Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel, van die slappe frikandellen die al een halve dag warm gehouden worden in een bak warm water. Zijn ook voorzien van bladgoud als je de prijzen ziet.

Ik hoor het al` tijden zijn veranderd ;) , op de TT week werden zulke tenten met hun eigen voer bekogeld. _O-

(heel lang terug O-)
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Is het bij jullie ook allemaal mooi wit?
niet meer, wel glad :Y

en da's dan weer extra spannend met een voorremklauw die klemt..
voorremblijft hangen als de rem koud is... op ijs ga je dan toch snel toe zijn aan een schone onderbroek.. :$

kwispelend optrekken en bijna overdwars het kruispunt over isdaarintegen wel er leuk *O*
 
Jawel, van die slappe frikandellen die al een halve dag warm gehouden worden in een bak warm water. Zijn ook voorzien van bladgoud als je de prijzen ziet.


Advies : Lekker die viezigheid voor goudprijzen laten liggen op zo'n motor-beurs.
Avond van tevoren lekker zelf gehaktballen braden van goeie magere rundergehakt en de volgende dag op goeie broodjes timmeren.
Ook zelf een goed biertje meenemen , die promoting-stands van Budweiser ( of een andere amerikaans kutbiertje ) zuipen ze zelluf maar op :r

Bah ,...wat een vieze smakeloze troep :r
 
Laatst bewerkt:
Mischien een domme vraag maar welke olie kan ik best in mijn sportster uit 1998 kieperen?

Voor de motor heb ik gevonden dat 20w50 wel moet voldoen maar voor de transmissie olie heb ik niet echt een idee welke ik daar in moet doen.
 
Mischien een domme vraag maar welke olie kan ik best in mijn sportster uit 1998 kieperen?

Voor de motor heb ik gevonden dat 20w50 wel moet voldoen maar voor de transmissie olie heb ik niet echt een idee welke ik daar in moet doen.
Sportster heeft transmissie en koppeling in 1 oliebad zitten.

Belray heeft daar n flesje voor. Eurol ook dacht ik.

Maar motorfietsolie 10w40 kan ook. Zit dicht bij elkaar. Zolang t maar motorfietsolue is.
 
Mooie bigtwin deze maand met veel eigenbouw bikes

Vind je dat echt ? Alleen die beetlejuice en die BMW zijn leuk , de rest :o
Die zo genaamde boardtracker , waarschijnlijk onrijdbaar , en hij was er ook niet van plan om er mee te gaan rijden , hij wilde poetsen en hem in zijn huis kamer zetten
Dit is een van de laatste exemplaren van de Bigtwin die ik binnen krijg , heb mijn abonnement op gezegd
Vorig jaar met breeze erin was het een leuk blad , nu weer terug naar de ouwe kwaliteit , dus reclame blaadje
 
Ik heb mijn bigtwin abonnement ergens begin jaren 2000 opgezegd.
In de jaren negentig was het een leuk blad, nederlandse eigenbouwers (niet van die kromme l&l inelkaarschroefdingetjes) en leuke sleutelverhalen.
Laatst nog eens een bigtwin gekocht, stond een heel hipster-lifestyle deel in.... :r
En verder geen behoorlijke foto van de enigste in nederland gebouwde fiets, een met "genuine factory custmparts" volgehangen harley en een paar fietsen waarvan ze het verhaal zo vertaald hebben uit een blaadje uit het buitenland. :N

Het enigste wat beter is geworden in al die jaren is de papierkwaliteit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan