Gestolen den Haag: Honda Dominator, MH-09-XK

DucBMW

MF veteraan
7 jan 2009
5.356
2.819
omgeving Leiden
Gisteravond, -nacht, of hedenochtend is de motor van een bekende van mij gestolen. Locatie: Loonsduinseweg hoek Kamperfoeliestraat, Den Haag

Het gaat om een Honda NX 650 Dominator (RD02), kenteken: MH-09-XK MH09XK MH 09 XK
Framenummer: RD02-5008434

full


Bijzonderheden... euhm, het ziet er niet heel erg uit als een Dominator, zo heeft-ie o.a. de voorvork en het voorwiel van een Aprilia Caponord: kom je niet op iedere straathoek tegen volgens mij.

Er is voor een klein vermogen aan gesleuteld en gereviseerd, dus het zou te gek zijn als-ie teruggevonden wordt. Tips omtrent waar deze motor zich nu bevindt ontvang ik graag via PB, of bij de plaatselijke politie.

Update: motor is vandaag teruggevonden na een crash in het Schilderskwartier.
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen: Honda Dominator, MH-09-XK' > 'Gestolen den Haag: Honda Dominator, MH-09-XK'
 
'Gestolen: Honda Dominator, MH-09-XK' > 'Gestolen den Haag: Honda Dominator, MH-09-XK'
Dank

Nogmaals dank

Stond 'ie buiten? (Is 'ie niet geraakt bij deze ravage en door de politie meegenomen?)

Ravage na ongeval Oude Haagweg/Kamperfoeliestraat - Regio15 - Het laatste nieuws uit de regio Haaglanden *

(* de Loosduinseweg gaat op deze kruising over in de Oude Haagweg. Het betreft dus dezelfde kruizing waar TS het over heeft. )
Slim, en dank voor het meedenken. Maar nee, dat was aan de andere kant van de brug.

Ik rijd daar regelmatig in de buurt dus ik hou mijn ogen open.
Dank!
 
Laatst bewerkt:
Heb uit polen nog wat mooie import knal meegebracht ,
Kijken of dat in de boefjes hun kont past.

OORTJES !!!


Oh nee, vast onschuldige knaapjes geweest die een rot jeugd hebben gehad, en ze kunnen
er moreel gezien niks aan doen dat het rovertjes zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan