Gestolen: Honda CBR 600 RR (2004/zwart/grijs)

Pefers

Rookie
24 sep 2010
16
0
Amsterdam
Geachte motor forummers,

In de nacht van 12 op 13 januari is mijn motor gestolen -O- .
Het betreft een Honda CBR 600 RR uit het jaar 2004 in de kleurstelling zwart-grijs. De kilometerstand stond op slechts 16,500 km. De motor had gouden rem-koppelingshendels en een zwart double bubble kuipruitje. Ook was de motor voorzien van een leovince sport uitlaat. De motor is meegenomen vanaf de Levantkade/KNSM-laan te Amsterdam. Het kenteken van de motor is MJ-BT-76.

Mocht u iets weten omtrent deze diefstal, dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Nivard Witte
full
 
Sterkte,ik hoop voor je dat ie weer boven water komt,en dat je ervoor verzekerd bent.
Hebben ze hem zo kunnen inladen of lag ie ergens aan vast vraag ik mij dan af,je moet het ze natuurlijk zo lastig mogelijk maken,mijn motor staat voor mijn raam onder een hoes zonder voorwiel tank zadel en zijkapjes accu en s,nachts ligt mijn hond altijd op de leuning van de bank op een meter afstand ervan te waken mag ik hopen.
 
Ik heb hetzelfde type motor en woon ook in Amsterdam '(

Stond die vast als ik vragen mag?

Succes verder!
 
Laatst bewerkt:
Sterkte,ik hoop voor je dat ie weer boven water komt,en dat je ervoor verzekerd bent.
Hebben ze hem zo kunnen inladen of lag ie ergens aan vast vraag ik mij dan af,je moet het ze natuurlijk zo lastig mogelijk maken,mijn motor staat voor mijn raam onder een hoes zonder voorwiel tank zadel en zijkapjes accu en s,nachts ligt mijn hond altijd op de leuning van de bank op een meter afstand ervan te waken mag ik hopen.
Rij je nog wel motor? Of ben je bang dat ze je van je motor aftrappen :?

On-topic: hou de 180cc facebook maar in de gaten en ook ogen open in oost. Hoop dat diegene die hem meegenome heeft tegen een boom aanvliegt :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan