Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ik ben heel tevreden over de rizoma spiegels, heb er ook nog niemand mee zien rijden. Heb ze overigens wel gewoon online gekocht... sorry Bolski (als je uberhaupt rizoma levert?)
 
Morgen krijg ik als het goed is mijn bar end spiegels binnen. Zojuist de standaard spiegels er af gehaald, maar het valt me op dat ik de voetjes niet van het stuur af kan halen omdat hier ook andere dingen aan vast zitten. Nu heb ik dus twee grote M6? Gaten zitten. Wat doen jullie daar mee? Met een bepaald dopje afdichten? Of een zwarte bout er in? Of hebben jullie het zo gelaten?
 
Leuk itsLochii dat je even wat schrijft over de spiegels. Ik heb ook bar end mirrors en wilde toch eens nette boutjes in de originele schroefgaten hebben. Nou was ik ervan overtuigd dat het om m10x1.25 ging, maar na 1 slag zitten ze alleen al muurvast en durf ze niet verder te draaien omdat ik bang ben om het schroefdraad te slopen...
 
Net even gekeken en het blijkt inderdaad M10 te zijn. Ik zit er aan te denken om er een zwart dopje in te doen, zo iets als dit:
vwp_afdichtdop_inbus_m10_zwart_per_25_stuks_27150.jpg
 
zie je wel wat met die bar end spiegels ?

Het viel mij 100% mee, zie er eigenlijk nog beter door dan door die originele dingen, daar zat ik alleen maar tegen m'n eigen armen aan te loeren. Dacht misschien wel last te krijgen van trilling, alleen ook daar vrijwel geen last van
 
Morgen krijg ik als het goed is mijn bar end spiegels binnen. Zojuist de standaard spiegels er af gehaald, maar het valt me op dat ik de voetjes niet van het stuur af kan halen omdat hier ook andere dingen aan vast zitten. Nu heb ik dus twee grote M6? Gaten zitten. Wat doen jullie daar mee? Met een bepaald dopje afdichten? Of een zwarte bout er in? Of hebben jullie het zo gelaten?

Ik wil liever iets stevigers. Vooral ook omdat de rechterbout je remvloeistof potje ook vasthoudt ;)

Heren,

Mocht het jullie helpen: Ik heb op mijn z750 ook bar-ends zitten en heb zelf bouten met een bolle kop erin gedraaid. Bestelt bij Jäger Schrauben. Maat was M10x1,25x15. Bolle kop sluit ook mooi aan op het gat.

2014-08-17%2014.51.19.jpg


Leuk itsLochii dat je even wat schrijft over de spiegels. Ik heb ook bar end mirrors en wilde toch eens nette boutjes in de originele schroefgaten hebben. Nou was ik ervan overtuigd dat het om m10x1.25 ging, maar na 1 slag zitten ze alleen al muurvast en durf ze niet verder te draaien omdat ik bang ben om het schroefdraad te slopen...

Misschien heb je te lange boutjes? Anders zou ik er wat silicone op spuiten, dat hielp bij mij ontzettend. Draaide de boutjes er zo in.
 
Heren,

Mocht het jullie helpen: Ik heb op mijn z750 ook bar-ends zitten en heb zelf bouten met een bolle kop erin gedraaid. Bestelt bij Jäger Schrauben. Maat was M10x1,25x15. Bolle kop sluit ook mooi aan op het gat.

[afbeelding]Misschien heb je te lange boutjes? Anders zou ik er wat silicone op spuiten, dat hielp bij mij ontzettend. Draaide de boutjes er zo in.

Nou zoiets zoek ik dus precies! Ik ga eens even kijken bij die jager schrauben! ;)
 
Heb de Z1000 '05 gekocht *O*, afhankelijk van het weer, dit weekend ophalen (sneeuw ja of nee).

Nu heb ik alleen niet gekeken na de opbergings ruimte.
Hoeveel ruimte is er qua opberging van schijfremslot, ach wie weet zelfs een ketting slot?

Model 03/06
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van mij heeft het 2005 model z750 heeft best wat ruimte, hier zeker een kettingslot + schijfremslot in. Ik heb zelf een z750r uit 2013, hier past met moeite een heel klein schijfremslot+reminder kabel in, en dit niet van harte.

Ik durf niet te zeggen of deze vergelijking voor het z1000 opgaat maar ik DENK van wel.

Succes en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)
 
Heb de Z1000 '05 gekocht *O*, afhankelijk van het weer, dit weekend ophalen (sneeuw ja of nee).

Nu heb ik alleen niet gekeken na de opbergings ruimte.
Hoeveel ruimte is er qua opberging van schijfremslot, ach wie weet zelfs een ketting slot?

Model 03/06
Top :) je hebt naar mijn idee best wat ruimte, ik zal kijken of ik vanavond een plaatje voor je kan schieten.

p.s. Sinterklaas is langs geweest mijn dempers zijn na 1 werkdag al binnen via Bolski :]
 
Hallo Heren en wellicht dames,

Ik heb mijn 2012 zx10r verkocht en ga kijken bij een z 1000 uit 2011.
Tips waarop ik moet letten bij dit type?

vrgr

Shuriken
 
Er i ruimte voor 2 decibelkillers en een remschijfslot. Dus kettingslot ipv dbkillers zou wellicht moeten kunnen. Hoewel ik achteraf niet denk dat mijn kettingslot past. Kettingslot en een blikje redbull
 
Top :) je hebt naar mijn idee best wat ruimte, ik zal kijken of ik vanavond een plaatje voor je kan schieten.

p.s. Sinterklaas is langs geweest mijn dempers zijn na 1 werkdag al binnen via Bolski :]
Tering was die vent je vergeten of zo _O- _O- _O- _O- _O-
maar wat is het geworden voor een demper O-)
 
Nou moe, wat lees ik nu op Motorfreaks in het artikel over de GSR:

"Voor € 400,- extra levert Suzuki de motor in een exclusieve Z-uitvoering."
 
Nou moe, wat lees ik nu op Motorfreaks in het artikel over de GSR:

"Voor € 400,- extra levert Suzuki de motor in een exclusieve Z-uitvoering."
Bij Kawasaki krijg je 400 euro terug en dan maken ze het een Suzuki versie :+
 
Hallo Heren en wellicht dames,

Ik heb mijn 2012 zx10r verkocht en ga kijken bij een z 1000 uit 2011.
Tips waarop ik moet letten bij dit type?

vrgr

Shuriken


Geen directe aandachtspunten met uitzondering van de normale slijtagedelen. Zetjes zijn stevig en redelijk hufterproof. Controleer wel de koppeling op lage toeren met hoge versnelling. De 1000 houdt namelijk niet van alle type vol syntheet olie waardoor deze bij stevig gebruik zal gaan slippen.
 
Ik ga vervangingsdempers op mijn Z1000 2008 zetten.
Wat hebben jullie met de servo gedaan?
Gewoon de kabels losgehaald?
 
Tering was die vent je vergeten of zo _O- _O- _O- _O- _O-
maar wat is het geworden voor een demper O-)
Mivv Suono :) net even gereden, wat een heerlijk, zwaar gegrom! :9~ Met dB Killers meer dan voldoende geluid, meer dan ik had verwacht zelfs. Die Killers blijven er dus mooi in zitten.
66zrl5.jpg

2ahs9hg.jpg


P.s. Let niet op de spiegels, ik had bar ends besteld maar de prijs bleek per stuk te zijn _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan