Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

@Falcowner,

Software is gratis, alleen de juiste kabel en een laptop nodig..
En je zal je moeten inlezen uiteraard, maar dat is wel een leuke bezigheid :)

Gr
Arjan
 
reset geven met TuneEcu 8-)


Klinkt goed en eenvoudig te doen, maar....

Hoezo reset geven? Gewoon het programma opnieuw erin schieten? of bedoel je iets anders?
En moet ik dan opnieuw CO-afstellen? of kan ik de oude waarden gewoon terug erin zetten?

Ik heb ook al wel gehoord over ijs-afzetting in de TB. Hoe realistisch klinkt dat bij jullie? Bij mij niet....! :X Volgens mij is na 10km mijn blok en ook de TB warm genoeg dat daar echt geen ijsklontjes meer aankoeken. Of vergis ik me?
 
Ik heb ook al wel gehoord over ijs-afzetting in de TB. Hoe realistisch klinkt dat bij jullie? Bij mij niet....! :X Volgens mij is na 10km mijn blok en ook de TB warm genoeg dat daar echt geen ijsklontjes meer aankoeken. Of vergis ik me?

Dat zal het niet zijn :+

Niet of slecht stationair lopen komt bij de Capo meestal door vieze of kapotte steppermotor of vacuumslangen die niet meer vacuum zijn. Heb nog nergens gelezen over de specifieke invloed van lage temperaturen op het stationair lopen bij een Capo. Kou vinden ze niet leuk, maar is eigenlijk alleen voor het starten zo.
 
Klinkt goed en eenvoudig te doen, maar....

Hoezo reset geven? Gewoon het programma opnieuw erin schieten? of bedoel je iets anders?
En moet ik dan opnieuw CO-afstellen? of kan ik de oude waarden gewoon terug erin zetten?

motor goed opwarmen
uitzetten
TuneEcu eraan hangen

Reset TPS doen
starten
minimaal: 2 minuten gashendel niet aanraken

je zal zien dat de stationair er beter op gaat worden 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt aan de kleur die je bestelt. Hij levert alle denkbare combi's en volgens mij ook met transparante rand. Ik zou gewoon contact opnemen en ff vragen.

Hij reageert niet op mail. Stickers toch besteld. Kleur wijkt af, afmetingen kloppen niet en de verhoudingen ook niet. Volgende poging... :N
 
Hij reageert niet op mail. Stickers toch besteld. Kleur wijkt af, afmetingen kloppen niet en de verhoudingen ook niet. Volgende poging... :N
Dat is zonde... ik heb wel eens een setje besteld. Ging mij om de stickers voor boven het achterwiel (met de tekst 'ETV 1000') Kreeg uiteindelijk 3 kleuren opgestuurd dus ik kon nog kiezen ook. *O*
Jammer dat jij slechte ervaringen hebt -O-
 
motor goed opwarmen
uitzetten
TuneEcu eraan hangen

Reset TPS doen
starten
minimaal: 2 minuten gashendel niet aanraken

je zal zien dat de stationair er beter op gaat worden 8-)

Die van mij schommelt stationair.
Komende week 4 nieuwe bougies er in en injectie synchroon stellen
Plus 2 nieuwe bandjes
 
wil mijn wiellagers voorin preventief vervangen zitten er: 34k km en 12 jaar al erin
metaal moeiheid denk maar :9

nauw het verkrijgbare:
NSR 6005 DDU
of
SKF 6005 RS2

prijs beiden rond de € 12 per stuk

wat zijn jullie ervaring :?
 
Ik heb alleen maar goede ervaringen met skf.
Die andere ken ik niet
 
Laatst bewerkt:
Keerring is te verwijderen zonder te slopen, maar die zitten er ook al 34k en 12 jaar ;) Voor de prijs hoef je het niet te laten, zo prijzig zijn ze niet.
 
Gunson gastester binnengekomen.
Zaterdag lekker warm rijden en ff co nazien/afstellen


Gr
Arjan
 
@MEETING....!

10 April....

Afspreken in de buurt van Dordrecht, of onder de Brienenoordbrug,,,,uur of 10:00

Rijden we rondje Havens, Hoek van Holland, beetje Zuid Holland,langs de kust iets omhoog, dan via het groene hart weer richting Dord....?

Vlans Ik of Kaar wel wat inelkaar...

Groet, AJ en Karin
 
10 april staat genoteerd!!

@Capo dokter: SKF 6005 RS2 vraag ik even aan hier; ik koop wekelijks in bij SKF ;) Wellicht meer geinteresseerden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan