Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar wat ik dus vroeg laatst; rij je nog een beetje?

(Waarschijnlijk overheen gelezen)

Jazeker, zoveel mogelijk als ik zin heb, dacht ook geantwoord te hebben als ik me goed herinner ;)

Laatst ook nog een paar keer naar een andere motor gekeken, iets meer power en sportiever. Maar de HD bevalt juist zo goed omdat ik me er heel zeker op voel, laag diepte punt, rechtuit stabiliteit, niet wind gevoelig. Maar deze voordelen zijn qua sportiviteit dan ook het nadeel. :)
 
Jazeker, zoveel mogelijk als ik zin heb, dacht ook geantwoord te hebben als ik me goed herinner ;)

Laatst ook nog een paar keer naar een andere motor gekeken, iets meer power en sportiever. Maar de HD bevalt juist zo goed omdat ik me er heel zeker op voel, laag diepte punt, rechtuit stabiliteit, niet wind gevoelig. Maar deze voordelen zijn qua sportiviteit dan ook het nadeel. :)


Daar koop je toch geen HD voor , lekker cruisen .. :t
 
450cc eencilinder :) En zo af en toe op een HD 1200 en 1340. Maar niet te serieus joh, was maar een geintje ;) ieder z`n ding.


Nou `je hebt wel gelijk hoor ,(je hoeft niet om de hete brij heen te lopen ) door de harde Harley kern
werd je voorheen niet voor vol aangezien als het geen Big twin was waar je op reed .
Dat is gewoon een feit ! . })
Die kleinere dingen werden inderdaad dames Harley`s genoemd .
Maar zo langzamerhand worden ze meer en meer gewaardeerd ..

LET WEL . Not my opinion .. :X
 
Laatst bewerkt:
Is ook wel eens discussie op ander fora , waarvan hier een citaat .


Ik denk dat de term "vrouwen motor" voor een Sportster wel klopt.
De Sportster is als een mooie slanke vrouw met een geweldig getraind en sportief lichaam dat haar en jou nooit in de steek laat. Als je haar bestijgt, heb je iets heerlijks tussen je benen, ze start gelijk omdat ze er altijd zin in heeft en sidderd en trilt van het genot waarvan ze weet dat het haar te wachten staat. Haar slanke en gewillige frame ontvangt je graag en al snel ben je helemaal één met haar. Haar berijden is geweldig, en iedere keer weer een spannend avontuur, omdat zich soepel en snel in de meest onmogelijke bochten laat draaien. Hard en zacht ze vind het allemaal geweldig en deelt dat gevoel met jou zodat jij dat ook geweldig vind. :twisted:

Haar grote oudere broertjes zijn inderdaad "Mannen motoren".
Als dikke ouwe mannen met een bierbuik en een slechte conditie. Het liefste staan ze stil of hangen ze wat rond. Hun zadel hangt als een dikke vetrol over over hun broek en hun grote hart is alleen maar nodig om dat zware lijf überhaupt te kunnen verplaatsen; sporten kunnen ze niet en een snelle slanke vrouw kunnen ze niet bijhouden. Waarschijnlijk omdat ze niet eens weten wat ze er mee aan zouden moeten. Ze worden tenslotte te pas en te onpas bestegen en bereden door in leer geklede oude MANNEN met hangsnorren en bierbuiken! En als ze dan eindelijk bereden worden dan kunnen ze alleen in één tempo recht op en neer (door de straat), want als ze iets te ver op hun zij rollen in de bocht dan sleept hun vette pens over de straat en vallen ze om.

Dus ja.. Ik heb niks tegen homo's ofzo dus als mensen graag een mannenmotor willen berijden , moeten ze dat lekker doen.
Maar mij persoonlijk...geef mij maar lekker een vrouwenmotor! :D


Zo ` hij heeft z`n mening uitgesproken _O- ... ;)
 
Laatst bewerkt:
En toen was het.....




full
 
Want ? :?

wil je het er over hebben ?
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.
 
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.


Veel sterkte gewenst en dat je inderdaad weer op de motor kom!
 
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.

Zow... da's zwaar kloten. Hopelijk snel je juiste behandeling en dat je op korte termijn weer gezond mag zijn, sterkte!
 
~
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.[/quote]


Dat weet ik heel goed, ik zit ook aan lagerwal qua gezondheid .. Vandaar ben ik hier ook veel te veel aan het kwallen .. ;)

Veel sterkte en Succes man ...
 
Dat weet ik heel goed, ik zit ook aan lagerwal qua gezondheid .. Vandaar ben ik hier ook veel te veel aan het kwallen .. ;)

Veel sterkte en Succes man ...
In gedachten zijn we on the road...

Zit je wel af en toe op de motor? Ook voor jou, het is aan jou wat je erover wilt delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan