Tank coating laat los?

yobo__

Rookie
28 mrt 2014
19
0
IJsselstein
Goedemiddag allen,

ik heb een motor staan (sv650) waarbij het lijkt alsof de tankcoating aan de binnenkant van de benzinze tank loslaat.
Deze coating heb ik zelf niet aangebracht, dus ik weet ook niet precies wat het is.

De tank zelf loshalen van het frame is lastig, doordat er een koso teller in geintegreerd zit + bedrading.

Kan ik het laten zitten? Lostrekken met een smalle tang?
full
 
Goedemiddag allen,

ik heb een motor staan (sv650) waarbij het lijkt alsof de tankcoating aan de binnenkant van de benzinze tank loslaat.
Deze coating heb ik zelf niet aangebracht, dus ik weet ook niet precies wat het is.

De tank zelf loshalen van het frame is lastig, doordat er een koso teller in geintegreerd zit + bedrading.

Kan ik het laten zitten? Lostrekken met een smalle tang?
[afbeelding]
Aan jou de keuze.
Met een tang kun je iets weghalen, maar echt niet alles.

wil je het weg hebben? Dan moet de tank er af, alles van de tank af, en dan laten behandelen met speciale verwijderaar.
 
Pfff dat is alweer een tijd geleden maar ik dacht iets van 200 Euro en je krijgt er bij hem ook een paar jaar garantie op.

Je kan het voor minder zelf doen, dat had ik dus ook gedaan maar dat liet los na verloop van tijd, dus toen maar bij Motopaint laten doen en tot nu toe zit het er nog mooi strak in.
 
Laatst bewerkt:
Je kan het ook bij Star Twin in Loenen vragen of ze het doen.

Ontroesten en coaten koste mij 150euro ze hebben een machine die alle kanten opdraaid en dus het meeste werk doet zonder dat ze er bij blijven.
En de coating is transparant valt ook niet echt op als er iets benzine boven staat.
 
had ik ook...

leuk en erg KL*TE!

ik heb mn tank naar een looierij gebracht,

ben je vanalles af...
Maarrr...

ook meteen de verf aan de buitenkant...
er bestaat ook een ontflaker... chemisch spulletje waarmee je die troep eruit kan halen (lees oplossen)
ook van tankcure
er is een ander systeem die een betere werking heeft, staat op rustbuster..

dat zit nu in mn tank...


suc7
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan