Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Mensen ff een vraagje.
Ik heb mijn kawasaki z1000 uit 2003 al een poosje te koop staan maar heb weinig tot geen serieus geintresseerden.
Is mijn prijs zo hoog of?
Hij staat ook op marktplaats.
Het is de zwarte met zwart gepoedercoate velgen voor €3700,-
Hij moet eigenlijk weg. Ik heb een triumph tiger 1050 en rij eigenlijk niet meer op de kawasaki. Dat vindt ik zonde.
Graag hoor ik jullie mening.
 
Mensen ff een vraagje.
Ik heb mijn kawasaki z1000 uit 2003 al een poosje te koop staan maar heb weinig tot geen serieus geintresseerden.
Is mijn prijs zo hoog of?
Hij staat ook op marktplaats.
Het is de zwarte met zwart gepoedercoate velgen voor €3700,-
Hij moet eigenlijk weg. Ik heb een triumph tiger 1050 en rij eigenlijk niet meer op de kawasaki. Dat vindt ik zonde.
Graag hoor ik jullie mening.
Plaats is een linkje mag wel :P
Kocht mijn 2005 750 voor 3600 qua prijs Al het wel mee vallen.
Denk meer omdat het"seizoen" voor bij is.
 
Het moet niet gekker worden.
De komende 10 dagen blijft het gewoon 10 graden, toch nu al 2 strooiwagens voorbij zien rijden.....
 
Gewoon meteen upgraden naar LED H7 :Y plug-and-play, en dan weet je zeker dat het genoeg licht geeft.
Xenon-LED koplamp 4000 Lumen 6K - H4 H7 H11 - G&G Shop

Geen gedoe met ballasten, stekkers aanpassen en kabels wegmoffelen, etc. Inbouwen en aanzetten *D

Kan jij mij hier iets meer over vertellen desnoods in een PB.
Prijs is interessant maar heb 2 linkerhanden dus voor ik zoiets bestel wil ik wel weten waar ik aan toe ben.
Zag iets in een reactie of je niet 100% zeker weet of het wel of niet past i.v.m. koelblokje ?
Word iets geroepen dat je voor dat geld ook Xenon heb? is dat dan beter ?
Het liefst heb ik namelijk iets waar ik de oude lamp uit ze fitting kan draaien/klikken en nieuwe erin. :z
Heb zelf een Z800 2016 :)

En hoe is de kwaliteit ?
Heb enkele maanden geleden 2 LEDjes voor mijn auto gekocht ( stadslicht ) en das nu al kapot en die waren 3 tientjes de stuk.
 
Laatst bewerkt:
Kan jij mij hier iets meer over vertellen desnoods in een PB.
Prijs is interessant maar heb 2 linkerhanden dus voor ik zoiets bestel wil ik wel weten waar ik aan toe ben.
Zag iets in een reactie of je niet 100% zeker weet of het wel of niet past i.v.m. koelblokje ?
Word iets geroepen dat je voor dat geld ook Xenon heb? is dat dan beter ?
Het liefst heb ik namelijk iets waar ik de oude lamp uit ze fitting kan draaien/klikken en nieuwe erin. :z
Heb zelf een Z800 2016 :)

Dat is simpelweg een slag om de arm, omdat ik hem nog niet zelf gemonteerd heb in de Z750/800/1000. In het verleden heb ik wel al veel xenon-kits ingebouwd in deze modellen, en op basis van die ervaring verwacht ik nul problemen qua inbouw van deze set.
Bij de xenon kit moet je nog kabel(s) en ballast(en) wegwerken, bij deze lamp is het in een handomdraai klaar, hij komt direct in de originele fitting en de stekker plugt gewoon in de originele stekker.

Je kunt (op afspraak) ook langsrijden in Leiderdorp, dan zet ik ze er even voor je in, zonder bijkomende kosten. Kleine moeite, zowel qua tijd als qua inspanning.
 
Dat is simpelweg een slag om de arm, omdat ik hem nog niet zelf gemonteerd heb in de Z750/800/1000. In het verleden heb ik wel al veel xenon-kits ingebouwd in deze modellen, en op basis van die ervaring verwacht ik nul problemen qua inbouw van deze set.
Bij de xenon kit moet je nog kabel(s) en ballast(en) wegwerken, bij deze lamp is het in een handomdraai klaar, hij komt direct in de originele fitting en de stekker plugt gewoon in de originele stekker.

Je kunt (op afspraak) ook langsrijden in Leiderdorp, dan zet ik ze er even voor je in, zonder bijkomende kosten. Kleine moeite, zowel qua tijd als qua inspanning.
Hoe zit dat met de behuizing dan?
Qua reflectie word het niet te fel
 
Dat is simpelweg een slag om de arm, omdat ik hem nog niet zelf gemonteerd heb in de Z750/800/1000. In het verleden heb ik wel al veel xenon-kits ingebouwd in deze modellen, en op basis van die ervaring verwacht ik nul problemen qua inbouw van deze set.
Bij de xenon kit moet je nog kabel(s) en ballast(en) wegwerken, bij deze lamp is het in een handomdraai klaar, hij komt direct in de originele fitting en de stekker plugt gewoon in de originele stekker.

Je kunt (op afspraak) ook langsrijden in Leiderdorp, dan zet ik ze er even voor je in, zonder bijkomende kosten. Kleine moeite, zowel qua tijd als qua inspanning.

Leiderdorp ligt niet bepaald om de hoek dus dat is geen optie voor mij, overigens wel goeie service dat je het aanbied ! :)
Wellicht dat ik het zelf kan doen, maar weet dat ik niet zo handig ermee ben en als het dan niet lukt is mijn geduld erg snel op :+
Is het makkelijk om de lampen uit de unit te verwijderen of moet ik halve koplamp demonteren hiervoor ?
 
Leiderdorp ligt niet bepaald om de hoek dus dat is geen optie voor mij, overigens wel goeie service dat je het aanbied ! :)
Wellicht dat ik het zelf kan doen, maar weet dat ik niet zo handig ermee ben en als het dan niet lukt is mijn geduld erg snel op :+
Is het makkelijk om de lampen uit de unit te verwijderen of moet ik halve koplamp demonteren hiervoor ?

Mooi ritje, toch? ;)

Nee hoor, gewoon de rubber afdekdop er af, beugel los, en alles weer monteren :Y
 
Vandaag 100.000 km gepasseerd! *O* Z1000, 2003 *O*


Hey mooie score!
Ik dacht dat je hem/haar een tijdje geleden weg wilde doen?
Van gedachten veranderd?
Eigenlijk is de km stand niet geheel zuiver: ik schat dat je zeker 50.000 km alleen op je achterwiel hebt gereden
 
Hey mooie score!
Ik dacht dat je hem/haar een tijdje geleden weg wilde doen?
Van gedachten veranderd?
Eigenlijk is de km stand niet geheel zuiver: ik schat dat je zeker 50.000 km alleen op je achterwiel hebt gereden

Tja, krijg ik niks voor terug.

Haha.
Nog minder zuiver er zit al een tijd een ander achterwiel in. 1 van de 3 die ik heb. Rode, groene en zwarte kern.
 
Terug
Bovenaan Onderaan