Triumph Trident 750 900 topic

Dat hoop ik ook ,het is een echte motor liefhebber in ieder geval. Maar dat heb je wel gezien toen je daar was.
 
De Triumph Trident uit Zeist is verkocht,als je nu op MF zit nieuwe eigenaar. Laat hem dan hier ff zien
 
Schijnbaar geen mf die hem gekocht heb. Ik heb er een paar nieuwe laser pro stock dempers op gezet. Wat een geweldig mooie sound geven die pijpjes. En het staat ook veul mooier
 
Zo oud topic weer wat leven inblazen.

Ik heb sinds kort ook een 750 overgenomen van familie. Voor mij mijn meest moderne motor want ik rijdt daarnaast een suzuki t500 (2 takt) uit 72 en een yamaha xs 1 ook uit 1972.

Wat ik super vind aan de triumph is zijn formaat. Lekker grote motor en genoeg pit!
Mijne heeft 50.000 gelopen en aantal zaken zijn al vernieuwd als koplamp, startmotor, tellerhuis.

Verder vind ik hem heerlijk rijden al mis ik wat vermogen onderin.

Wat ik bij jou motor zag BOW is dat je een soort superbike stuur hebt. Hoe heb je dat gedaan? Wat voor kroonplaat zit erop?

ik hoor het graag!

foto's
rOkeuFt.jpg


1MhPUr5.jpg
 
Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die een trident rijden. Ik rij zelf een 750 ,met de nodige wijzigingen. Maar ben wel benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn van deze naked bike
Ik rijd ook een trident 750
 
Hallo Bow.
Lijkt erop dat ik vanmiddag jouw ex-Trident heb gekocht. Stond al anderhalf jaar te koop bij een motorzaak in Drachten. Loopt nog een beetje onregelmatig maar ziet er verder prima uit!
Weet jij zo wat er allemaal aan gedaan is ? Niet meer helemaal origineel.
Wel blij mee !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan