Poll: Zandvoort in de OW-cup??

Zandvoort in de Ow-Cup

  • Wel Zandvoort

    Stemmen: 35 77,8%
  • Geen Zandvoort

    Stemmen: 9 20,0%
  • Maakt mij niet uit

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    45

rens2009

MF veteraan
13 jun 2010
1.993
10
Silvolde
2 seizoenen geleden hebben wij gestemd over Zandvoort in de cup.
Ben na 2 seizoenen toch benieuwd of er nu nog steeds meer tegen stemmers zijn dan voor..

Mijn verzoek is:
Of de ow-cuppers graag nogmaals is willen stemmen in deze poll?
 
Onderstaand bericht is ook verspreid op Facebook op de ow cup site..
Hennie Lentink is ook meegenomen en op de hoogte gesteld van dit bericht.

Beste cuppers!

Nu oscherleben is geannuleerd en er wordt gekeken naar alternatieven vraag ik me af of we Hennie misschien een optie erbij kunnen geven. Zoals we hadden gehoord op de kick-off zijn de datums mogelijk reeds vergeven om nog met veel opties te kunnen komen.

We hebben 2 jaar geleden gestemd over Zandvoort. Hier kwamen meer tegens dan voor uit en is toen niet in overweging genomen om hier te gaan rijden door het CRT.

Ik ben benieuwd of dat nu nog steeds zo is na 2 seizoenen.. Ik heb een Poll opgestart op het Motor-forum onder de ow-cuppers of het nog steeds not done is...

Misschien geeft dit een extra optie richting Hennie als er nu wel meer voor's dan tegen's zijn.

Mijn vraag is of jullie (ow-cup rijders) willen stemmen op motor-forum op de poll.
Hennie Lentink als ik nu iets doe wat niet kan hoor ik het graag..
 
Laatst bewerkt:
Poll is natuurlijk niet representatief. Hier op MF zitten meer niet licentie houders dan wel houders. Daarnaast is niet te controlleren of alleen licentie houders stemmen. Beste is dat Hennie dit op de owcup site doet waarvoor je moet inloggen om te stemmen. En allee licentiehouders laten stemmen.

Goed initiatief hoor. Dat wel.
 
Poll is natuurlijk niet representatief. Hier op MF zitten meer niet licentie houders dan wel houders. Daarnaast is niet te controlleren of alleen licentie houders stemmen. Beste is dat Hennie dit op de owcup site doet waarvoor je moet inloggen om te stemmen. En allee licentiehouders laten stemmen.

Goed initiatief hoor. Dat wel.

Helemaal mee eens..
Maar denk als je wil dat Hennie die poll aanmaakt of eventueel een mail naar rijders worden gestuurd, dat je wel een begin/ indicatie moet hebben om het te doen.
Hij weet niet beter dat er is tegen gestemd..
En steekt er dan ook geen energie meer in als er geen aanleiding is.
Vandaar deze poll en dan eventueel later de officiële weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan