Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hier een plaatje mijn kawa
full
 
Ik rijd ook op een 2013 Z800e rond en het bevalt me prima! Volgens mij merk je het verschil vooral op als je op hoge snelheden rijdt (en dat mag hier in Nederland toch niet op de snelwegen).
 
Ik rijd ook op een 2013 Z800e rond en het bevalt me prima! Volgens mij merk je het verschil vooral op als je op hoge snelheden rijdt (en dat mag hier in Nederland toch niet op de snelwegen).
En er zal wat verschil in koppel zitten denk ik.

weetje heb 1,5 2 jaar lang op een blackbird gereden nu sinds 1,5 jaar op de z 750.
Heb op allebei even veel plezier en op de z misschien nog wel wat meer.
het lijkt dat je hard gaat ook al rij je maar 130.
wat je met 130 bij een z voelt aan rijwind, voel je bij een blackbird pas rond de 200 O-)

dus in hoeverre cc bijdraagt aan lol.
Persoonlijk denk ik dat dat vooral tussen de oren zit. :)
 
Je mist inderdaad wel wat koppel, ik heb bij de dealer het begrenzertje op de ecu eruit laten halen en naar hun zeggen zou ik met een brede glimlach naar huis rijden maar vond het verschil niet spectaculair.

Dat zal je denk ik pas echt merken als je de gaskleppenhuis begrenzer eruit laat halen.

Maar inderdaad het is een super gave motor en ben er ook echt blij mee alleen kriebelt het wel heel erg om hem op vol vermogen te zetten
 
Vraagje hier zullen jullie vast het antwoord op weten

Passen voorremschijven van een z750 2005 op een 2009 model en andersom ??

Bvd
 
Vorige week nog een lekker ritje op de motor gedaan.
Nu staat die weer lekker in de stalling.

4rojmt.jpg


Iemand nog interesse in een nieuwe dubbellicht unit?
Traploos instelbaar, inclusief garantie (Levenslang)
Heb deze aangeschaft, maar denk niet dat ik deze in ga bouwen
 
Mn Z1000 (2004) staat in de slaapkamer gestald voor de winter :P

Afgetankt en wel. Adviseren jullie nog om brandstof af te tappen bij de injectie? i.v.m. vergommen?

Of moet er eventueel zo'n additief bijgedaan worden?
 
Laatst bewerkt:
Mn Z1000 (2004) staat in de slaapkamer gestald voor de winter :P

Afgetankt en wel. Adviseren jullie nog om brandstof af te tappen bij de injectie? i.v.m. vergommen?

Of moet er eventueel zo'n additief bijgedaan worden?

Wegzetten met BP Ultimate/ Total Excellium/ V-power/ 98, iig de betere benzines dan 95. ;)

+ Additief kan, maar bovenstaande is belangrijker....
 
Terug
Bovenaan Onderaan