MF landmark rally 2016 Veluwezoom en Achterhoek

Zijn er al mensen die de dubbel al hebben gevonden en daar willen afspreken,geef maar een optie wanneer,behalve op de dinsdagavond dan kan ik niet
 
Laatst bewerkt:
Toen ik vanavond bij foto 16 kwam,bleek deze totaal anders te zijn dat de foto die wij zondag kregen,het hek was vervangen door een slagboom,heb toen contact gehad met hertogjan en ik moest er maar een foto van maken en hier plaatsen,dus 1 zonder motor en 1 met motor.

Foto%2016%202.1.jpg

Foto%2016%204.1.jpg
 
Toen ik vanavond bij foto 16 kwam,bleek deze totaal anders te zijn dat de foto die wij zondag kregen,het hek was vervangen door een slagboom,heb toen contact gehad met hertogjan en ik moest er maar een foto van maken en hier plaatsen,dus 1 zonder motor en 1 met motor.

[afbeelding]
[afbeelding]

Hallo allemaal,

Smurfke heeft de juiste locatie / foto. Ik heb deze foto enige tijd geleden gemaakt toen er nog een ander hek stond. Deze is blijkbaar vervangen en dus is deze foto van Smurfke goedgekeurd en kunnen jullie nu allemaal op zoek....

Groet, (hertog) Jan.
 
Zou voor mij ook fijn zijn ;), tot 1 september ernstig tijdgebrek ivm verhuizing :(. Zelf zoeken wordt 'm voorlopig niet, meerijden hopelijk na 1 september wél meer tijd voor :D
 
Leuke reacties! Aankomend weekend Zwarte Cross en daarna ga ik op vakantie, dus ik meld me medio Augustus nog even hier om te kijken of ik nog een paar dubbels kan pakken! :)
 
Gisteravond foto 10 en 15 even opgehaald.
Was de bedoeling om er nog meer op te pikken alleen vond de spanningsregelaar dat geen goed idee dus die brand even door.
Zo dat ik met grootlicht aan naar huis ben gereden om zo niet te veel spanning op mijn accu te krijgen.
Nu bleef die nog net onder de 15v B|

20160718_202619.jpg


IMG_20160718_204400.jpg


Hier werd ik wat raar aan gekeken. Hele terras zat vol. _O- _O-
 
toch gevonden de laatste foto van serie 3,dit zullen wel de laatste foto's zijn van dit jaar i.v.m 2 rug operaties in Nijmegen , dit zal als alles volgens planning verloopt in september zijn en dan mag ik 4 maanden bijna niks doen .




Ik blijf het natuurlijk wel volgen en zal ook zoveel mogelijk meezoeken op de laptop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan