Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

:X Ook ik vind de z900 helemaal niks. Dat opengewerkte frame moeten ze lekker op de h2(r) laten, past op de een of andere manier niet bij een Z. En die koplampunit ziet er ook maar lafjes uit.

De z650 ziet er uit als een Honda -O-
 
Dat is simpelweg een slag om de arm, omdat ik hem nog niet zelf gemonteerd heb in de Z750/800/1000. In het verleden heb ik wel al veel xenon-kits ingebouwd in deze modellen, en op basis van die ervaring verwacht ik nul problemen qua inbouw van deze set.
Bij de xenon kit moet je nog kabel(s) en ballast(en) wegwerken, bij deze lamp is het in een handomdraai klaar, hij komt direct in de originele fitting en de stekker plugt gewoon in de originele stekker.

Je kunt (op afspraak) ook langsrijden in Leiderdorp, dan zet ik ze er even voor je in, zonder bijkomende kosten. Kleine moeite, zowel qua tijd als qua inspanning.

Haha weet niet of dit voor mij ook geldt, maar ik maak ook graag gebruik van de mogelijkheid. Alleen wacht ik dan wel even op een wat mooiere dag :+
 
Alleen die voorkant.
Lijkt wel of dat ding een beroerte heeft gehad :X

Toch net ff strakker dan de Z800, maar misschien vind je die ook niet mooi? :)

full


Ik vind wel dat de Z800 snel gewijzigd is, de Z750 heeft het langer volgehouden...
 
Ik vind de z800 ook een stuk gaver qua looks dan deze z900.
Ik krijg een beetje het idee dat Kawasaki graag een Z met alle mogelijke ronde getalletjes aangeboden wilt hebben. Wanneer komt de Z1400, op basis van de zzr1400? :P ronduit lomp..
 
Ik vind de z800 ook een stuk gaver qua looks dan deze z900.
Ik krijg een beetje het idee dat Kawasaki graag een Z met alle mogelijke ronde getalletjes aangeboden wilt hebben. Wanneer komt de Z1400, op basis van de zzr1400? :P ronduit lomp..
Nu nog wachten op de Z50. :+
 
Ik vind de z800 ook een stuk gaver qua looks dan deze z900.
Ik krijg een beetje het idee dat Kawasaki graag een Z met alle mogelijke ronde getalletjes aangeboden wilt hebben. Wanneer komt de Z1400, op basis van de zzr1400? :P ronduit lomp..

Ik kan er ook niet echt over oordelen, eerst maar eens irl zien. :)

Een andere demper/ bar end spiegeltjes/ duoseatcover en zonder dat plastic kentekenknipperaanhangsel
is wat mij betreft bij elk model wel van toepassing.....

Een Z1400 lijkt mij ook wel ruig, ZZR1400 vind ik ook een lomp apparaat. Deze moest natuurlijk
een tegenhanger zijn van de Hayabusa. :/
 
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.
 
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.

Geeft niet, daar komt vanzelf een aftermarket accessoire voor ;) :+
 
Geeft niet, daar komt vanzelf een aftermarket accessoire voor ;) :+
Net zoals die taartschep achterop waar nog net niet bij staat "schroef mij los" Maar die wel extreem makkelijk te verwijderen is zonder gaten achter te laten ;)
 
Laatst bewerkt:
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.

ik denk dat je die eraf haalt en er knippers in de spiegels voor neemt. deze plek is echt lelijk
 
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.

Mee eens, knippers hoog of laag. :/

Ik ben ook blij dat ze bij mijn Z in de zijkappen zitten. :9

Japanse site;

Hoe gaat de Z900 er uit zien? => Streetfighter?

full
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier op zijn/haar z1000 03-06 model het vliegwiel af laten draaien?
En zijn hoeveel mm?


Je kan er wel een paar mm vanaf de buitenzijde afdraaien, beste oplossing is en blijft een vliegwiel van een ZX9R inclusief deksel en trafo. Let er wel op dat je aan koppel inleverd, daarintegen win je opspoelsnelheid (minder massatraagheid) en pakt in mijn optiek de motor beter op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan