Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding. In gedachten zit ik weer snel op de motor. Maar dat zit er voorlopig niet in voor mij.

never-give-up-7-638.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.

Ik lees hier altijd mee, en wil je heel veel sterkte toewensen.
 
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.

Sterkte!
 
Ja ik wil het wel delen, maar heb er ook over gepost in ander topic.

Ik ben 41 en heb gisteren te horen gekregen dat ik acute leukemie heb. Ik lig nu in het VUMC.

Af en toe wat afleiding op het MF doet goed. Ik hoop dat ik ooit weer op de motor kom.

Jongens geniet ervan, het kan zomaar anders lopen.
Sterkte.
 
Dank je.

Heb je naast meelezen ook ambities om mee te rijden of is het meer leedvermaak met die Harleys?

Heb 22 jaar Harleys gereden van 1981 tot 2003, had naast de Harleys ( vrouw rijdt ook)een triumph speed triple voor woon werk.
Zijn in 2003 helemaal overgestapt op speed triples.
Ben nu aan het kijken voor een Harley,denk een evo, om weer lekker een fiets te bouwen.
Oude liefde roest niet blijkt maar weer.
 
Heb 22 jaar Harleys gereden van 1981 tot 2003, had naast de Harleys ( vrouw rijdt ook)een triumph speed triple voor woon werk.
Zijn in 2003 helemaal overgestapt op speed triples.
Ben nu aan het kijken voor een Harley,denk een evo, om weer lekker een fiets te bouwen.
Oude liefde roest niet blijkt maar weer.
Dus je bent met de AMF periode begonnen. Als je nu een evo zoekt bedoel je de 1340 neem ik aan of een sportster?

Welke modellen heb je allemaal gehad en wat waren je favorieten? Of is dat een te lang verhaal?

Triumphs zijn ook leuk maar heel anders.
 
Dus je bent met de AMF periode begonnen. Als je nu een evo zoekt bedoel je de 1340 neem ik aan of een sportster?

Welke modellen heb je allemaal gehad en wat waren je favorieten? Of is dat een te lang verhaal?

Triumphs zijn ook leuk maar heel anders.

Mijn eerste was een 1200 low rider,daarna verschillende shovels, een evo gebouwd in een hardtail frame, als laatste een fxr met zijspan, had ondertussen twee kinderen.
Die fxr is nu al 14 jaar in bezit bij iemand van de vlotterbak (blubber treffen).
Maakte redelijk veel kilometers 12 tot 17 duizend per jaar, zat veel in zweden vandaar.
 
Dus je bent met de AMF periode begonnen. Als je nu een evo zoekt bedoel je de 1340 neem ik aan of een sportster?

Welke modellen heb je allemaal gehad en wat waren je favorieten? Of is dat een te lang verhaal?

Triumphs zijn ook leuk maar heel anders.

1340 ja
 
Mijn eerste was een 1200 low rider,daarna verschillende shovels, een evo gebouwd in een hardtail frame, als laatste een fxr met zijspan, had ondertussen twee kinderen.
Die fxr is nu al 14 jaar in bezit bij iemand van de vlotterbak (blubber treffen).
Maakte redelijk veel kilometers 12 tot 17 duizend per jaar, zat veel in zweden vandaar.
Was die 1200 lowrider geen shovel dan? De Ironheads gingen toch maar tot 1000cc m.u.v. van een tussenmodel dacht ik. De FXR is nu in bepaalde kringen wel een cult bike als echte rijdersfiets. Heeft de naam het best sturende Harley frame te hebben, in ieder geval voor die tijd. Ik ben veel later ingestapt in het Harley wereldje maar ben niet eenkennig.
 
Was die 1200 lowrider geen shovel dan? De Ironheads gingen toch maar tot 1000cc m.u.v. van een tussenmodel dacht ik. De FXR is nu in bepaalde kringen wel een cult bike als echte rijdersfiets. Heeft de naam het best sturende Harley frame te hebben, in ieder geval voor die tijd. Ik ben veel later ingestapt in het Harley wereldje maar ben niet eenkennig.

De 1200 lowrider van mij was van de eerste helft van 1979,in de tweede helft van 1979 kregen ze een 1340 blok.
En ja dat waren shovels.
 
Dat er 1340 shovels waren voor de evo was mij bekend. Voor velen hier is dat basale kennis. Harley heeft wel vaker tussenmomdellen gehad volgens mij.

Heb je al een bepaalde stijl in gedachten wat je zou willen bouwen?
 
Moest vandaag mn rijbewijs verlengen...
Ambtenaar: Ja omdat u al zolang uw autorijbewijs heeft krijgt u nu ook uw trekkerrijbewijs erbij...
Maar mevrouw ik zat al op de trekker toen ik 4 was...
Nouja dan heeft u nu uw rijbewijs daarvoor...
Krijg ik dan de volgende keer dan ook mn vrachtwagenrijbewijs er gratis erbij?
Nee meneer dan dan weer niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan