SuperMotardTraining @ Erzgebirgsring 2016

Bazzi

MF veteraan
3 jun 2005
12.437
1
Terug van weggeweest :)

In 2016 willen wij weer naar de Erzgebirgsring gaan, van 22 aug t/m 25 aug 8 aug t/m 11 aug.
De donderdag zullen we afsluiten met een BBQ en Bingo!!!

LET OP: Dit jaar met een hele dag training van onze eigen Tom van Teeffelen maar ook van Bernd Hiemer!


Bij inschrijven en ontvangst betaling na 30 april


Kosten voor 4 dagen € 325 ,- (incl. Bernd Hiemer camping, ontbijt, BBQ en bingo)
Kosten voor 2 dagen (ma-di) € 260,- (incl. camping, ontbij,t inclusief les van Bernd Hiemer)
Kosten voor 2 dagen (wo-do)€ 250,- (incl. camping, ontbijt inclusief les van Tom)
Kies je voor de woensdag/ donderdag is natuurlijk de BBQ en Bingo inbegrepen


Indien je inschrijft en betaald vóór 30 april voor 2 of 4 dagen Erzgebirgsring dan krijg je €15,- korting!

Wel nieuw is dat deelnemers een MON dagverzekering moeten afsluiten voor elke dag dat gereden wordt (€ 15,-per dag per rijder). Tip neem een MON licentie deze is voor alle dagen van SMT te gebruiken (trainingen en Endurance Cup) en je mag er ook mee crossen. Kosten voor deze licentie bedragen € 85,- meer nieuws is binnenkort te vinden op onze site.

Minimaal 35 BETALENDE deelnemers, deadline hiervoor is 20 juni.
Mocht dit aantal voor 20 juni niet behaald zijn wordt het evenement geannuleerd en krijgt iedereen zijn/ haar geld teruggestort.

Camping
Camping kosten zijn deze keer inbegrepen (tent, auto, douche en elektriciteit)

Extra personen (chaufeur, monteur) betalen c.a. 25 euro per dag voor (ontbijt, camping, douches en deelname aan de BBQ (met gratis drank) .e.d.)

Dagindeling
Dagindeling ziet (voorlopig) als volgt uit:

8:00 – 9:00 ontbijt
9:15 briefing baan lay-out (verplicht)
10:00 – 12:00 rijden
12:00 – 13:00 pauze
13:00 – 17:00 rijden


We hebben de toezegging van Bernd Hiemer om les te komen op de Erzgebirgsring!
Bernd Hiemer is meervoudig S1 wereldkampioen.

Bernd zal les komen geven speciaal voor het asfalt gedeelte!
Tom zal de les op het off-road gedeelte op zich nemen.

Eisen motor

Geluidsniveau 96 dB hierop wordt gecontroleerd.
Verlichting dient te zijn afgeplakt of verwijderd.
Kentekenplaat dient verwijderd te zijn.
Standaard moet gedemonteerd zijn.
Olie aftap / vuldop/ radiateurdop en remklauwen dienen geborgd te zijn.
Lekbakje


Nu kan je inschrijven en gelijk betalen na het inschrijven, via de link. *O* *O*
http://www.supermotardtraining.nl/kalender-3/

Ter verduidelijking!
Wij willen duidelijk benadrukken dat wij dit niet bedrijfsmatig doen!
(zou ook erg vreemd zijn als we hier met 3 man van konden leven gezien het minimale bedrag voor onze circuitdagen).
Wij zijn opgestart als vriendenclubje (voormalige GSM) en zijn groter en internationaler geworden. :Y :Y :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Garantie op verblijf zonder 1 miljoenmiljard zwarte klotevliegjes :? :P

(nee hoor, vorige keer was top!)
Ga thuis goodwill kweken O-)

Zijn de kosten voor ma-di hetzelfde :? Ik ben niet zo van het les krijgen, tob liever zelf beetje 8-)
 
Laatst bewerkt:
Garantie op verblijf zonder 1 miljoenmiljard zwarte klotevliegjes :? :P

(nee hoor, vorige keer was top!)
Ga thuis goodwill kweken O-)

Zijn de kosten voor ma-di hetzelfde :? Ik ben niet zo van het les krijgen, tob liever zelf beetje 8-)

Klotevliegen zaten op de Harz idd. niet op de Erz. :)

Agenda iets aangepast nu 3 opties.

Zoals het nu er uit gaat zien komt Bernd op dinsdag en les door Tom van Teeffelen (en waarschijnlijk ook Robert Botjes) op de woensdag.

PM anders maar ff. ;)
 
Laatst bewerkt:
nieuwe ronde nieuwe kansen *O* :]

...kennen jullie deze nog...nog....nog

 
Laatst bewerkt:
Voor welk niveau is het? Ik ben namelijk redelijk noob
Daar is het juist super geschikt voor. Ieder rijd gewoon lekker op zijn eigen niveau. Pak je ook nog een lesje mee van die kampioenen dan leer je veel en je hebt er nog lol van ook.

De vorige keer dat ik mee ging had ik nog nooit op het circuit gereden en nog nooit gesprongen. Moet je me nou eens zien!
...nog steeds een grote noob, maar wel veel lol gehad :P :]
 
Damn, dat wordt nog eens serieus onderhandelen, de vakantie is hier dan al voorbij. ik ga uit alle macht proberen er bij te zijn.
 
Daar is het juist super geschikt voor. Ieder rijd gewoon lekker op zijn eigen niveau. Pak je ook nog een lesje mee van die kampioenen dan leer je veel en je hebt er nog lol van ook.

De vorige keer dat ik mee ging had ik nog nooit op het circuit gereden en nog nooit gesprongen. Moet je me nou eens zien!
...nog steeds een grote noob, maar wel veel lol gehad :P :]


Klinkt goed :Y
 
:+

Is een klein Bosje op komst, moet ff kijken hoe hard die kan schreeuwen tegen die tijd en of mn vrouw dan paar dagen alleen zijn trekt O-)

Snap ik, maar denk dat je zelf dan wel toe bent aan een paar dagen geen gehuil :-)
De week erna mag je vrouw dan ff weg.....
 

Juist doordat je 4 dagen achter elkaar kan rijden inclusief les maak je grote stappen.
Je wordt er echt beter van van zo'n mid weekje. De combinatie met les en heeeel veel vrij rijden is erg leerzaam.

Daarbij is dit een van de mooiste SM banen waar gereden kan worden. De baan is op heel veel verschillende manieren te rijden (andere lay-outs) heeft hoogte verschillen, is mooi breed, heeft twee goed te rijden off road stukken (ook voor beginners te doen), prima kantine, gezellige campeer plek, vriendelijk personeel, lekkere bbq, sanitair voldoet prima aan de eisen (mits iedereen zijn eigen zooi ook netjes achterlaat)..... enige nadeel.... tis vrij ver rijden. Vandaar dat we dus ook 4 dagen gaan. Dan ben je de reis snel genoeg vergeten.

nog een mooie film:
 
Juist doordat je 4 dagen achter elkaar kan rijden inclusief les maak je grote stappen.
Je wordt er echt beter van van zo'n mid weekje. De combinatie met les en heeeel veel vrij rijden is erg leerzaam.

Daarbij is dit een van de mooiste SM banen waar gereden kan worden. De baan is op heel veel verschillende manieren te rijden (andere lay-outs) heeft hoogte verschillen, is mooi breed, heeft twee goed te rijden off road stukken (ook voor beginners te doen), prima kantine, gezellige campeer plek, vriendelijk personeel, lekkere bbq, sanitair voldoet prima aan de eisen (mits iedereen zijn eigen zooi ook netjes achterlaat)..... enige nadeel.... tis vrij ver rijden. Vandaar dat we dus ook 4 dagen gaan. Dan ben je de reis snel genoeg vergeten.

nog een mooie film:


Ziet erg leuk uit. Lekker rustig en veel rijden als ik het zo zie. Mooi om ook te zien dat de vrouwen ook rijden!!!
 
Ziet erg leuk uit. Lekker rustig en veel rijden als ik het zo zie. Mooi om ook te zien dat de vrouwen ook rijden!!!

Nog een leuke film met o.a. Bernd Hiemer vs TvT in de laatste minuten... kun je zien dat het ook wel lomp snel kan :]
 
Laatst bewerkt:
Ziet erg leuk uit. Lekker rustig en veel rijden als ik het zo zie. Mooi om ook te zien dat de vrouwen ook rijden!!!

Klopt daar hadden wij destijds een halfuur op het einde van de dag voor ingepland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan