Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest vandaag mn rijbewijs verlengen...
Ambtenaar: Ja omdat u al zolang uw autorijbewijs heeft krijgt u nu ook uw trekkerrijbewijs erbij...
Maar mevrouw ik zat al op de trekker toen ik 4 was...
Nouja dan heeft u nu uw rijbewijs daarvoor...
Krijg ik dan de volgende keer dan ook mn vrachtwagenrijbewijs er gratis erbij?
Nee meneer dan dan weer niet...

:)
 
Moest vandaag mn rijbewijs verlengen...
Ambtenaar: Ja omdat u al zolang uw autorijbewijs heeft krijgt u nu ook uw trekkerrijbewijs erbij...
Maar mevrouw ik zat al op de trekker toen ik 4 was...
Nouja dan heeft u nu uw rijbewijs daarvoor...
Krijg ik dan de volgende keer dan ook mn vrachtwagenrijbewijs er gratis erbij?
Nee meneer dan dan weer niet...


Ik moet alleen nog het vliegbrevet hebben , hebben ze dat ook ? .. _O-
 
Toen ik vorig jaar moest verlengen stond er ook een T mee. Ik vroeg aan de ambtenaar of ik dan op de tram mocht rijden.

Maar met die T mag je ook op een Harley rijden lijkt mij, die vallen toch onder de landbouwvoertuigen.
 
Laatst bewerkt:
Moest vandaag mn rijbewijs verlengen...
Ambtenaar: Ja omdat u al zolang uw autorijbewijs heeft krijgt u nu ook uw trekkerrijbewijs erbij...
Maar mevrouw ik zat al op de trekker toen ik 4 was...
Nouja dan heeft u nu uw rijbewijs daarvoor...
Krijg ik dan de volgende keer dan ook mn vrachtwagenrijbewijs er gratis erbij?
Nee meneer dan dan weer niet...

Maat van me heeft het ooit voor mekaar gekregen een Leopard 2 op z'n wapen verlof te krijgen. Blonde hittepetit op het buro wist van toeten noch blazen.
 
Bier en spaghetti, blijft toch een goede combi....
full
 
Vier zekeringen, een relais en een contactslot.

Niet al te lastig. Na acht Grolsch nog net te doen :t

Werken die dingen doorgaans een beetje ? , zie je volgens mij niet bij andere merken ..
Is Harley de enige met die zekering-automaten ?
 
Laatst bewerkt:
Vier zekeringen, een relais en een contactslot.

Niet al te lastig. Na acht Grolsch nog net te doen :t

Klopt, is goed te doen, overigens was dit slechts het laatste deel van het probleem. Gehele kabelboom gestript getest en gerepareerd. Gister grootste deel weer in elkaar gezet en alle elektra werkt weer. Vanavond motor weer opbouwen en hopelijk een verder onbezorgd resterend gedeelte van het seizoen tegemoet...

Ik heb ooit eens vernomen dat het wisselen van de ontstekingsmodule van de "oude" evo's de betrouwbaarheid ten goede komt, iemand hier info over?
 
Klopt, is goed te doen, overigens was dit slechts het laatste deel van het probleem. Gehele kabelboom gestript getest en gerepareerd. Gister grootste deel weer in elkaar gezet en alle elektra werkt weer. Vanavond motor weer opbouwen en hopelijk een verder onbezorgd resterend gedeelte van het seizoen tegemoet...

Ik heb ooit eens vernomen dat het wisselen van de ontstekingsmodule van de "oude" evo's de betrouwbaarheid ten goede komt, iemand hier info over?
Ja. Dyna-S heeft mijn voorkeur
 
Nou, met gewone E95 van de Shell pingelt hij ook, dus ik ben nu veroordeelt tot 98/V-POWER of de boel laten afstellen? Beetje jammer hè dit.
 
Nou, met gewone E95 van de Shell pingelt hij ook, dus ik ben nu veroordeelt tot 98/V-POWER of de boel laten afstellen? Beetje jammer hè dit.
Apart.
Normaliter loopt t vanaf ron91 al goed.

Maar dat je al n verschil tussen 95 en 97 merkt. Lijkt me onhandig, altijd bepaald type moeten tanken.
 
Apart.
Normaliter loopt t vanaf ron91 al goed.

Maar dat je al n verschil tussen 95 en 97 merkt. Lijkt me onhandig, altijd bepaald type moeten tanken.
Ja, nouja er zit een open luchtfilter op, en een open uitlaatsysteem. En de injectie zal niet aangepast zijn. Daardoor zal hij wel heter lopen en dus eerder gaan pingelen.
Met V-Power pingelt hij niet (hoorbaar), met 95 van de Shell pingelt hij behoorlijk en met de 95 van Argos Oil eng veel.

Maar ben er ook niet blij mee nee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan