SuperMotardTraining @ Erzgebirgsring 2016

Hoe zit dat met die mon dagverzekering of licentie al je als belg meegaat naar Erzgebirgsring?
 
en veiligheid?........zeker nooit gecrashed op Bilstain, want dat kost altijd een knookje.
Onderhoud word ook nooit gedaan en voor de gastvrijheid van die Walen hoef je het ook niet te doen.

Errug jammer, en een gemiste kans naar mij mening. Ik woon er zeer kortbij maar kom er slechts zelden.....meestal als ik wanhopig ben om te trainen.
 
en veiligheid?........zeker nooit gecrashed op Bilstain, want dat kost altijd een knookje.
Onderhoud word ook nooit gedaan en voor de gastvrijheid van die Walen hoef je het ook niet te doen.

Errug jammer, en een gemiste kans naar mij mening. Ik woon er zeer kortbij maar kom er slechts zelden.....meestal als ik wanhopig ben om te trainen.

Ja, veiligheid is iets anders daar... Walen zijn een volk apart, maar dat probleem heb je in mettet ook he :p
 
Ja, veiligheid is iets anders daar... Walen zijn een volk apart, maar dat probleem heb je in mettet ook he :p

Wacht maar tot je in Frankrijk terrecht komt. :Y '(

Maar dan heb ik liever Duitsers, alles punktlich soms wat direct maar dat vinden de Belgen ook van de Ollanders. :P
 
Laatst bewerkt:
In de beginpost staat er wat er moet geborgd zijn enz. en lekbakje?...
wat moet dit concreet opvangen dan?
Enkel de overloop darmpjes of nog iets anders?
 
In de beginpost staat er wat er moet geborgd zijn enz. en lekbakje?...
wat moet dit concreet opvangen dan?
Enkel de overloop darmpjes of nog iets anders?


opvangen van: carter ontluchting, carburateur slangen, koelvloeistof/ radiateur.
Borgen van: Remklauw (voor), olie aftapplug, olie vuldop en radiateur dop.
 

om alvast te kijken hoe ook kan........
Zal vast een re-post zijn, maar ach... .hij blijft mooi
 
Let op de datum is aangepast.

Nieuwe data is nu van 8 t/m 11 augustus!
 
Interessant.. Ik ga het is voorleggen.
Als zogenaamde 'noob' vraag ik me het volgende af;

Wat is jullie ervaring aan onderhoud zo een paar dagen? Wat verbruik je/wat neem je mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan