KTM Duke 990

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magnet

MF'er
6 okt 2003
45
0
Hoi,
Zopas een primeurtest gelezen van de KTM Duke 990, indrukwekkend ding als je het mij vraagt ! 999 cc met injectie / vloeistofgekoelde 75° V-twin, 122 pk bij 9.000 o.p.m. / 99 Nm bij 7.000 o.p.m. / stuurt blijkbaar flitsender dan al zijn rivalen (als hij er al heeft tenminste) ... klinkt allemaal heel veelbelovend en er komt een volledig zwarte versie AAARGGHH ! Mooi ding toch ? :}
KTM_DUKE_990.jpg
 
Klinkt indrukwekend *D
Url ?

Heb er jammer genoeg nog geen test van online gevonden, dus geen url beschikbaar. De test die ik las staat in de oktober uitgave van het Belgisch blad Motoren & Toerisme. De duke werd er in primeur getest door ex-racer Alan Cathcart. Als ze de prijs bij KTM niet al te veel de pan laten uitswingen wordt de Duke volgens mij een schot in de roos.
 
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Samen met B-king toch wel DE fiets die ik zou kiezen als ik prijsvraag zou winnen waarbij ik mocht kiezen wat ik wilde.........(op motorgebied dan dus he ;)
 
Niet slecht..... Maar waar zijn die rare zwarte flappen bij de uitlaatbochten voor????
 
Ik hoor roepen: zal wel duur zijn.
Heeft iemand ook een prijs-indicatie?
[me]Hornikx vindt dit OOK al een vette fiets.....zucht....2004 wordt een mooi motorjaar....[/me]
 
t'is dat ik zo blij ben met m'n Hornetje. Maar anders staat er in m'n garage ook nog zo'n KTM, een Z1000, een Brutale en een V-Raptor. Wat komen er de laatste tijd toch mooie fietsjes op de markt. :9~
 
Sorry dat ik dit oude topic terug naar boven haal, maar heb net ergens een test gelezen van ook dezelfde Steve Cathcart, maar deze keer wel met de 999cc versie. De test die in Motoren&Toerisme stond was nog met het prototype van +/- 943cc (weet niet zeker hoeveel)
Je kan de test hier terug vinden http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/ktmduke9901st (www.motorcyclistonline.com/firstrides/ktmduke9901st)
 
Heb er nog niets van gezien ,ik haat het dat ze een fiets aan kondigen en je dan twee jaar laten wachten
De italianen hebben daar ook een handje van (guzzi MSG of zoiets ook al zo´n brute fiets)
Die gegevens wat betreft pk´s zijn leuk maar over twee jaar niet bijzonder meer
Maar inderdaad hele leuke bike
 
Volgens een KTM dealer hier in Belgie, zou leveringen voor Belgie beginnen op 11 november 2004 :}
Van weer een andere dealer hoor je dan dat het pas voor het salon van Brussel zou zijn. Richtprijs voor Belgie zou 13.200 euros zijn.

Ik hoop enkel maar dat de eerste dealer gelijk heeft wat betreft de beschikbaarheid :)
 
yummie... en laat ik nou net van me supersport geloof afgeflikkert zijn :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan