achterbrug verlengen

anth0ny

Die hard MF'er
3 aug 2007
471
1
dordrecht
Al wat topics afgezocht alleen wat verouderd helaas..
Dus nog maals de vraag.
Is er iemand bekend met het verlengen van een achterbrug? Dit voor een fireblade sc28. Waarom? Dragracen en feever (driften)

Zie bijlage als voorbeeld.


Evt adressen zijn ook welkom.
full
 
Hee man geweldig dat het zo via een gewoon keuringsstation kon.
Maar idd enorm belachelijk dat de rdw de regels niet gewoon meteen duidelijk konden maken via de toch duidelijke vragen en informatie die jij gevraagd had.

Ja dankje wel. Het is dat ik zelf dacht ik doe het gewoon en zie het wel..tcl stond toch al gepland.. stop nu 345 euro in me zak!

Je heb helemaal gelijk maar het probleem is gewoon dat de kennis ontbreekt en er niet wordt door gevraagd naar bouwjaar etc. Ondanks ik het zelf heb aangegeven een motor uit 1993... bouwjaar etc zegt hun gewoon niks. Ze typen gewoon in individuele typegoedkeuring. En dan wijzingen wielbasis en dan komt er tcl uit... zouden ze letterlijk de regels in acht nemen die hun nog eens door verwijzen ook bij evt vragen! Weten ze exact ook wat de regels zijn. Dat was dus het probleem ook want Ik heb meerdere mensen van de technische helpdesk aan de lijn gehad. En de 1 zij Lelystad de andere lokaal.. dus voor de leek heel verwarrend.

Maar gelukkig is het voor bij. En zijn we al 2 dagen lekker legaal en verlengd op kenteken aan het rijden :] 8-) ik verwacht morgen de nieuwe kentekencard dan ken de ouderwetse papieren weg :P

Vanmiddag ook direct de yoshimura er weer onder geknalt klinkt toch veel lekkerder zo O-)
 
Helaas. De rdw is niet zo vlot.. postbode is inmiddels al geweest echter geen nieuwe kentekencard..

Al kreeg ik wel snel een reactie op mijn vraag.


Hartelijk dank voor uw e-mail.



Uw stukken zijn vanaf het keuringsstation naar een backoffice verstuurd, deze backoffice heeft momenteel een doorlooptijd van 10 werkdagen voor de afhandeling van dit soort zaken.



Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Klantenservice TTV



Europaweg 205
Postbus 777
2700 AT Zoetermeer

Beetje jammer weer dat het aanpassen van het register 10 dagen moet gaan duren..
 
Gefeliciteerd !! Tof dat het gelukt is!!

Herkeuring van mijn zijspan naar L4e was ook met 55,00 eypo gepiept, bij een lokaal keuringsstation.
Daar geldt ook een datum (1-6-1999) tot daar kun je lokaal, alles daarna naar Lelystad.
(voor zijspannen is er momenteel ook nog een aparte regeling overigens, maar dat terzijde)

Foto maken ze volgens mij altijd.
 
Dankje wel.

Nee coolsingel hoeft niet haha. Doe het liever in de buurt :P.

Trouwens vandaag ook de nieuwe kentekencard binnen! Ben alleen benieuwd hoe het nu zit met de oude papieren.... neem aan dat die sttaks in de schredder kan aangezien het.met een kentekencard tegenwoordig anders is?
 
Oké even afwachten nog. In de brief stond dat ik nog een brief kreeg met de meld code etc.

Zodra ik alles binnen heb. Ruim ik de oude papieren op. Denk dat ik ze wel ga bewaren als Souvenir..

Het is eigenlijk wel komisch als je de foto hierboven bekijkt van wielbasis....

De motor heeft 2 zit plaatsen 167cm wielbasis maar 0 wielen :P
 
Kan het zijn dat ik je gisteren rond 18:30 op de A16 heb zien rijden, waarbij je een passagiere had met witte broek en eraf ging bij Ridderkerk?

Verwacht namelijk niet zo snel dat er een ander CBR met verlengde achterbrug rondrijd in die omgeving...
 
Kan het zijn dat ik je gisteren rond 18:30 op de A16 heb zien rijden, waarbij je een passagiere had met witte broek en eraf ging bij Ridderkerk?

Verwacht namelijk niet zo snel dat er een ander CBR met verlengde achterbrug rondrijd in die omgeving...


Nee helaas was ik dat niet. En ook mijn motor niet...

Zeker weten dat die ook verlengd was? Er rijdt namelijk wel een zelfde blade met kleurstellingen in de omgeving maar niet verlengd...
 
Nee helaas was ik dat niet. En ook mijn motor niet...

Zeker weten dat die ook verlengd was? Er rijdt namelijk wel een zelfde blade met kleurstellingen in de omgeving maar niet verlengd...

Hij leek wel echt verlengd vanuit mijn perspectief. Reed zelf helemaal links om de A15 op te gaan, dus zag het van een behoorlijke afstand.

Ach, Wat niet gespot is kan nog komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan