Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Volgens de GSXR history ( de spaken krom zijn ) zou het juist een jonger model moeten zijn ? Kan zeker ook dat men andere lagers van een ander type gemonteerd heeft why not alles kan :Y

Toch een beetje vreemd dat de dealer beweerd model 2006-2007 ? EDIT Alhoewel ik wel 2007 modellen met deze velgen in ons topic zag te staan.

2006/2007 hebben bij mijn weten inderdaad rechte spaken, die vanaf model 2008 hebben gebogen spaken en zijn ook iets lichter. De lagermaten zijn in beide series hetzelfde.

In mijn k7 zitten inderdaad gebogen spaken Willem maar deze komen dan ook uit een k9 ;-)
 
2006/2007 hebben bij mijn weten inderdaad rechte spaken, die vanaf model 2008 hebben gebogen spaken en zijn ook iets lichter. De lagermaten zijn in beide series hetzelfde.

In mijn k7 zitten inderdaad gebogen spaken Willem maar deze komen dan ook uit een k9 ;-)


Ik rij enkel met gixxers met wielen van gietijzer :+

Maar ja goed ik snap die dealer ook niet echt met zijn bewering van de K7 met de gebogen spaken ?


dennisgsr volgens mij hebben de K8 en K9 dezelfde velgen ;) en die misschien wel tot 2010 hetzelfde zijn ?
 
Ik rij enkel met gixxers met wielen van gietijzer :+

Maar ja goed ik snap die dealer ook niet echt met zijn bewering van de K7 met de gebogen spaken ?


dennisgsr volgens mij hebben de K8 en K9 dezelfde velgen ;) en die misschien wel tot 2010 hetzelfde zijn ?


Nu begin ik ook weer te twijfelen. De remschijven van zotten met 5 bouten vast op deze wielen. Dat is hetzelfde als op mijn k6. De schijven van mijn k8 zitten vast met 6.


Ik doe de er andere lagers in en dan zie ik het wel. Anders gooi ik ze in de rivier.
 
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn andere set (k6).

Dat van die spaken klopt. Alleen dan blijven de remschijven over. Beide met 5 bouten vast en hetzelfde model schijf. Blijft over dat er 9 en 10 in de velg staat geslagen jaartal.

Zou het kunnen dat de velgen later besteld zijn daardoor de kromme spaken heeft.
 
Laatst bewerkt:
Nu begin ik ook weer te twijfelen. De remschijven van zotten met 5 bouten vast op deze wielen. Dat is hetzelfde als op mijn k6. De schijven van mijn k8 zitten vast met 6.
Dan weet ik het ook niet meer _O-
Ik doe de er andere lagers in en dan zie ik het wel.
Dat lijkt mij ook een heel goed idee ben je overal vanaf :Y
Anders gooi ik ze in de rivier.

_O-


Gooi ze dan liever in mijn garage :P
 
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn andere set (k6).

Dat van die spaken klopt. Alleen dan blijven de remschijven over. Beide met 5 bouten vast en hetzelfde model schijf. Blijft over dat er 9 en 10 in de velg staat geslagen jaartal.

Zou het kunnen dat de velgen later besteld zijn daardoor de kromme spaken heeft.

Velgen voor een GSX-R1000 2009 en 2010? Ik roep maar even iets geks
 
Velgen voor een GSX-R1000 2009 en 2010? Ik roep maar even iets geks


Dat zou je bijna wel gaan denken ? Maar die hebben tot 2008 rechte spaken.Verder kan ik niet kijken de site gaat enkel tot dat jaar.Deze 2010 spaken die zijn wel krom .

Zou je zeker moeten kunnen zien aan de achter velgmaat 6 J ? Of hebben tegenwoordig alle velgen dezelfde maten ?
 
Laatst bewerkt:
De 1000 2010 heeft 190/50 band achter dus dan zou er op deze velg 6J moeten staan,

De 750 2010 die heeft 180/55 band dan zou er 5.5J op moeten staan.
 
Vanaf 2009 is voor de 1000 wel een nieuw model, tot ik geloof 2011. Vanaf dan weer een ge-update model. Achtervelg zou idd een velg moeten zijn voor een bredere band.
 
Laatst bewerkt:
14124430_1215669361808174_2411030564703216914_o.jpg


Mocht je het leuk vinden, complete album van de dubbele OW Cup races op de Hockenheimring staat online: https://www.facebook.com/teamxlr8racing/
 
Laatst bewerkt:
Waardeloze race, geen spanning. Heb ik daarvoor 4 uur in de auto gezeten :P

Johan nog wat oid. Nooit van gehoord, hij schijnt de kampioen te zijn geworden ;)
 
Waardeloze race, geen spanning. Heb ik daarvoor 4 uur in de auto gezeten :P

Johan nog wat oid. Nooit van gehoord, hij schijnt de kampioen te zijn geworden ;)

Hij hangt hier ook rond op dit forom hoorde ik. Zal 'ie nog wat posten omtrent z'n kampioenschap hier denk je? :+
 
weet er iemand of er aftermarket voetplaatjes zijn waarmee je de voetsteun hoger kan zetten .
Ik zit nu vaak met m,n laars aan de grond .
 
weet er iemand of er aftermarket voetplaatjes zijn waarmee je de voetsteun hoger kan zetten .
Ik zit nu vaak met m,n laars aan de grond .


Een TRW rear-set die biedt veel mogelijkheden.

Ik paste niet lekker op de K4 met de been lengte en nu met die set erop hoger en meer naar achteren als bij de vorige rear-set het geval was.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon adapterplaat werkt beter, TRW voetsteun zitten van die slappe heelplates op.~[/quote]

Dan gaan we een stage loper aan de veter trekken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan