Landmarkrally 2016, de uitdaging

Foto 34:
G2Q0XOp.jpg


Foto 33:
QF8ye5t.jpg


Foto 3:
cw16Lyn.jpg


Foto 28:
iwsMpEk.jpg


Foto 24:
e80OBCd.jpg
 
BSI: gefeliciteerd !!!! *O* *O*

Gisteren ook maar weer eens wat landmarks (7x) opgehaald en met de gemaakte route werden de eerste 360 km een geweldige tocht door dorpen en het landschap,en bij de laatste foto (28) van de dag werd de dag helemaal compleet door dat er schapen langs de kant en op de weg lagen.
Dat was dus een mooie afsluiter van een lange en mooie dagtocht van ruim 550 km.

Of ik de rest nog/kan ga ophalen is maar de vraag gezien die wel erg ver vanaf hier liggen en de dagen worden wel steeds sneller donkerder,maar het was leuk om te zoeken en te rijden naar deze landmarks.

Jaap bedankt voor het organiseren

Bonus foto 4 geen extra punten,maar wel opgehaald
Bonus%20foto%204%201.1.jpg


Foto 8
Foto%2008%203.1.jpg


Foto 11
Foto%2011%201.1.jpg


Foto 19
foto%2019%201.1.jpg


Foto 20
Foto%2020%201.1.jpg


Foto 28
Foto%2028%202.1.jpg


De schapen
Foto%2028%203.1.jpg


Foto 33
Foto%2033%202.1.jpg
 
Laatst bewerkt:
iEVWYX.jpg


Jaap,

hierbij een nieuwe inzending van foto 1; wegens omstandigheden (gebroken voet) ben ik dit jaar niet erg aan motorrijden toegekomen :N ;( Ik wil je in elk geval bedanken door de organisatie van deze LMR :t :} ; een volgende keer zal ik zeker weer mee (willen) doen :Y

:W Wiggert
 
Vrijdag mooi weer verwacht, maar dat viel wat tegen onderweg.

Object 32:
zTc0pmy.jpg


Object 16:
EOHa9bF.jpg


Zaterdag een stuk mooier *O*

Object 13:
HLQKmZq.jpg


Object 29:
iqHhe8E.jpg


Object 21:
jFCouGw.jpg


Stond hier midden tussen een Renault Alpine meeting, en werd ook bijna direct verzocht m'n motor weer te verplaatsen :P


En daarna nog (net) op tijd bij de fles ook :t
 
Ik was het bijna vergeten, maar afgelopen vrijdag nog wat foto's geschoten op weg naar de fles bij Eindhoven :]

Object 15:
2Lr5EGU.jpg


Object 35:
dPAdbe0.jpg


Object 26:
nHujhoR.jpg


Object 14:
nngblah.jpg


*O* *O*
 
30 november is geweest, het is nu 1 december dus de lijst met resultaten:

full

Dan hebben we ook nog lijst met waar de objecten staan:

full

en ook nog eens de bonusobjecten

full


Ik wijs geen winnaar aan en hoop dat jullie lekker gereden hebben en jezelf verwonderd hebt over het aantal aan water gerelateerde objecten.
 
Laatst bewerkt:
Jaap, erg bedankt voor het organiseren. Ik heb veel te danken aan BSI wat betreft de locaties. Veel waren voor mij nieuw, er zaten zeer mooie tussen. Waarschijnlijk speel ik de volgende keer weer mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan