Aftermarket LED kentekenverlichting:Zwart-Wit,welke is plus

AWH

Die hard MF'er
4 jan 2015
491
115
NL Oss N.Br.
Heren sleutelaars,

Ik heb voor mijn GPz een aftermarket LED kentekenverlichting aangeschaft met 2 draadjes,een zwarte en een witte. Voordat ik deze gelijk weer plof bij het aansluiten wil ik graag weten of iemand mij kan vertellen van welke draad ik redelijkerwijs mag verwachten dat dat de plus is.

Roept u maar...

Groet,Auke.
 
Wil je graag geloven maar heb zelf toch al diverse led's naar de eeuwige jachtvelden geholpen door er bv teveel spanning op te zetten. Dus overlijden kunnen ze zeker,vandaar dat ik liever wat zekerheid heb.
Evengoed bedankt voor je antwoord maar ik wacht toch nog een paar meningen af.

Groet,Auke.
 
Wil je graag geloven maar heb zelf toch al diverse led's naar de eeuwige jachtvelden geholpen door er bv teveel spanning op te zetten. Dus overlijden kunnen ze zeker,vandaar dat ik liever wat zekerheid heb.
Evengoed bedankt voor je antwoord maar ik wacht toch nog een paar meningen af.

Groet,Auke.

Een Ledkentekenverlichting lijkt mij al voorzien van een voorschakelweerstand,en dus Plug en Play.Mocht je deze verkeerd aansluiten,brandt hij gewoon niet.
Maar er zullen idd nog wel meer meningen gaan komen!.
Geen aansluitschema,al gegoogled op type e.a.?

gr
 
full
 
Laatst bewerkt:
Heb je gelijk in Hank,op straat ziet ook iedereen hem.Maar "hier" blokken ze het allemaal en wilde het voorbeeld maar volgen. Bovendien heb je op het internet toch wel van die handige Harrie's die zich denk ik vervelen en toch iets bedenken waarmee ze je het leven zuur kunnen maken dus ik dacht beter voorkomen dan genezen zogezegd.

Groet,Auke.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan