Gestolen Spijkenisse BMW R1200GSA 14-MF-TN

Sphyrnidus

MF veteraan
29 jun 2004
6.839
992
Zuid Holland
Tot mijn verbijstering is mijn GSA gestolen. De tweede dus binnen een jaar, ondanks vloeranker, twee ART 4 sloten, alarm enz. Hij stond in onze gemeenschappelijke parkeergarage in Spijkenisse.
Kenteken 14-MF-TN..
De kleur is wit, en verder zoals op de foto. Behalve de Puig ruit geen bijzondere kenmerken. De foto is van begin deze maand.
Er zaten alle drie de alu bakken op.

full
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen R1200GSA' > 'Gestolen Spijkenisse BMW R1200GSA 14-MF-TN'
 
Camera is mooi, maar de politie barst al van de camerabeelden met nog niet gepakte boeven. Maar het scheelt wel iets. Tracker ook. Extra verlichting met sensoren ook. Je moet toch wat.

De verzekering zal nu ook wel moeilijk gaan doen?
 
Laatst bewerkt:
Klote ook zo'n gedeelde garage.

Maar ja, een motor van 20 - 25k zet je niet onder een hoes aan een paal buiten op de openbare weg.

Word je mooi in een hoekje geduwd -O- .

Succes met de afhandeling.
 
Misschien wel dezelfde dieven, zullen wel blij met je zijn :X

Ongelooflijk kut, en twee binnen een jaar. Pfoe.. lekker voor de verzekering (gevolgen) idd. Ben je mooi klaar mee.
En dan de grote vraag.. wat en hoe nu? Voordat er weer een motor gejat wordt natuurlijk..
 
De motor is verzekerd via BMW, ik heb drie jaar nieuwwaarde. Ik kan me niet voorstellen dat er opeens van de voorwaarden wordt afgeweken. De eisen zijn een alarm en een ART4 slot. De situatie was 2 ART sloten met een ketting door het frame van mijn GSA, aan de muur met een "vloeranker". Na de vorige keer hebben we ze zes maanden in een gehuurde garage gestald. Ze waren dus nu net weer drie maanden thuis. Een gehuurde garage elders is ook niet handig als je regelmatig wil rijden. En de kosten ook nog. Dus toen geinvesteerd in een paar honder € aan sloten. Mijn woon-werk motor hebben ze niet meegenomen, dus ik kan in iedergeval nog verplaatsen. Ik heb geen auto alleen de motoren. Ik wordt hier echt totaal ziek van ja!

We zijn nog aan het nadenken over het vervolg....
 
Laatst bewerkt:
De motor is verzekerd via BMW, ik heb drie jaar nieuwwaarde. Ik kan me niet voorstellen dat er opeens van de voorwaarden wordt afgeweken. De eisen zijn een alarm en een ART4 slot. De situatie was 2 ART sloten met een ketting door het frame van mijn GSA, aan de muur met een "vloeranker". Na de vorige keer hebben we ze zes maanden in een gehuurde garage gestald. Ze waren dus nu net weer drie maanden thuis. Een gehuurde garage elders is ook niet handig als je regelmatig wil rijden. En de kosten ook nog. Dus toen geinvesteerd in een paar honder € aan sloten. Mijn woon-werk motor hebben ze niet meegenomen, dus ik kan in iedergeval nog verplaatsen. Ik heb geen auto alleen de motoren. Ik wordt hier echt totaal ziek van ja!

We zijn nog aan het nadenken over het vervolg....
Dat niet, dat zal wel goed gaan. Maar meer hoe het zit met een verzekering in de toekomst. Kan dat niet tot problemen (of zeer hoge premie) leiden?
 
Fijn weer. Mijn Cat heeft hier in Spijkenisse vorig jaar elke dag en nacht voor de deur gestaan, ook zonder hoes, die hebben ze niet gejat. Waarschijnlijk te weinig waard. Waar was die gedeelde garage als ik vragen mag?
 
Wtf, wat een schijtzooi zeg. :( Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar de gemeenschappelijke garage zich bevindt, in het Centrum of Het land of een andere wijk?
Gemeenschappelijke garages zijn erg tricky, lees het maar te vaak dat ze daar uit gejat worden.

Ben al blij dat er bij mijn schuurtje nieuwe kunststof deuren met zeer goede sloten zijn gemonteerd afgelopen week, dit is wel heel erg dichtbij :(

Succes met de afhandeling in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Centrum woon ik ook. Dat gedeelte bij de markt is toch best netjes. Voor wat het nog waard kan zijn, houd ik mijn ogen open...
 
Laatst bewerkt:
Centrum woon ik ook. Dat gedeelte bij de markt is toch best netjes. Voor wat het nog waard kan zijn, houd ik mijn ogen open...

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte, zou ik ook niet zo snel verwachten daar voor zover ik dat stukje ken. Ik zal ook kijken, maar ik denk dat hij al heel wat kilometertjes hier vandaan is '(
 
Ik vond vanavond de "toeter" van het alarm nog terug in een hoekje. En ja het is een net buurtje, maar het zullen geen locals zijn he. Inderdaad meestal Oost-Europeanen.
 
Nee ok, kans dat ze je een paar keer gevolgd zijn is erg groot. Blijft erg zuur, aan de grenzen wordt niet meer gecontroleerd, ze zijn zo pleite :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan