Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Goedemiddag,

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.. Ik ben Jim, kom uit het zuiden van het land. Ik kan zaterdag mijn Kawasaki Z750 uit 2008 gaat ophalen. Het is mijn eerste motor, dus kijk er erg naar uit!

Ik zie hierboven een vraag over een smartphonehouder, welke navagitieprogramma's gebruiken jullie voor je smartphone? Ik hoor goede verhalen over maps.me...
 
Ik heb zelf (nog) geen houder op mijn motor dus ik kijk gewoon lekker ouderwets op Google Maps voor ik weg ga en tussendoor een paar keer
Goedemiddag,

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.. Ik ben Jim, kom uit het zuiden van het land. Ik kan zaterdag mijn Kawasaki Z750 uit 2008 gaat ophalen. Het is mijn eerste motor, dus kijk er erg naar uit!

Ik zie hierboven een vraag over een smartphonehouder, welke navagitieprogramma's gebruiken jullie voor je smartphone? Ik hoor goede verhalen over maps.me...
 
dus ik kijk gewoon lekker ouderwets op Google Maps

Lekker ouderwets ook *D. Voor mij is dit ook nog niet per direct noodzakelijk, eerst kilometers maken. Maar als ik op den duur langere tochten wil gaan maken is het misschien wel handig. Zeker wanneer je de grens over gaat, volgensmij kan je maps.me offline gebruiken.
 
Je kan met maps al je routes en mappen/landen Offline available krijgen
Lekker ouderwets ook *D. Voor mij is dit ook nog niet per direct noodzakelijk, eerst kilometers maken. Maar als ik op den duur langere tochten wil gaan maken is het misschien wel handig. Zeker wanneer je de grens over gaat, volgensmij kan je maps.me offline gebruiken.
 
Wat een volk allemaal erbij *O*

Ook ik ga wat meer meelezen en reageren, erg druk laatste maanden en rijden kwam er ook niet van dus dan ligt motorrijden toch op een laag pitje..

Iemand hier bekend met kleurcodes ? moet de code hebben voor Candy Red van de Sugomi Edition

IMG_8827.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een volk allemaal erbij *O*

Ook ik ga wat meer meelezen en reageren, erg druk laatste maanden en rijden kwam er ook niet van dus dan ligt motorrijden toch op een laag pitje..

Iemand hier bekend met kleurcodes ? moet de code hebben voor Candy Red van de Sugomi Edition

[afbeelding]

Volgens mij is de juiste benaming Candy Crimson Red 53R. (Dacht ik ergens gelezen te hebben...)
Wellicht kan de dealer meer uitsluitsel geven.

Paint > Color paint > Kawasaki - Japarts B.V. EN


Edit: als je googled op Kawasaki Candy Crimson Red krijg je afbeeldingen van de Sugomi uitvoeringen.
 
Laatst bewerkt:
foto van Mijn Z1000 uit 2010!

1zz58b8.png


Deze week opgehaald, zaten al flink wat opties op. Heb afgelopen week de kentekenhouder nog korter gemaakt en de spiegels omgedraaid. Er zitten IXILL uitlaten onder met gepopnagelde db-killers.. het is een hel om deze eruit te krijgen. Ik heb de popnagels uitgeboord maar de killers zitten moervast, iemand tips?

de komende periode zal ik de knippers smoken, een headlight cover plaatsen en smoked achterlicht bestellen!
 
na 13 jaar 2 zetjes en 130000 km. heb ik vandaag afscheid genomen van mijn trouwe zetje.
ik ben dus nu z-ettertje af.
ik zal hier af en toe best nog wel eens mee lezen ,terwijl ik nu een soez gekocht hebt.
het gaat jullie allemaal goed en veel plezier op het zetje.

:W :W
 
~
Wat een volk allemaal erbij *O*

Ook ik ga wat meer meelezen en reageren, erg druk laatste maanden en rijden kwam er ook niet van dus dan ligt motorrijden toch op een laag pitje..

Iemand hier bekend met kleurcodes ? moet de code hebben voor Candy Red van de Sugomi Edition


Wellicht hier even kijken... kreeg deze site door van Kawasaki Nederland. :t
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag m'n "nieuwe" (voor mij dan) Z1000 op mogen halen! Het weer was goed dus heb direct wat kilometertjes kunnen maken :] Vooralsnog kan ik niet anders zeggen dan dat ik er erg blij mee ben!

Direct maar even voorstellen. Naam is Peter, 30 jaar oud en woon in het oosten van het land (tussen Zwolle en Deventer). Kom van een KTM Superduke af en had me voorgenomen weer voor een 2-cil te gaan. Na een tweetal teleurstellende proefritten op een Ducati Streetfighter toch eens een proefrit op de Z1000 gemaakt. Het heerlijke geluid uit het full Akra systeem en de comfortabele zithouding gaven mij direct een glimlach op m'n gezicht! En dus voor de Z1000 gegaan.

De Z is al voorzien van een full Akra systeem + power commander. Daarnaast is de taartschep er al af en is een led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten gemonteerd. Zelf heb ik er al een set Rizoma handvatten en spiegels aan geknutseld 8-)

En dan nu wachten op goed weer!

Fototje:[afbeelding]


Bij deze ook mijn Z800e (35kw helaas '( )

net de eerste 1500km erop zitten en ben helemaal verliefd

Ik zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Koen en rij in de omgeving van Meppel en Zwolle.
Dit is mijn eerste echte motor sinds ik van de crossers ben afgestapt.

Gelukkig heeft de vorige eigenaar er goed voor gezorgd en zit er al een akra systeem, korte kentekenplaat houder en wat baracuda extraatjes op (al gaan de spiegels nog wel vervangen worden)

Beste foto die ik op het moment heb er maar over bijgevoegd 8-)
[afbeelding]

Welkom bij de Z-club!! :W
 
Ps. Mochten er geinteresseerden zijn voor een achterschokdemper voor de z750, bij deze bied Ik de mijne aan.
Het is een z1000 schokdemper die ook is gebruikt voor de Z750r, met hyperpro veer gemonteerd (bj 2009).
Ik bied hem hier aan, voordat Ik hem op mp zet. Hij mag weg voor €199,- of een goed bod.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er aan te denken om een andere demper te installeren op mijn z750 van 2008. Wat zijn jullie ervaringen met niet-orginele dempers?

En hoe zit dat met de klep in de uitlaat? Moet je hierdoor weer het e.e.a. afstellen? Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan