Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@blauwetulp: mooi gedaan zo, heel functioneel die tape, maar gaat die na een tijd in de zon niet uitsmeren? Ik zou dan toch liever zo'n kroonplaatsticker hebben.
Ik zou toch, als ik jou was, het beugeltje voor de remleiding verwijderen, is veel veiliger zo en je geeft dan minder stress op je remleiding.

Ook net eens op de motor gezeten en mijn pa laten kijken naar het spatbord, nog genoeg ruimte voor het spatbord om te flapperen, en raakt helemaal niets :)

Nee , smeert nog niet uit.
Die tape moet ik nog ff wat op verzinnen. Denk niet dat er hier een kroonplaat sticker voor is. tis tijdelijk anders is het te erg beschadigd.

Zal het nog wel ff checken met dat rem beugeltje. beter.

Ook als je er met zijn twee en op zou gaan zitten? Qua ruimte wat je over hebt?
 
vorige week 10.5 liter 98 getankt, nu daarjuist op reserve gesprongen als er 305 km opstonden :-). morgen vroeg na mn nacht-shift gaan tanken dus. goed resultaat :-)

Das een mooie score. En bij welke rij style?
Gewoon normaal rijden, of om zo zuinig mogelijk te rijden, als test.?
 
vorige week 10.5 liter 98 getankt, nu daarjuist op reserve gesprongen als er 305 km opstonden :-). morgen vroeg na mn nacht-shift gaan tanken dus. goed resultaat :-)

Is wel mooi, ik had gisteren 10 liter getankt, stond 278 km op de dagteller.
Beetje veel gas gegeven de eerste dagen om de motor wat beter te kennen :)
Hopelijk gaat de score verder omhoog, want E98 kruipt ook in mijn portemonnee :')
 
vorige week 10.5 liter 98 getankt, nu daarjuist op reserve gesprongen als er 305 km opstonden :-). morgen vroeg na mn nacht-shift gaan tanken dus. goed resultaat :-)

Bij mij kan ik er zeker nog 2,4 liter uit halen als ie op reserve springt...
(grootste tankbeurt die ik heb gedaan is 12.98 liter)
Was van plan vandaag de tank eens leeg te rijden in Duitsland na 't vervangen van m'n bandjes...

Sprong al mooi op de reserve toen ik in Venlo bij m'n dealer de banden liet vervangen...
alleen liet ik mijn telefoon flikkeren en die deed dus helemaal niks meer.
En om nou zonder ook maar iets van een 'noodlijn' diep duitsland in zonder kennis van tankstations etc.
Heb ik toch maar besloten om maar meteen te tanken en naar huis te rijden...


Wat een verschil die MLN PR4's tegenover de originele band...
vind 'm nu al lichter sturen (en dan moet ik de banden eigenlijk nog inrijden voor ik echt plat de bocht door durf te gaan)
 
Laatst bewerkt:
Das een mooie score. En bij welke rij style?
Gewoon normaal rijden, of om zo zuinig mogelijk te rijden, als test.?
Goh, ik heb er tijdens woon/werk wel op gelet om zuinig te rijden, maar vorige zaterdag en zondag heb er ni echt op gelet en gewoon vlot 200km bij elkaar gereden.dus gewoon 200km vlotjes en 100km zuinig gereden naar mn werk. Gewoon er op gelet datk de motor ni hoog in toeren jaag omdak nog in rodage zit eh. Dus ben wel blij met het resultaat ja 😆
 
Laatst bewerkt:
Goh, ik heb er tijdens woon/werk wel op gelet om zuinig te rijden, maar vorige zaterdag en zondag heb er ni echt op gelet en gewoon vlot 200km bij elkaar gereden.dus gewoon 200km vlotjes en 100km zuinig gereden naar mn werk. Gewoon er op gelet datk de motor ni hoog in toeren jaag omdak nog in rodage zit eh. Dus ben wel blij met het resultaat ja 😆

Beetje gemixte rijstijl dus. Netjes toch.
Denk dat men geen hoger verbruik dan 1;26 kan halen, :}
 
Morgen mijn Hurric pro 2 installeren. Omdat ik een middenbok heb moet ik daarvoor een afstandhouder maken omdat ie anders tegen de ketting klettert. Vandaag ff geknutseld.
full
 
Morgen mijn Hurric pro 2 installeren. Omdat ik een middenbok heb moet ik daarvoor een afstandhouder maken omdat ie anders tegen de ketting klettert. Vandaag ff geknutseld. [afbeelding]

Moghu, Dat hoeft niet!!!!!! Er zit een afstand houder voor de middenbok op!!!
Alleen komt je rubber niet goed tegen de aanslag aan. Ik heb dit opgelost door een extra
rond rubber op de andere rubber te lijmen met seconden lijm . Of andere lijm.
 
Nog terug kijkend op mijn motor foto's ziet ik dat jij een andere middenbok hebt. Ik denk een imitatie????Bij die van jouw zit je aanslag met rubber op je middenbok meer naar voren.
Bij mijn zit de aanslag met rubber meer naar achter. Die van mijn is origineel Honda.
Daar zit het verschil in . Misschien dat je dan idd iets moet fabriceren. Succes.

Bericht voor TourTukker.
 
Zo jammer dit. Uitlaat paste bijna precies en de rubbers komen op elkaar uit. Gisteren voor niets geknutseld dus haha. Morgen ff stukje rijden, zin aan!
 
Vandaag 200+ km gereden, heerlijk. Kan er wel aan wennen zo. Uitlaat klinkt ook goed. En hij paste vrij simpel door de schutting deur en staat nu dus thuis. Super tevreden met de dct ook.
 
Vandaag 200+ km gereden, heerlijk. Kan er wel aan wennen zo. Uitlaat klinkt ook goed. En hij paste vrij simpel door de schutting deur en staat nu dus thuis. Super tevreden met de dct ook.


Mooi man,
Wie had dat ooit gedacht; een probleem met parkeren in de tuin of op de straat,,
Naar het makkelijk parkeren in de tuin en geschreeuw uit de uilaat.
 
Fijn hè, zo'n dct. Ik wil echt niks anders meer!

Heel fijn. Alleen moet ik nog oppassen dat ik niet te hard op trek. Stond met t achterwiel nog op gras en die brak uit, ff zweten |( Dat zal met nat wegdek ook wel zo zijn. Op een of andere manier geeft t veel vertrouwen en trek ik sneller op. Gaat ook veel makkelijker allemaal.
 
Zijn er eigenaars van een recente nc750 reeks die weten of en hoe je die oranje zij-reflectors er kunt afkrijgen? Die hangen vast aan je kader. 🤔
 
Hierbij mijn stuur verhogers. Kon gelukkig dat bovenplaatje met Honda erop weer terug plaatsen.
De remleiding haalt het nog maar net, qua spanning. Anders kan ik de remleiding beugeltje altijd nog iets los draaien. of weghalen.
De tape had ik destijds gedaan ivm lak beschadiging door de sleutel van de schijfrem slot.

]

Tip: maak de sleutels vast met een tiewrap aan elkaar. En dan goed strak. Zo steek je de ene sleutel in je contactslot en de ander staat schuin. Zo kan deze niet meer rondslingeren tegen je stuur aan en krijg je geen krassen meer :)
 
Tip: maak de sleutels vast met een tiewrap aan elkaar. En dan goed strak. Zo steek je de ene sleutel in je contactslot en de ander staat schuin. Zo kan deze niet meer rondslingeren tegen je stuur aan en krijg je geen krassen meer :)

Of gewoon je contact sleutel apart van de rest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan