Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Sinds 2006 in het bezit van deze Z.
Ik wilde een zwarte, kocht een rode en heb deze na een half jaar wit laten spuiten.
Klinkt logisch toch!
Dus na ongeveer 10 jaar op een mooie witte rond te hebben gereden wil ik deze weer gaan veranderen. Eerst getwijfeld aan de aanschaf van een nieuwer model. Maar de Z al op verschillende manieren zowel optisch als motorisch aangepast waardoor de Z echt helemaal mijn ding is.

Dus dan maar flink aan de slag gegaan met paint voor een nieuw uiterlijk.

Dit is dan ook waarschijnlijk zoals ik hem wil laten spuiten.
Het wit blijft, met een beetje aanvulling van zwart en afgemaakt met rode accenten.

Reacties zijn welkom.[afbeelding]


Je kan de motor beter laten wrappen. Goedkoper, net zo mooi en je kan af en toe nog eens een andere kleur nemen.

http://www.eastwoodcardesign.nl/ (doet uiteraard ook motoren)
 
Zo die velgen zien er nu al gaaf uit, tip neem nooit witte velgen of je moet echt van poetsen houden :+

Witte velgen had ik ook al geprobeerd met in het zwart Kawasaki, maar dat wordt te veel wit. En v.w.b. het poetsen, vind ik niet erg, maar is niet echt mijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Je kan de motor beter laten wrappen. Goedkoper, net zo mooi en je kan af en toe nog eens een andere kleur nemen.

http://www.eastwoodcardesign.nl/ (doet uiteraard ook motoren)

Heb ik ook aan zitten denken, maar als je de lijnen van je motor gaat volgen met bepaalde kleuren en/of tekeningen wirdt dat erg precies werk, gaat tijd kosten en tijd is geld. Dan ben je uiteindelijk nog duur uit.

Daarnaast is het verkooppraatje altijd mooi dat je na 5 jaar weer iets nieuws kan, maar dat brengt dus opnieuw de kosten mee. En ik hoor volgens mij bij een meerderheid van motorrijders die niet iedere 5 jaar een nieuwe kleur willen.
 
Wrap heeft geen diepte vind ik, in mat is het een optie maar in hoogglans is spuitlak altijd mooier
 
Vanmorgen aan het sleutelen geweest. Ziet er goed uit en rijdt ook nog is prima :)

Foto%2029-04-17%2011%2044%2041.jpg


Foto%2029-04-17%2011%2044%2047.jpg
 
Sinds een maandje eigenaar van deze knaap!
Z750 uit 2007 met 24k op dn tellert.

[foto1]
[foto2]

Mag over 3 weken op voor zware A rijbewijs (nu A2 met een GS500)
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor.
En een super km stand..
Wel echt heeeel weinig voor 3 jaar..
Das ook niet altijd goed als motor zo lang stil staat..

Geniet ervan.
 
Afgelopen Zondag naar Superbikes in Assen geweest. Was leuk :Y

Naderhand een paar mooie "zon foto's" gemaakt. Heb nog wat plannen om wat extra rode accessoires/onderdelen toe te voegen. Verder is ie aardig af naar mijn mening :)

2qashdw.jpg


9awrgw.jpg
 
Beschadigd je rimwrap niet bij/na gebruik van de loodjes voor het balanceren? Want die worden dan bij het vervangen van de banden afgehaald en opnieuw opgeplakt.
 
Heeft er toevallig iemand een werkplaats handleiding van de z750 (2010)? Ik wil mijn voorkap eraf hebben, maar krijg hem niet los... Heb nog niet heel veel geprobeerd omdat ik hem niet wil forceren. Lijkt ergens nog vast te zitten nu.
 
Heb ik ook aan zitten denken, maar als je de lijnen van je motor gaat volgen met bepaalde kleuren en/of tekeningen wirdt dat erg precies werk, gaat tijd kosten en tijd is geld. Dan ben je uiteindelijk nog duur uit.

Daarnaast is het verkooppraatje altijd mooi dat je na 5 jaar weer iets nieuws kan, maar dat brengt dus opnieuw de kosten mee. En ik hoor volgens mij bij een meerderheid van motorrijders die niet iedere 5 jaar een nieuwe kleur willen.

Ik snap je volledig, maar Jurgen is echt een vakman, je kunt hem gewoon benaderen, zodat hij wat voorbeelden en prijzen kan geven.

Zijn tarieven zijn normaal echt netjes.
 
Iemand een idee waar ik een dergelijk spatbord incl kentekenhouder kan halen voor de z750 van 2005?

Ik begrijp dat alles te maken is, maar als ze ergens ook zo te kopen zijn wil ik daar eerst naar kijken.

Onderstaande foto is bedoeld voor een Z800 van 2013 tm 2016.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan