Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Welke dempers
Zitten onder jullie z1000 uit 2007

Foto's en filmpjes zijn welkom
Ook graag specs

G&G Big Oval. :Y
Mooi donker geluid.
Z1000 07-09 - G&G Shop


full
 
Hallo allemaal! :W
Ik zal mijzelf als eerst even voorstellen, ik ben Jeroen, woon in Almere en sinds twee weekjes de trotse eigenaar van een eerste generatie z1000! Standaard gekocht, inmiddels voorzien van de eerste leuke opties
riRn655.jpg

HeAUmUH.jpg
 
Ja die zijn super

Prijs kwaliteit goed ?
Alleen dempers of meer ?

Helemaal tevreden. Ik had ze tijdens een aktie gekocht. Toen waren ze iets van € 100,- goedkoper dan waarvoor ze nu op de website staan.
Zijn enkel de dempers, verder geen aanpassingen gedaan.
Wilde perse dempers mer e-keur en db-killers omdat ik veel in duitsland rij.
 
Die g&g uitlaten staan me wel aan.

Na gister de gehele avond te hebben gegoogled kwam ik ook een mivv gp uitlaat tegen
Hoe zijn daar de bevindingen van ?
Filmpjes van YouTube vind ik altijd iets tegen vallen
Hoor het graag
 
Ik ben zelf zeer tevreden over de Superpole dempers onder mijn Z1000 *D

Er staat vast nog wel ergens een filmpje op internet van de vorige eigenaar ;)
 
Die g&g uitlaten staan me wel aan.

Na gister de gehele avond te hebben gegoogled kwam ik ook een mivv gp uitlaat tegen
Hoe zijn daar de bevindingen van ?
Filmpjes van YouTube vind ik altijd iets tegen vallen
Hoor het graag

Ik heb deze destijds van een MF'er overgenomen, als je herrie wilt zit je wel goed met deze.
MIVV GP (geloof ik)

full
 
Hallo jongelui,

Weet iemand wat voor dempers dit zijn op de foto? Verkoper geeft aan als MIVV, maar kan ze niet echt vinden. Ben al wezen kijken bij de motor en ga 'm vrijdag ophalen, maar ik was zo onder de indruk van de motor dat ik niet echt naar het merk van de dempers heb gekeken :')

Het betreft een Z1000 uit 2009
full
 
Hallo jongelui,

Weet iemand wat voor dempers dit zijn op de foto? Verkoper geeft aan als MIVV, maar kan ze niet echt vinden. Ben al wezen kijken bij de motor en ga 'm vrijdag ophalen, maar ik was zo onder de indruk van de motor dat ik niet echt naar het merk van de dempers heb gekeken :')

Het betreft een Z1000 uit 2009 [afbeelding]
Lijkt eerder of er mic staat mivv heeft een heel ander plaatje
 
Beste mede Z-ers,

Voor mijn Z1000 uit 2010 ben ik al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat. Het enige wat mij weerhoud om een 4-2-2 systeem van Akrapovic te kopen is het klepje in de uitlaat.
Ik weet dat ik deze kan demonteren, en in geval van motorstoringlampjes een servo-buddy kan inpluggen.

Waar ik over twijfel is het 'lopen' van het blok na monteren van een dergelijke uitlaat. Ik weet van mijn vorige motor, een Honda Hornet 600 dat ie een stuk onrustiger ging rijden na montage van een MIVV uitlaat. Ik bedoel hiermee dat de motor niet netjes meer op 1 toon zonder te stotteren of haperen 50 in de 3 of 4 kan rijden, wat mijn z-je op zit moment voorbeeldig doet!

Nog 1 vraag: Is een Akrapovic aan te raden? of liever voor Vances and Hines CS one Duo gaan? Wil zonder twijfel een dubbele demper en geen korte shots.

Groeten.
 
Beste mede Z-ers,

Voor mijn Z1000 uit 2010 ben ik al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat. Het enige wat mij weerhoud om een 4-2-2 systeem van Akrapovic te kopen is het klepje in de uitlaat.
Ik weet dat ik deze kan demonteren, en in geval van motorstoringlampjes een servo-buddy kan inpluggen.

Waar ik over twijfel is het 'lopen' van het blok na monteren van een dergelijke uitlaat. Ik weet van mijn vorige motor, een Honda Hornet 600 dat ie een stuk onrustiger ging rijden na montage van een MIVV uitlaat. Ik bedoel hiermee dat de motor niet netjes meer op 1 toon zonder te stotteren of haperen 50 in de 3 of 4 kan rijden, wat mijn z-je op zit moment voorbeeldig doet!

Nog 1 vraag: Is een Akrapovic aan te raden? of liever voor Vances and Hines CS one Duo gaan? Wil zonder twijfel een dubbele demper en geen korte shots.

Groeten.

Heb mijn 2012 Z1000 gekocht met een 4 naar 1 Akrapovic systeem. Daarbij een powercommander. Heb verder zelf niets te maken gehad met afstelling oid (voor koop al gedaan). Wel weet ik dat de motor super draait. Geen enkel gestotter. Daarbij is het geluid super :Y


full
 
Ik heb een Z1000 uit 2009 met een Akra 4 in 1 met een powercommander. Heb hier diverse mappen opgeladen, zo ook de "standaard map" voor standaard uitlaat en luchtfilter. Qua oppaken loopt dit zeker niet verkeerd onderin, alleen haal je niet het topvermogen uit je fiets met de standaard map.

Ik heb uiteindelijk bij Jeroen in Uithoorn mijn fiets opde bank gehad. Die wist het maxiamle koppel en vermogen er uit te halen. Echter qua rijden was het een ander verhaal, ietwat haperende gasaanname bij lage toerentallen. Na een 2e keer terug is de motor op gevoel afgesteld (rijden op de weg en niet volle pot op een bank) en de gasaanname is nu boterzacht en feilloos. Hij is uiteindelijk rijker gezet onder de 4000 toeren. Het schijnt dat Z1000's in verhouding wat rijker moeten staan bij lage toerentallen dan bij andere fietsen.

Lang verhaal kort, gewoon er onder gooien die Akra's.

Beste mede Z-ers,

Voor mijn Z1000 uit 2010 ben ik al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat. Het enige wat mij weerhoud om een 4-2-2 systeem van Akrapovic te kopen is het klepje in de uitlaat.
Ik weet dat ik deze kan demonteren, en in geval van motorstoringlampjes een servo-buddy kan inpluggen.

Waar ik over twijfel is het 'lopen' van het blok na monteren van een dergelijke uitlaat. Ik weet van mijn vorige motor, een Honda Hornet 600 dat ie een stuk onrustiger ging rijden na montage van een MIVV uitlaat. Ik bedoel hiermee dat de motor niet netjes meer op 1 toon zonder te stotteren of haperen 50 in de 3 of 4 kan rijden, wat mijn z-je op zit moment voorbeeldig doet!

Nog 1 vraag: Is een Akrapovic aan te raden? of liever voor Vances and Hines CS one Duo gaan? Wil zonder twijfel een dubbele demper en geen korte shots.

Groeten.
 
Thnx voor jullie reacties!

Ga binnekort kijken voor een Akrapovic 4-2-2 uitlaat *O*
Ga dan eerst kijken hoe hij rijd zonder Powercommander en anders moet ik er maar aan geloven om die investering te maken :P
 
Mogguh! :W

Hier maar even voorstellen. Mijn naam is Roy, woon in Zwolle en sinds gisteren de knoop doorgehakt
voor een Z1000 van 2005. Hij krijgt nog een grote beurt en dan hoop ik hem over twee weken op te halen. :]

Hierbij een foto'tje zoals die er nu bij staat.

Foto%2006-04-17%2018%2021%2032.jpg
 
Stickertje geplakt op mn afgelopen zondag gekochte z1000

Dit is de 2e z1000 overgenomen van de buurman
2007
14400 km

Korte kenteken
Kleine knippers
Val doppen
Radiator beschermer
Xenon
Scorpion uitlaten besteld

Reacties zijn welkom
full
 
Heren,

Nu het mooier weer is en ik weer steeds vaker de motor (Z800 performance) pak merk ik dat het gebrek aan bergruimte steeds meer de kop op steekt. Ik ben dus bezig om mij te orienteren op een set zadeltassen. Nu weet ik dat de SW-Motech een soort "standaard" accesoires is op de Z800. Het nadeel hiervan vind ik is dat je ze mee moet nemen als je weg gaat van de motor omdat ze anders gejat kunnen worden zonder al te veel moeite.
Na een beetje zoeken kwam ik uit bij de GIVI 3D600 deze monteer je op een beugel en moet je op slot doen om hem op de beugel vast te zetten. Heeft iemand hier ervaring met het monteren van deze tassen en de kwaliteit hiervan? Mijn vrees is dat ze te ver naar achter komen waardoor de kentekenplaat houder en knipperlichten (Barracuda) niet meer te zien zijn en ik hierdoor onnodig de aandacht van oom agent trek -O-

Alle tips tricks en adviesen wat betreft zadeltassen op een Z800 zijn welkom!

Groetjes,

Tony
 
Terug
Bovenaan Onderaan