Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee nou wordt ie mooi...mij een onverlaat noemen...en nou zeggen dat het best nog mooi weer is om te rijden..... :+

Ja mooi ding sjors, past ie wel in je schuur?
 
moest gewoon overstag,.....m'n vriendin heeft een vorm van rheuma waardoor ze niet meer fatsoenlijk achterop kan stappen en de rit kan uitzitten op die softail evo.

Komt ook bij dat we met z'n 2-tjes + bagage te zwaar wegen voor 't bochtenwerk ( ondanks de nieuwe progressive suspension vering )
Als ik met de jongens meerij is het qua snelheid geen probleem ,die evo gaat goed van z'n plek met die EV43 cam ,......maar het comfort doet me zelf ook de das om met 2-op .

Op die Road Glide zal dat beter gaan uitpakken ,
....vandaar.....
 
Mooie bike FLSTC.
Maar heb ik jou niet verschillende keren horen betogen: never nooit een TwinCam! ? :X
 
Patina ontbreekt nog een beetje , voor de rest altijd goed zo`n dikke tourbuffel ..

(kilo`s/gewicht,gezondheid etc herken ik , dan zijn dit de enigste krengen die het aan kunnen.) :t
 
Mooie bike FLSTC.
Maar heb ik jou niet verschillende keren horen betogen: never nooit een TwinCam! ? :X

klopt :$ ,....maar al uitleg gegeven.

Gaat niet anders , optie was bijv RK of Electr Glide met evo , maar dan komen 'r mij teveel pegels bij om 'm geschikt te krijgen voor mijn doelstelling.

Het was kwestie van afwegen :')
 
Jongens ,...ik wens jullie bij deze al een heel fijne en gezellige jaarwisseling toe ( en kijk uit met vuurwerk ! )
 
me staatslot was denk ik defect of zo ,....ik won geen 30 miljoen,.....helemaal nix !

tering loten.... waren stuk natuurlijk
 
Iedereen een
a170.gif
2017 toegewenst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan