achterbrug verlengen

anth0ny

Die hard MF'er
3 aug 2007
471
1
dordrecht
Al wat topics afgezocht alleen wat verouderd helaas..
Dus nog maals de vraag.
Is er iemand bekend met het verlengen van een achterbrug? Dit voor een fireblade sc28. Waarom? Dragracen en feever (driften)

Zie bijlage als voorbeeld.


Evt adressen zijn ook welkom.
full
 
Nice man! Heb hem vaker voorbij zien komen bij speshi racing tussen de foto's.

Maar in jou geval zou ik dan haast geen wielbasis verlenging op kenteken laten doen? Kijk ik rij dan natuurlijk vaker op de weg dus moet het wel. In jou geval die paar keer op de straat?

Denk dat je bike wel vet zou zijn met een langere achterbrug! 8-)

Rij je trouwens ook met zo'n drag achterband? Weet ff het.merk en type niet maar kom ze soms op straat ook tegen onder busa's.

Dat klopt ik rij bij Speshi Racing inderdaad!

Ik ga de wielbasis ook niet meteen op kenteken zetten ivm de klasse waar ik nu in rij is dat niet nodig. Maar uiteindelijk lijkt het me wel gaaf om het op kenteken te hebben zodat ik naar de SLB klasse kan waar bijna geen verlengde achterbruggen voor komen. De klasse waar ik nu in rij hoeft het niet op kenteken dus rijdt iedereen ermee. Als ik het op kenteken heb kan ik SLB rijden en ook serieuze punten scoren.

Ik wil eerst lekker SMB rijden en me motor leren kennen en fine tunen.

De band die jij bedoeld is een Shinko Hook Up. ik rij nu met semi slick omdat dat voldoende grip geeft op standaard wielbasis Als ik langere wielbasis heb is een Shinko noodzakelijk ivm de grip.
 
Dat klopt ik rij bij Speshi Racing inderdaad!

Ik ga de wielbasis ook niet meteen op kenteken zetten ivm de klasse waar ik nu in rij is dat niet nodig. Maar uiteindelijk lijkt het me wel gaaf om het op kenteken te hebben zodat ik naar de SLB klasse kan waar bijna geen verlengde achterbruggen voor komen. De klasse waar ik nu in rij hoeft het niet op kenteken dus rijdt iedereen ermee. Als ik het op kenteken heb kan ik SLB rijden en ook serieuze punten scoren.

Ik wil eerst lekker SMB rijden en me motor leren kennen en fine tunen.

De band die jij bedoeld is een Shinko Hook Up. ik rij nu met semi slick omdat dat voldoende grip geeft op standaard wielbasis Als ik langere wielbasis heb is een Shinko noodzakelijk ivm de grip.

Nice man! Ik volg speshi racing ook al een tijdje vandaar. Toevallig laatst met toeval de speshi racing jack gewonnen,misschien wel voorbij zien komen haha. Heb je ook op Facebook gevolgd nu!

Het is dat mijn blade niet super snel is maar zou zeker ook een keer op de strip willen rijden. Puur om het mee te maken en ervaring op doen. Eerst maar is door die rdw drama heen _O-

Zijn er qua klasses veel regels? Ik wil me er ook een beetje in gaan verdiepen..

Thank voor de info!. Nu weet ik eindelijk hoe die bandjes heten dus haha..

Veel succes! Ik ga je zeker nog voorij zien komen tussen de foto's.
 
Ja klopt ik heb het voorbij zien komen van je Jacket

Het reglement staat op DHRA.nl
Als je er niet uit komt kan je me altijd een pb sturen hier of op facebook dan kan ik je een handje helpen!

Leuk dat je me volgd!

Ik zal je topic niet verder vervuilen en hoor graag hoe de keuring ging hier!
Jij ook succes met de RDW rompslomp!

Nice man! Ik volg speshi racing ook al een tijdje vandaar. Toevallig laatst met toeval de speshi racing jack gewonnen,misschien wel voorbij zien komen haha. Heb je ook op Facebook gevolgd nu!

Het is dat mijn blade niet super snel is maar zou zeker ook een keer op de strip willen rijden. Puur om het mee te maken en ervaring op doen. Eerst maar is door die rdw drama heen _O-

Zijn er qua klasses veel regels? Ik wil me er ook een beetje in gaan verdiepen..

Thank voor de info!. Nu weet ik eindelijk hoe die bandjes heten dus haha..

Veel succes! Ik ga je zeker nog voorij zien komen tussen de foto's.
 
Ja klopt ik heb het voorbij zien komen van je Jacket

Het reglement staat op DHRA.nl
Als je er niet uit komt kan je me altijd een pb sturen hier of op facebook dan kan ik je een handje helpen!

Leuk dat je me volgd!

Ik zal je topic niet verder vervuilen en hoor graag hoe de keuring ging hier!
Jij ook succes met de RDW rompslomp!

Ik ga vanacht maar is even kijken op dhra.nl heb toch nachtdienst..

Geen probleem hoor. Even weer wat anders haha..en heeft toch een beetje met verlengde achterbruggen te maken :P

Komt goed 24aug moet ik naar Zwijndrecht dus ben wel benieuwd en anders even wachten tot oktober..... bedankt ieder geval!

Ik post hier ieder geval al mijn bevindingen!
 
Momenteel rustig aan deze kant. Nog even wachten tot 24aug. Wel al wat spanbandjes ingeslagen mochten we door gestuurd worden naar tcl en de aanhanger is ook al gereserveerd voor die dag.

Wel had ik nog na vraag gedaan of het op tlc mogelijk is om bij alle keuringen en testen aanwezig te zijn. Echter is dit helaas niet mogelijk begreep ik.. wel jammer want stel het zou maar niet volgens de "regeltjes" gaan..

Helaas ook nog geen tijd gehad om de blade te voorzien van nieuwe olie en een olie filtertje.

Hopelijk komen er binnenkort weer mooie droge zomerse dagen eraan en kunnen we aan de slag.
 
Ik neem aan dat als hij afgekeurd word je wel te horen krijgt waarop en niet alleen een stempel afgekeurd.

Het zou jammer zijn dat ie afgekeurd word. Maar als je een lijstje mee krijgt kan je er wat mee en misschien hoeven dan alleen de afgekeurde punten nog bekeken te worden?

Geen flauw idee hoop dat ze redelijk zijn...
 
Ik neem aan dat als hij afgekeurd word je wel te horen krijgt waarop en niet alleen een stempel afgekeurd.

Het zou jammer zijn dat ie afgekeurd word. Maar als je een lijstje mee krijgt kan je er wat mee en misschien hoeven dan alleen de afgekeurde punten nog bekeken te worden?

Geen flauw idee hoop dat ze redelijk zijn...

Ja dat hoop ik dus ook. Altans ga ik wel vanuit eigenlijk. Zon is het met de auto natuurlijk ook met een apk.

Dat is de punt juist ik heb alle eisen bekeken die gelden zegmaar en wat ze controleren en daar voldoet ik aan. Alle verlichting e keur. Kentenplaatverlichting. E keur orgineel uitlaat. Uiteraard zijn alle moeren die los geweest zijn voorzien van borgmiddel. Remleidingen geborgd etc. Langere kettingbeschermer. Dus verder zou ik het ook niet weten.

Maar laten we hopen dat het gewoon in 1 keer goed is. Zijn we eindelijk van die rdw gezeur af.. en hoef ik me geen zorgen te maken voor oom agent _O-
 
Vandaag de blade voorzien van een nieuwe olie filter en nieuwe castrol pover rs 10w40.

Eerder geprobeerd zonder filtertang was geen succes.. toch wel handig zo'n ding.
De blade is nu helemaal klaar voor 24aug a.s...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan