SuperMotardTraining @ Erzgebirgsring 2016

Heeft er iemand nog wat fotos van voorgaande keren? Ben wel benieuwd hoe dat camping gedeelte enzo eruit ziet :)

Filmpies zien er iig super uit
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me ook wel wat, maar veel ervaring heb ik niet. Hoe zit het met het niveau van de deelnemers / eisen
 
Het is voor alle niveaus van toepasbaar.

Bernd geeft les in twee groepen en Tom zal dit ook in groepjes van 8 tot 10 man max doen.
Zo is er ruimte voor persoonlijke aandacht en les op niveau.

Voor de rest is het doel om zoveel mogelijk te rijden. De baan is zodanig groot dat je elkaar niet in de weg rijdt en kunnen we elke dag wel een andere layout rijden.

De optie bestaat om geen/één/ twee of zelfs drie cross delen op te nemen in de layout.
Dat is ook weer een van de voordelen van de Erz, je kan er heel veel kanten mee op.

Tom had twee geleden zelfs een stuk offroad tegen de klok in gebruikt voor lessen om de afzet met een sprong te oefenen. Dat was ideaal om een techniek te oefenen zonder eerst de hele baan rond te moeten rijden. De rest kon gewoon vrij rijden of bijkomen van de lessen. Een lesmoment van Tom duurt dan een 45 min. tot een uur en dan rust en de volgende groep.


@RRNeliz google afbeeldingen Camping Erzgebirgsring.
Een pension in de buurt boeken kan ook, maar is s'avonds minder gezellig wsl gaat het kampvuur weer aan. Dan is er ruimte voor sterke verhalen hoe vaak je de backflip die dag al hebt gedaan. :)
 
Heeft er iemand nog wat fotos van voorgaande keren? Ben wel benieuwd hoe dat camping gedeelte enzo eruit ziet :)

Filmpies zien er iig super uit


de foto's op de site van SMT werken (tijdelijk) niet, maar google ff op erzgebirgsring en supermotardtraining. Kijk naar de afbeeldingen.... meer dan voldoende plaatsjes van de camping en andere sfeer beelden :P :P
Heb iets te veel foto's om ze hier te plaatsen :+ cd-rom of 4 vol met picca's en filmpjes *D
 
de foto's op de site van SMT werken (tijdelijk) niet, maar google ff op erzgebirgsring en supermotardtraining. Kijk naar de afbeeldingen.... meer dan voldoende plaatsjes van de camping en andere sfeer beelden :P :P
Heb iets te veel foto's om ze hier te plaatsen :+ cd-rom of 4 vol met picca's en filmpjes *D

Highlights zijn voldoende :+
 
:+
full
 
Dat was een mooie actie. Stond daar toevallig net naast de fotografe samen met Bas.
Vlak voordat Johan de helm van Tom in tweeën reed.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen naar de plek van bestemming gaat? Ik heb geen eigen auto, maar waarschijnlijk wel beschikking over een goede motoraanhanger met plek voor 3 motoren.
 
Heb je je motor nog?!

Nee, ik heb mijn husqvarna verkocht. Heb een eigen zaak en kan het risico niet nemen om iets te breken..... en aangezien ik niet beschik over een goed portie talent _O- :P de keuze gemaakt ff tijdelijk geen SM te rijden.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen naar de plek van bestemming gaat? Ik heb geen eigen auto, maar waarschijnlijk wel beschikking over een goede motoraanhanger met plek voor 3 motoren.

Voorgaande keren zijn er meerdere personen samen gaan rijden om de kosten te drukken.
Dus geef in dit topic aan waar je woont en wat je wel/ niet hebt. Zijn vast meer mensen die samen willen rijden.

Vanuit SMT hebben ooit overwogen om het vervoer van de motoren te regelen. Dat bleek zo'n opgave en geregel dat het geen optie was voor ons. Dus het vervoer is ieder voor zich.
 
Ik heb dit x een busje vol met 4 a 5 motoren. :)
Maar via dit topic kan je altijd wel wat regelen.
 
Laatst bewerkt:
Precies, dat was ook mijn idee. Als iemand een trekhaak met auto eraan heeft dan zorg ik voor een mooie aanhanger en alle benodigdheden.
 
Ik ga er ook even over nadenken om er heen te gaan,... erg veel gereden de vorige keer (was in 2011)

als ik ga heb ik waarschijnlijk plaats in mijn auto, maar geen plek voor een motor (ga met de sleurhut :P )

Ik slaap er nog even een paar maandjes over!
 
Ik denk dat ik deze keer ook wel kom (hoewel ik dat de afgelopen 3 jaar al zeg :p)...

Ik heb trouwens ook een grote bus, als er belgen meegaan kunnen die evt met mij meerijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan