Ducati Deel #121 Xmas edition

Volgende week kennie los..... :)


full
 
Electronica en water gaan niet samen.......

Hoewel ik ook anders mee heb gemaakt :Y

Nadat mijn testastretta een paar uur (!) op z'n kop (!) in een sloot had gelegen, eruit getakeld (vast niet zachtzinnig) en vervoerd was naar de Biggelaar, zag ik 'm daar de eerste keer terug '(
Hij zat onder de modder (boeren slootje) en een uitlaat vol modder en gras (want paar keer over de kop gegaan en oa daarop geland) en flinke schade rondom.
Enfin, sleutel zat er nog in dus ik (in een ballorige bui, motor toch al totalled) draai 'm om.
Heej lampjes *D
Druk op de startknop, pruttel pruttel, vroem *O*

Sterk spul, die Ducati's :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel ik ook anders mee heb gemaakt :Y

Nadat mijn testastretta een paar uur (!) op z'n kop (!) in een sloot had gelegen, eruit getakeld (vast niet zachtzinnig) en vervoerd was naar de Biggelaar, zag ik 'm daar de eerste keer terug '(
Hij zat onder de modder (boeren slootje) en een uitlaat vol modder en gras (want paar keer over de kop gegaan en oa daarop geland) en flinke schade rondom.
Enfin, sleutel zat er nog in dus ik (in een ballorige bui, motor toch al totalled) draai 'm om.
Heej lampjes *D
Druk op de startknop, pruttel pruttel, vroem *O*

Sterk spul, die Ducati's :}

Oh ja, jij had dat ook eens gedaan. We gaan niet links, we gaan niet rechts, maar rechtuit in de sloot :+
Ik bedoel maar. Die VFR was echt een partijtje overleden _O- . Maar na een beetje geknutsel liep die ook nog. Maar ja, hij is bij de uitbeners van Boonstra geëindigd.
 
Op 2 juni 2017 ruil ik mijn Panigale in op een Diavel color red carbon met full thermiloliies.....

Geweldige looks... lekker rechtop zitten, comfortabel en als je optrekt dan weet je niet wat je meemaakt. zoveel koppel...

Ik wil na 5 jaar weer iets anders, en na tig proefritjes op verschillende merken kom ik toch weer op een Ducati terecht..
 
Nou clubrace was weer een evenement zoals het hoort: de tweekleppers overleefde de trainingen feilloos waar menig Pani strandde, Jeremayah die in de GT dacht het hele veld uit te kunnen remmen heeft de grindbak aldaar een paar meter verplaatst... Gerhard die zijn rukhandje niet meer onder controle had en na een halve sessie huiswaarts keerde enz.

De wedstrijden waren een ander verhaal, ik had bij de strubben plots geen remmen meer (kokende linkerklauw) en wist op haren en snaren op de baan te blijven maar einde oefening. Bij Gerrit plofte helaas een nieuwe olieleiding, dus die kreeg het zwart te zien na Haarbocht, Paul zijn RESERVE Pani overleefde wonderwel, waar de nummer één fiets alleen nog noodloop had, maar die stond toch ook aardig te stomen op de middag en zo was er weer een DCR voorbij om over na te praten en van te leren... *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan