Onderhoud honda cbr 600 rr 2005

Depje

Rookie
8 dec 2015
9
0
Hallo,

Ik heb sindskort een Honda CBR 600 rr 2005. Nu wilde ik voor een goede basis te leggen een grote beurt laten doen of althans na laten kijken. Heb geen onderhoudsgeschiedenis. Hij heeft 24.000 gelopen.
Echter, de olie, oliefilter, remvloeistof, koelvloeistof en luchtfilter heb ik zelf vervangen. Ik vroeg me af wat er verder nog gedaan moet worden? Kleppen en ketting stellen, bougies (hoe zie je overigens dat deze vervangen moeten worden)? Anders nog iets? Ik heb er verder niet veel verstand van en ben bang dat ik dadelijk voor nop aan 't betalen ben gezien ik vaker van die vreemde verhalen heb gehoord. Betaal je voor een beurt en dat wat je moet betalen vaak niet klopt na zegge wat ze hebben gedaan. Bougies vervangen terwijl deze nog wel ff meekunnen etc.

Alvast bedankt
 
Dan vraag je toch even een prijsopgave, met vermelding wat je zoal zelf gedaan hebt.
wat er allemaal gedaan moet worden met 24000km kun je overigens opzoeken,
bij de meeste Honda's iig de klepspeling controleren/stellen.

edit,
om wat geld te besparen kun je misschien zelf al het kuipwerk eraf halen bv.
 
Laatst bewerkt:
Oké, bedankt. Ik ga t bekijken.

Moet het een complete pakking set zijn of alleen de koppakking? Omdat een volledige set meer dan 200 euro kost, alleen de koppakking rond de 50.
Bij de motorzaak moet ik hiervoor 250 euro betalen. Dus dan kan ik t net zo goed door hun laten doen voor die 50 euro meer.
 
Oké, bedankt. Ik ga t bekijken.

Moet het een complete pakking set zijn of alleen de koppakking? Omdat een volledige set meer dan 200 euro kost, alleen de koppakking rond de 50.
Bij de motorzaak moet ik hiervoor 250 euro betalen. Dus dan kan ik t net zo goed door hun laten doen voor die 50 euro meer.
Als je een koppakking nodig denkt te hebben om de klepspeling te controleren zou ik er niet aan beginnen...
 
Oké, bedankt. Ik ga t bekijken.

Moet het een complete pakking set zijn of alleen de koppakking? Omdat een volledige set meer dan 200 euro kost, alleen de koppakking rond de 50.
Bij de motorzaak moet ik hiervoor 250 euro betalen. Dus dan kan ik t net zo goed door hun laten doen voor die 50 euro meer.
Lijkt mij dan inderdaad verstandiger. Je vervangt enkel de kleppendeksel pakking! Deze kost zoon 30 euro normaal gesproken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan