dan de 190 op de teller toen)

Ik heb even de beelden nog eens bekeken en er stond 161km/h op de teller, maar voor een seconde of zo.
Op mijn gelijkvormigheidsattest staat er ook een topsnelheid van 160km/h...
Iemand idee om dit weg te halen? :')
 
Vandaag de NC ff naar buiten genomen en een fotootje gepakt :)

IMG_20170423_133601_01_zpssklznonu.jpg


Ik wil wel nog wat velgstriping, maar ik heb geen idee in welke kleur het zou passen *D
 
Hallo, nieuw in de stal een nc750x, een blauweG👍 Gisteren opgehaald en de 1e 2 uurtjes sturen waren prima. Met regen, inrijden en de nieuwe banden nog wat voorzichtig aan gedaan maar de grijns zit nog op m'n gezicht. Goeie keus gemaakt denk ik. Komen nog handkappen op en ARO koffers. Hvv en middenbok zitten er al op alsmede 12v aansluiting. Echter niet in opbergruimte zoals gevraagd maar in kuipje. Komt dus nog een extra 12v aansluiting bij. Turbulentie en winddruk vielen ook mee icm Schubert C3 pro, maar moet wel wat gaan experimenteren met ruitje. Lees al lange tijd mee en hoop hier nog veel kennis en tips op te doen. Grtz Mark
 
@CDA441.
Kan je eens wat meer foto's van het zadel posten. Ik ben erg benieuwd naar pasvorm (kieren en naden t.o.v het kuipwerk).
 
Hallo, nieuw in de stal een nc750x, een blauweG👍 Gisteren opgehaald en de 1e 2 uurtjes sturen waren prima. Met regen, inrijden en de nieuwe banden nog wat voorzichtig aan gedaan maar de grijns zit nog op rbulentie en winddruk vielen ook mee icm Schubert C3 pro, maar moet wel wat gaan experimenteren met ruitje. Lees al lange tijd mee en hoop hier nog veel kennis en tips op te doen. Grtz Mark

Mooi een blauwe! Welkom
 
@CDA441.
Kan je eens wat meer foto's van het zadel posten. Ik ben erg benieuwd naar pasvorm (kieren en naden t.o.v het kuipwerk).

Dat kan ik zeker, alleen niet nu, meer foto's komen later :P
Moest je willen weten wat voor een zadel het is: het is één van Top Sellerie :)
 
Ok: foto's van het Top Sellerie zadel:
IMG_20170424_114601_zpskuqvyvwz.jpg

IMG_20170424_114610_zpsx2mkxfyc.jpg

IMG_20170424_114634_zpseqd19dtk.jpg

IMG_20170424_114621_zpsp7u4ebna.jpg

IMG_20170424_114655_zpsrrrib7cx.jpg

IMG_20170424_114648_zpstuw5dsht.jpg


Fitment van voor kan wel beter volgens mij, maar heb er zelf geen problemen mee :)

En vandaag ook nog een LED stripje ingebouwd in de frunk :)
IMG_20170424_155945_zps83bmvk81.jpg
 
Ook nog niets besteld van die winkel, schijnt Frans te zijn.
Ik zou daar wel nog die fork protectors willen kopen, maar de verzending vind ik wel duur, kost even veel als de vorkprotector.
Misschien toch maar handkappen van Givi kopen zodat het minder lijkt? :+
 
Dus...

Na al die zadels kijken ben ik nu toch echt van plan zo'n Shad te bestellen.

Ik zag hem bij de nc700 shop
Shad Comfort Seat NC700/750X - NC700Shop

Iemand ervaring met deze toko? Lees op diverse UK forums dat mensen daar wel vaker besteld hebben maar ik ken ze niet...
Ik heb hier een Shad zadel gekocht, zonder problemen. De mijn zadel heeft wel wat ruimte tussen de "tank" (lees opbergvak) en het voorste gedeelte van het zadel. Dat vind ik niet zo mooi. Ik heb geen manier kunnen bedenken om dit beter te krijgen. Het voordeel van het Shad zadel is dat je gewoon je originele zadel behoud. Ik heb laatst voor de grap weer eens mijn originele zadel erop gehad, en toen wilde ik graag weer terug naar Shad. Meer zitcomfort bij het Shad zadel dus.
 
Ik heb hier een Shad zadel gekocht, zonder problemen. De mijn zadel heeft wel wat ruimte tussen de "tank" (lees opbergvak) en het voorste gedeelte van het zadel. Dat vind ik niet zo mooi. Ik heb geen manier kunnen bedenken om dit beter te krijgen. Het voordeel van het Shad zadel is dat je gewoon je originele zadel behoud. Ik heb laatst voor de grap weer eens mijn originele zadel erop gehad, en toen wilde ik graag weer terug naar Shad. Meer zitcomfort bij het Shad zadel dus.

Hmm, maar looks willen ook wat, ik wil geen gat ertussen :X Heb dit trouwens op internet ook wel eens gelezen... '(

Misschien toch maar even verder zoeken dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan