Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

8k euro.
Budget is 5,5 a 6,5. Ben ook opzoek naar de 2010 en lager model, de rest trekken mij niet aan qua looks.
Hmm word wel lastig denk ik voor dat bedrag.
750 is dan misschien een optie maar een 1000 voor dat geld denk ik haast niet.

Kom zelf van een cbr 1100 xx en de 750 bevalt prima.
Is in mijn opinie ook wel een test rit waard.
 
Laatst bewerkt:
De bikes verschillen wel van elkaar, maar een foto is altijd welkom!
full



Heb er nog wel meer maar bewerken op een tel is best ruk als je dat niet gewend bent _O-


Hij loopt dus tussen de pomp en de klauw gewoon recht naar achteren.

Het gaat hier dan wel om het 2005 model
 
Hmm word wel lastig denk ik voor dat bedrag.
750 is dan misschien een optie maar een 1000 voor dat geld denk ik haast niet.

Kom zelf van een cbr 1100 xx en de 750 bevalt prima.
Is in mijn opinie ook wel een test rit waard.

750 al gehad. Daarna een 1000cc ss. Ben met moeite tot een akkoord met mezelf gegaan om een naked te halen, maar dan uitsluitend een 1000.

Ik zal gewoon ff beter moeten zoeken!
 
750 al gehad. Daarna een 1000cc ss. Ben met moeite tot een akkoord met mezelf gegaan om een naked te halen, maar dan uitsluitend een 1000.

Ik zal gewoon ff beter moeten zoeken!

Ik heb een model 2005 voor je in het rood. Gaat binnenkort naar de winkel wegens het beeindigen van mijn hobby. Omdat er 28K op staat en de motor nog in nieuwstaat is krijg ik er 4,5 voor. Moet alleen nieuw voorbandje op. Ledknippers, seat cover, carbon Bos-uitlaten, klein spiegeltje, verder origineel. Laat meer weten als je interesse hebt, maak ik ff een fotootje.
 
Ik heb een model 2005 voor je in het rood. Gaat binnenkort naar de winkel wegens het beeindigen van mijn hobby. Omdat er 28K op staat en de motor nog in nieuwstaat is krijg ik er 4,5 voor. Moet alleen nieuw voorbandje op. Ledknippers, seat cover, carbon Bos-uitlaten, klein spiegeltje, verder origineel. Laat meer weten als je interesse hebt, maak ik ff een fotootje.
Net prijsje :t

Niet bang om spijt te krijgen dat je stopt?
 
750 al gehad. Daarna een 1000cc ss. Ben met moeite tot een akkoord met mezelf gegaan om een naked te halen, maar dan uitsluitend een 1000.

Ik zal gewoon ff beter moeten zoeken!
Aahh oké.
Dacht misschien Was het een optie :)
Succes met je zoek toch
 
Met een traan en een grote lach kan ik vertellen dat mijn Kawa verkocht is. De motor is naar een goede vriend gegaan dus hij blijft gelukkig nog "in de familie"

Vaarwel mijn trouwe vriend :}
z750r.jpg


Welkom nieuw avontuur!! :] 8-)

MT09.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met een traan en een grote lach kan ik vertellen dat mijn Kawa verkocht is. De motor is naar een goede vriend gegaan dus hij blijft gelukkig nog "in de familie"

Vaarwel mijn trouwe vriend :}
[afbeelding]

Welkom nieuw avontuur!! :] 8-)

[afbeelding]
Als ze je nu niet zien zijn ze blind :X


Maar eerlijk is eerlijk staat best mooi hebben ze knap gedaan zo'n gedurfde kleur goed en niet storend te gebruiten.

Veel plezier er mee :t
 
Als ze je nu niet zien zijn ze blind :X


Maar eerlijk is eerlijk staat best mooi hebben ze knap gedaan zo'n gedurfde kleur goed en niet storend te gebruiten.

Veel plezier er mee :t


Haha zal je maar gebeuren.. Ik hoef in ieder geval geen gele helm meer op ;)

Thanks, zal zeker goedkomen!
 
Weet iemand wanneer je de kleppen moet laten stellen voor een Z800. Ik heb binnekort een grote beurt voor de 12.000km.

Maar ze zeiden bij de garage dat het pas bij 42.000 moet.
 
Heeft er iemand ervaring met originele dempers van een z1000 03-05 om de kat eruit te halen?
Ik weet hem te zitten en kan hem ook eruithalen enzo, maar ben benieuwd naar het geluid
 
Terug
Bovenaan Onderaan