Motor-Forum

Select Forum

Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Reg. datum:
01 sep. 2017
Geen idee gekocht van iemand in Groningen die geen randy heet :)

Scars are signs of living

Reg. datum:
10 aug. 2003
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 26 oktober 2017 @ 14:22:
Geen idee gekocht van iemand in Groningen die geen randy heet :)

Ah ke, dan zal hij voor hem van Randy zijn geweest of hij lijkt er sterk op.
4e RS600 F1 2017

"LIKE" #185 Roy "R"acing site

Hier vaak motorspul te koop!

waar een weg is, wil ik wel

Reg. datum:
22 dec. 2013
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 25 oktober 2017 @ 22:40:
Iemand hier toevallig nog een kuipruit en/of een voorspatbord liggen?

Ik heb nog een kuipruit, maar.... Het is een originele en ik heb gepoogd hem krasvrij te polijsten wat du niet gelukt is. Als dat voor jou allemaal geen issue is en je zelf wel genoeg kennis van polijsten hebt mag je em zo hebben.
CBR600 F2 '94 R1 '07 straat, GSX-R 750 '05 circuit

Reg. datum:
01 sep. 2017
Bedankt voor het aanbod de nieuwe is gisteren binnen gekomen :) Ook direct maar een spatbord van sebimoto besteld staat ie er weer netjes op.

Vorige week een setje wielen opgehaald voor een regenset te maken. Daar eerst nog een set remschijven en regenbanden voorkomen en dan ben ik klaar om het nieuwe seizoen als soes rijder te beginnen O-)

waar een weg is, wil ik wel

Reg. datum:
22 dec. 2013
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 12 november 2017 @ 20:53:
Bedankt voor het aanbod de nieuwe is gisteren binnen gekomen :) Ook direct maar een spatbord van sebimoto besteld staat ie er weer netjes op.

Vorige week een setje wielen opgehaald voor een regenset te maken. Daar eerst nog een set remschijven en regenbanden voorkomen en dan ben ik klaar om het nieuwe seizoen als soes rijder te beginnen O-)

Hmm, laat ik nou ook nog een setje originele remschijven over hebben, maarrrr... ;)

Ik ervaar wat trillingen onder het remmen en daarom ga ik deze winter mijn huidige schijven en de schijven van mijn regenset (beiden wave braking) en ook direct de originele schijven laten nameten bij een meetbedrijf. Denk niet dat het daar aan ligt, maar dan kan ik kromme schijven in elk geval uitsluiten. Dus als je niet teveel haast hebt heb ik wellicht een nagemeten setje originele schijven ter overname :)
CBR600 F2 '94 R1 '07 straat, GSX-R 750 '05 circuit

Reg. datum:
01 sep. 2017
Ja interesse altijd, welke wave schijven heb jij? Ben aan het overwegen om de originele schijven op de regenset te zetten en nieuwe wave schijven aan te schaven. Maar ik twijfel of ik wel hard genoeg rijdt voor deze investering (met mijn oude r6 1.52 op zolder en 1.15 op mettet) . Vind ook nogal veel prijsverschil tussen de merken zitten. Bijvoorbeeld ebc is een stuk goedkoper dan moto master en al helemaal als brembo. Maar op de r6 met carbon blokken had ik nooit problemen met de originele schijven.

Reg. datum:
10 aug. 2003
Wave of niet win je niets mee. Met wat pech zelfs minder contact tussen schijf en blokken.
Hooguit een paar gram gewicht.
4e RS600 F1 2017

Old Wankers Cup #115

Reg. datum:
26 nov. 2002
een mooie Infographic over de evolutie van remschijven in de racelarij, en de plek van wave schijven: http://www.brembo.com/en/...d-sbk/motogp-infographics
YZF750 | TL1000R | GSX750R | YZF-R1 | GSXR1000 | S1000RR

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
Remmen is pure angst *D

Reg. datum:
10 aug. 2003
quote:

Ik heb ook best angst een bek vol grind/autobanden te krijgen :P
4e RS600 F1 2017

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.