KTM Duke 125 display doet het niet meer

Svnnd

Rookie
13 jan 2016
9
0
Katwijk
Ik reed vandaag naar huis van school en ineens van het ene op het andere moment viel de display uit. De waarschuwingslichtjes doen het ook niet meer...

Ik heb hem er al af geschroefd want ik dacht dat het misschien vocht was of nattigheid maar het was helemaal droog zover ik kon zien.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. Ik heb namelijk 0,0 euro om hem weg te brengen....

Alvast bedankt in ieder geval!
 
Bedankt! Hij start gewoon nog wel en als ik contact omdraai gaat wel het voorlicht branden. Dus ligt niet aan de accu dan toch lijkt mij?

En wat is een tankpas?

Zekeringen had ik gecheckt en ze waren allemaal nog heel. Het waren er in totaal een stuk of 20 :Z
 
Laatst bewerkt:
aangezien je 0,0 euro hebt ging ik er van uit dat je dan tankt met een tankpas.......
afgezien van techniesj advies pogen we ook wel eens humor hier, ik moet nog oefenen denk ik.

20 zekeringen is best veel.
Staat er geen omschrijving bij de zekeringen welke voor wat is, zodat je die zekering voor hetdashboard kan vervangen, aangezien je koplamp het nog doet.
het lag ook niet aan de stekker waarmee het dashboard/tellerparty vast zit aangezien je deze al gedemonteerd had?
geen pootje afgebroken of verroest in die (contra) stekker ?
 
Super bedankt! Ik ik kon zo snel niks vinden. Had de hele voor unit er al af. Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit er staat pas 2500km op de teller. Hopen maar dat die goed blijft
 
[q Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit er staat pas 2500km op de teller. Hopen maar dat die goed blijft~[/quote]



dan hoef je toch niet te betalen?
dat heet garantie :?
zou er sowieso niet zelf dan aan sleutelen :+
 
[q Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit er staat pas 2500km op de teller. Hopen maar dat die goed blijft\



dan hoef je toch niet te betalen?
dat heet garantie :?
zou er sowieso niet zelf dan aan sleutelen :+[/quote]
Zoiets had ik ook al... Als het terugkomt zou ik er maar eens een telefoontje naar de plaatselijke dealer aan wagen
 
Terug
Bovenaan Onderaan