Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Monsjobe - Bol #55
GSXR-600 K6 (123,6PK)
Vortex Clipons
Diamond rearsets (multi afstelbaar)
Brembo HPK 19RCS radiale rempomp
stalen remleidingen voor en achter
Volledig Yoshimura TRC uitlaatsysteem
Benzine aftapsysteem
Active snelgas
Titax korte afstelbare rem/koppeling hendels
Öhlins zuigerkit voorpoten
Wilbers schokdemper achter
DID 520 ketting zvmx2
45 tands achtertandwiel
Sprint Luchtfilter
Velocity stack modificatie
Vaste wielbussen, ook voor 2 reservewielen.
Remklauw fixatie achter voor makkelijk wielen wisselen
Motorblok crash protectie carbon + Crashbobbins
ECU hergeprogrammeerd
K9 Wielen

[afbeelding]

Je staat erin!

Welkom :)
 
Das niet zo vreemd met een Yoshimura Tri Oval demper. Die hev je toch? Dat komt door de vorm van de demper. Ik kom ook bij lange na niet weg op Zolder.
 
Dat is rijkelijk teveel dan ja...

Demper nieuw vullen?
Welk luchtfilter?
Klittenband in de luchtinlaat?
Ketting goed gesmeerd, gespannen en soepel?

demper is net opnieuw gevuld,
filter is een open,
klitterband heb ik gelijk gedaan en ketting,
ja toch? haha uh zag er goed uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik zat met yoshi systeem en tri oval, ori lucht filter en nog niet vers gevulde demper zelfs op 104db op Assen.

Nu MWR luchtfilter en vers gevulde yoshi of compleet maxtreme systeem. Maar daar moet ik nog mee testen.
 
Komt door de vorm van de demperhuls van de Yoshimura, kijk er maar eens op vanaf het demper einde. Is vrij smal, door de Tri Oval vorm, hierdoor kun je ook met dempervulling niet genoeg geluidsdemping creeeren. Is me verteld door een uitlaat expert, jij kent hem wel. Woont vlak bij jou.

Heb nu een stillere DB killer voor de Yoshimura laten maken met toch genoeg doorlaat en de Maxtreme demper dan op maat op het Yoshimura systeem.

Zolder is sowieso een no-go, ook met stillere Yoshi Tri Oval demper.
 
Komt door de vorm van de demperhuls van de Yoshimura, kijk er maar eens op vanaf het demper einde. Is vrij smal, door de Tri Oval vorm, hierdoor kun je ook met dempervulling niet genoeg geluidsdemping creeeren. Is me verteld door een uitlaat expert, jij kent hem wel. Woont vlak bij jou.

Heb nu een stillere DB killer voor de Yoshimura laten maken met toch genoeg doorlaat en de Maxtreme demper dan op maat op het Yoshimura systeem.

Zolder is sowieso een no-go, ook met stillere Yoshi Tri Oval demper.
Welke uitlaat man
 
ik had zaterdag een 97.6 db op zolder :(

Maar how zeg, dat is oorverdovend. Zolder is k*t op geluidsdagen. Heb er al het vlaggen gehad bij 95,1 db!
Begrijpen wie begrijpen kan. Motor draagt fabriekaf een goedkeuring voor 96db te produceren op de openbare weg... maar op Zolder word je er voor afgestraft, en dat voor de omwoners die indertijd hun bouwgronden aan spotprijs gekocht hebben en op voorhand wisten van de geluidshinder, maar nu lopen te zeiken dat het allemaal te luid is.
Oplossing? Ga er enkel nog op open uitlaat dagen. Deze dagen zijn niet dik gezaaid en meestal op donderdagen.
 
Maar how zeg, dat is oorverdovend. Zolder is k*t op geluidsdagen. Heb er al het vlaggen gehad bij 95,1 db!
Begrijpen wie begrijpen kan. Motor draagt fabriekaf een goedkeuring voor 96db te produceren op de openbare weg... maar op Zolder word je er voor afgestraft, en dat voor de omwoners die indertijd hun bouwgronden aan spotprijs gekocht hebben en op voorhand wisten van de geluidshinder, maar nu lopen te zeiken dat het allemaal te luid is.
Oplossing? Ga er enkel nog op open uitlaat dagen. Deze dagen zijn niet dik gezaaid en meestal op donderdagen.

Die 96 db is wel natuurlijk zeer specifiek gemeten en de toerentallen daarbuiten zit vaak het probleem.

Dat is de reden dat ik niet meer op Zolder kom, dan kost me bijna 3 vrije dagen. Woensdag op tijd thuis om in te laden, donderdag rijden en voor alleen de vrijdag heeft de planning ook niets aan me.
 
Die 96 db is wel natuurlijk zeer specifiek gemeten en de toerentallen daarbuiten zit vaak het probleem.

Dat is de reden dat ik niet meer op Zolder kom, dan kost me bijna 3 vrije dagen. Woensdag op tijd thuis om in te laden, donderdag rijden en voor alleen de vrijdag heeft de planning ook niets aan me.

Ach doe het zoals bv op Franco. Staat je motor volledig origineel, geen probleem. Heb je vervangingsuitlaten, doe dan een statische meting en klaar voor de ganse dag plezier, zonder je hoeven druk te maken van hier of daar iets teveel gas te geven. Dat rijdt frustrerend. Maarja het moest maar eens teveel zijn voor die groene jongen om de hoek :X
Achja, die discussie is al jaren gevoerd... maar kan me er nog altijd druk om maken :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan