Geïnvesteerd in Woolich spul

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Pfoeh..., even alle soft en hardware van Woolich aangekocht om rechtstreeks in de ECU te kunnen afstellen.., had al eerder een motor gemaakt om te kijken wat het kon, en kon me niet inhouden om gelijk alles aan te schaffen..
Als dit als reclame maken beschouwd wordt.., dan uiteraard verwijderen modjes !!!
Ik moest het gewoon ff kwijt, was gewoon blij met de aanschaf... :+
 
De link is gewoon een diagnose apparaat hoor ;) , je kunt er alleen een foutcode mee uitlezen en/of resetten.., soms zitten er nog wat extra's bij zoals een bedradingsschema ofzo, maar dan houdt het vaak ook op..., de jaarlijkse updatekosten blijf je wél mee zitten...

Ik heb voordat ik de Woolich spulletjes kocht al een GTR1400 gedaan met Woolich soft/hardware, dus ik wíst wat ik kocht, en heb de soft en hardware dus al grondig aan de tand gevoeld !! hihihihihi

Ik zei de gek met de GTR1400 die de gelukkige was om samen met Paul het Woolich avontuur in te stappen :+
En ik moet zeggen het heeft zijn vruchten af geworpen ;)
Standaard 146 Pk en 132 Nm op de bank

GTR1400%202011%20Woolich%20tune_zpsifdabdwv.jpg


Dit is alleen een vol gas run
Maar hij is zo veel beter geworden op lagere toeren
Er is een nieuwe GTR 1400 geboren :Y
En hij zou nog zuiniger moeten lopen ook maar dat zal de toekomst nog leren


Een van de grote voordelen vind ik dat er niks in je bedrading geknipt of gekloot moet worden
Niemand ziet het ( handig voor als je een garantie gevalletje heb )
Het enige is het draadje naar de ECU met het witte stekkertje *D
Zelfs die zou er af kunnen als je klaar bent met afstellen

2015-05-19%2010.06.14_zpspxfmclrx.jpg



Heb je een garantie gevalletje dan kan je in het ergste geval even je oude programmaatje er weer in schieten :+
En visa versa ;)
Zou bvb kunnen door het even op te sturen naar Paul als je ver weg woont


Disable%20Stock%20O2%20Sensor%20GTR1400%202010%202015_zpseoeb05fn.jpg


Om een idee te geven

Full%20Power%20mode%20Stock%20GTR1400_zpscorz6eye.jpg



ECO%20mode%20Stock%20GTR1400_zpsnm2mmqj9.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd naar Woolich! een goeie ECU flash doet wonderen. Ivans mods en zn ecu flash is razend populair, alleen jammer dat het zo ver weg is en je je ecu een tijd kwijt bent (paar weken).
 
Reactie:
Hi Huibert,

Currently this feature is unavailable in our software. Our development line is quite full at the moment so there are no immediate plans for releasing this feature, however it is likely we may look at adding it in the future, especially since the engine is technically the same. Would you like us to let you know when software is released for this model?

Thank you for the enquiry, have a nice day!

Kind Regards
Troy



The Woolich Racing Team,

Had een "software feature request" gedaan, omdat er geen software was leek dat me de beste keuze voor een 'support ticket'. Iemand enig idee hoe of wat qua de software?
 
Laatst bewerkt:
Ze vragen gewoon of je wilt dat ze je op de hoogte houden mocht er bij hun software voor deze motor komen...

Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Zojuist een nieuw mailtje gekregen zonder dat ik tussentijds gereageerd had:
"

Hi Huibert,

Please advise your ECU Part Number if possible? Thank you.

Kind regards,
Sharon."

Hoe achterhaal ik m'n ECU onderdeelnummer? Of weet iemand toevallig het onderdeelnummer van een CB1000R 2008(- 2013)?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Zojuist een nieuw mailtje gekregen zonder dat ik tussentijds gereageerd had:
"Dear Huibert Rietveld,

Hi Huibert,

Please advise your ECU Part Number if possible? Thank you.

Kind regards,
Sharon."

Hoe achterhaal ik m'n ECU onderdeelnummer? Of weet iemand toevallig het onderdeelnummer van een CB1000R 2008(- 2013)?

Als je me je framenummer even toestuurt in een privé berichtje, dan kan ik bij Honda inloggen en kijken wat het nummer is.., Ik denk eigenlijk dat ze alleen het productienummer van je ECU willen hebben, ik zou een fotootje maken van de ECU waarop alle nummers duidelijk zichtbaar zijn, en deze dan samen met het bestelnummer naar ze terugmailen, dan kan het niet meer verkeerd gaan...
 
Laatst bewerkt:
Heb je op je ecu gekeken ?

;)

Nee, dat heb ik niet, omdat ik naar m'n werk toe moest (met de auto, ik heb geen zin om m'n mooie motor onder het zout te hebben). Dus dat is voorlopig even geen optie
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Zojuist een nieuw mailtje gekregen zonder dat ik tussentijds gereageerd had:
"

Hi Huibert,

Please advise your ECU Part Number if possible? Thank you.

Kind regards,
Sharon."

Hoe achterhaal ik m'n ECU onderdeelnummer? Of weet iemand toevallig het onderdeelnummer van een CB1000R 2008(- 2013)?

Als je me je framenummer even toestuurt in een privé berichtje, dan kan ik bij Honda inloggen en kijken wat het nummer is.., Ik denk eigenlijk dat ze alleen het productienummer van je ECU willen hebben, ik zou een fotootje maken van de ECU waarop alle nummers duidelijk zichtbaar zijn, en deze dan samen met het bestelnummer naar ze terugmailen, dan kan het niet meer verkeerd gaan...

Moet ik zeker ook even op gaan zoeken waar m'n ECU zit bij mijn motor? Wat bedoel je met 'het bestelnummer'?
 
Laatst bewerkt:
volgens goegle zit die bovenop je luchfilter [afbeelding]

je kan ook even deze installatie pdf doorlezen :
https://bazzaz.net/instructions/F390i.pdf

maar misschien is mailen net zo vlug ( voor jou ;) ) , dan mag paul zoeken ;)

Enige punt is dat ik m'n framenummer niet ergens op papier heb staan (mogelijk handiger als ik dat wel eens ga doen, mocht het apparaat gejat worden o.i.d.). Dus dat moet even wachten tot ik thuis ben.
 
Hi Huibert,

Thank you for your patience. The Development Team have advised that they would like to add support for this model. We currently have the US ECU but do require a 'read' of the EU ECU.

Would it be possible to send your ECU to our French distributor to read out by any chance?


Niet echt kei-ideaal... Ze zijn er dus wel mee bezig voor de cb1000r, maar m'n ECU opsturen is niet bepaald praktisch
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan