akkefietje / mij en tussenhandel, opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
23 jan 2016
10
0
Hoi... had een r6 uit 06 gezien black raven .. Met paar gebruikers sporen.
Heb zelf kawa z750 2007.
Wou wel ruilen met die man ...kwamen uit op 500 verschil... Ik zij prima...stukken toeren ..ging mangemant lampje branden, hij zou de motor laten na kijken bij Gebben motoren rogat. Zo gezegt zo gedaan .Hij be belde mij dinsdag ..motor is klaar. . Oké. Ik kom zaterdag met mijn motor en geld voor omruil,. Uit de kar... Er om mijnde heen drentelen, gebben er bij, naar binnen ,weer naar buiten . Zegt ie dat er nog eens 250 bij moet... ikzeg,dan gaat ie weer mee. Hij aarzel en dreuzeld nog wat.maar ik had de motor al weer vast.. Toen ik tuis was keek ik op gebben site en daar stond .nieuw binnen r6 ..
Vind dat er ergens een vies spelletje is gespeeld Tussen Gebben en ew motorparts genemuiden.. . Dus zaken met ew motorparts genemuiden zo i zo ff oppassen. En gebben ..tja ..suc r6 ermee
 
Dat...is...niet...zo...lollig...maar...het...is...maar...een...kant...van...het...verhaal...welkom...op...motor...forum...Patrick...
 
Hoi... had een r6 uit 06 gezien black raven .. Met paar gebruikers sporen.
Heb zelf kawa z750 2007.
Wou wel ruilen met die man ...kwamen uit op 500 verschil... Ik zij prima...stukken toeren ..ging mangemant lampje branden, hij zou de motor laten na kijken bij Gebben motoren rogat. Zo gezegt zo gedaan .Hij be belde mij dinsdag ..motor is klaar. . Oké. Ik kom zaterdag met mijn motor en geld voor omruil,. Uit de kar... Er om mijnde heen drentelen, gebben er bij, naar binnen ,weer naar buiten . Zegt ie dat er nog eens 250 bij moet... ikzeg,dan gaat ie weer mee. Hij aarzel en dreuzeld nog wat.maar ik had de motor al weer vast.. Toen ik tuis was keek ik op gebben site en daar stond .nieuw binnen r6 ..
Vind dat er ergens een vies spelletje is gespeeld Tussen Gebben en ew motorparts genemuiden.. . Dus zaken met ew motorparts genemuiden zo i zo ff oppassen. En gebben ..tja ..suc r6 ermee

Ik ben behoorlijk bekend met de Drentse dialecten. Maar wat hierboven staat is voor mij kindergebrabbel op crèche niveau. Wat dacht je ervan om nog eens een paar jaar basisonderwijs te volgen, en dan vooral goed opletten bij de lessen Nederlands? En ja, daarna pas weer met motorfietsen te bemoeien.

Welkom op M-F.
 
Nou nou, kan t ff minder B|
,de man had bijna de fout van zijn leven gemaakt ,een Kawa omruilen tegen een Yam,
ik bedoel, dat hij zich dan vernoukt voelt vind ik logisch :Y

evengoed welkom *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op MF :W

Idd een vreemde gang van zaken doen, deal was toch al gemaakt als ik het zo lees. Zal hij vast een hoger "inruilbod" gehad hebben en dat, na jouw eerdere deal met hem, er bij jou ook nog extra uit willen halen. Beetje jammer :/
 
Laatst bewerkt:
Goed verhaal, leest lekker weg ook :X
Het zit je wel dwars dat je je speciaal om te klagen hier komt aanmelden...


(Over het algemeen worden "wij" nogal wantrouwig van users die in hun eerst post op MF een handelaar/dealer/motorzaak/particulier te kakken zetten.)



Maar goed, vervelend en betere kopen voor minder geld ;)
 
Nou nou, kan t ff minder B|
,de man had bijna de fout van zijn leven gemaakt ,een Kawa omruilen tegen een Yam,
ik bedoel, dat hij zich dan vernoukt voelt vind ik logisch :Y

evengoed welkom *O*

Daar heb jij dan weer gelijk in. B| Mijn oprechte excuses aan alle betrokkenen. O-)
 
Pak van m'n hart! ik neem er van opluchting een biertje bij.

Ook een mooie tijd om een biertje te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben behoorlijk bekend met de Drentse dialecten. Maar wat hierboven staat is voor mij kindergebrabbel op crèche niveau. Wat dacht je ervan om nog eens een paar jaar basisonderwijs te volgen, en dan vooral goed opletten bij de lessen Nederlands? En ja, daarna pas weer met motorfietsen te bemoeien.

Welkom op M-F.

Als je goed bekend bent met de Drentse dialecten, dan vind ik het een grove belediging voor de Drenten, dat je dit stukje schrijven daarmee durft te vergelijken.

Enne...... de beste man is nog een beetje emotioneel na het gebeurde en dan schrijf je in spreektaal, dat komt wel eens krom over. Om dan iemand gelijk op een zo kinderachtige manier af te branden, vind ik zum :r En wat taal met motorrijden te maken heeft snap ik helemaal niet, zelfs een doofstomme kan nog motorrijden. :X
 
Hij heeft toch al zijn excuses al aangeboden :? ! hij is nu lekker een biertje aan t drinken
,heeft hij wel verdiend :Y en gelijk dat tie heeft
 
Hoi Patrick,

Dat soort dingen gebeurt helaas veel te vaak. Mensen die op het laatst nog wat proberen terwijl er al een bedrag is afgesproken. Ik heb maar 1 regel in zo'n geval, maakt niet uit waar het om gaat maar afkappen. Jammer dan.
 
Als je goed bekend bent met de Drentse dialecten, dan vind ik het een grove belediging voor de Drenten, dat je dit stukje schrijven daarmee durft te vergelijken.

Enne...... de beste man is nog een beetje emotioneel na het gebeurde en dan schrijf je in spreektaal, dat komt wel eens krom over. Om dan iemand gelijk op een zo kinderachtige manier af te branden, vind ik zum :r En wat taal met motorrijden te maken heeft snap ik helemaal niet, zelfs een doofstomme kan nog motorrijden. :X

Ondanks mijn eerste ietwat stekelige reactie in dit draadje, heb ik nog altijd het fatsoen getoond om de TS in dezelfde reactie te verwelkomen. En u?

Biertje? Of een kusje d'r op?
 
Laatst bewerkt:
Tja...Eerste bericht en dan een verkoper afzeiken. .tja. Er gebeurt wat en je gaat met een verhaal naar andere motorrijders/dit forum/ misschien gebeurt het vaker..Of zijn er tips over zulke gevallen wat je kunt doen.
Zoals er van afzien zoals ook gemeld.. Ja beetje emotioneel misschien ook wel ..tja zat tyd tussen van 2 weekjes dus je verheugt je er op.. nou ja hoop dat zulke geintjes jullie niet gebeurt..
En ja ik zal als nieuwe gebruiker hier ook even bij andere berichten kijken .
En reacties plaatsen ..En gezellig houden plaats direct een ander af te zeiken,maar kan gebeuren.. Fijne avond
 
Ik ben even sceptisch want ik ken Gebben als een goed en betrouwbaar adres. En ook Baatsen heeft alleen maar positieve reviews. Ben dus best benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
 
Denk ook niet dat je het bij Gebben moet zoeken, maar bij ew motorparts. Die had al een deal gemaakt met de ts.
Waarschijnlijk heeft Gebben hem een wat hoger bod gedaan toen hij daar met die r6 voor dat euveltje langs kwam en heeft die 'm geaccepteerd. Dat misschien in de hoop dat de deal die hij met de ts gemaakt had, niet door zou gaan zodat hij dat betere bod op kon strijken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan